Gastón Pereiro (A)

Deze topic?

Vanenburg, daar was ik echt fan van vroeger. Wat een heerlijke zaalvoetballer was dat. Vind jij Guti van hetzelfde niveau?

(Geef daar trouwens maar geen antwoord op in deze topic. ;))

Speeltijd word gegeven op krediet. In ruil daarvoor moet Pereiro zorgen dat resultaten en spelbeeld beter zijn met hem in het veld dan in een vergelijkbare wedstrijd zonder hem. Het kan aan mij liggen maar klagen dat hij onterrecht gewisselt word kan ik me zo 1-2-3 niet duidelijk voor de geest halen. Sterker, vaak liep het inderdaad beter nadat hij eraf ging? Of heb ik dingen gemist? Volgens mij krijgt en kreeg Pereiro nog altijd veel kansen?

Het krediet van Hendrix is lastig, het is moeilijk inschatten hoe het met n alternatief loopt aangezien die er bijna altijd in staat (en mag blijven staan). Op basis van de Willem2 deceptie en de dode post-kampioenschap potjes vorig seizoen waarin Hendrix niet meedeed waren de resulaten zonder hem idd minder. Met n fitte Thomas was het denk ik makkelijker geworden om Hendrix tijdens mindere potjes te wisselen.
 
Ha ha, dat was inderdaad een geweldige aanvallende aktie van hem. Vier jaar geleden was hij een stuk beter. De laatste tijd maakt hij geen enkele progressie meer, hoe graag hij ook zou willen.
Ik vond hem juist de laatste twee wedstrijden een prima indruk maken. Dat hij nog niet constant is geef ik je helemaal gelijk in. Maar progressie zit er vlgms wel in.
 
Ik vond hem juist de laatste twee wedstrijden een prima indruk maken. Dat hij nog niet constant is geef ik je helemaal gelijk in. Maar progressie zit er vlgms wel in.
Volgens mij ging het weliswaar off-topic, over Hendrix. Het lijkt dat jij, Kira, het over Pereiro hebt.
In Gaston zit nog heel veel rek. Technisch gezien, veruit onze beste speler.
 
Pereiro had, wanneer hij een basisplaats zou hebben gehad onder Cocu, zeker 50M aan transferprijs opgeleverd.
Een echt goede coach maakt er een wereldtopper van. Die haalt het dromerige eruit bij hem, en maakt hem belangrijk voor het team.
Zijn techniek & balbehandeling is van sublieme klasse. Jammer dat hij onder Phillip zou vaak op rechts geposteerd werd. Op 10 komt hij het meeste tot zijn recht, zoals zo vaak al geopperd werd...:biceps:
 
Pereiro had, wanneer hij een basisplaats zou hebben gehad onder Cocu, zeker 50M aan transferprijs opgeleverd.
Een echt goede coach maakt er een wereldtopper van. Die haalt het dromerige eruit bij hem, en maakt hem belangrijk voor het team.
Zijn techniek & balbehandeling is van sublieme klasse. Jammer dat hij onder Phillip zou vaak op rechts geposteerd werd. Op 10 komt hij het meeste tot zijn recht, zoals zo vaak al geopperd werd...:biceps:
Ben je overgestapt van Guti naar Pereiro?

Overigens denk ik niet dat het waar is. Pereiro zelf heeft de grootste impact in zijn succes/gefaal. Ook op 10 verloor hij zijn plek (tijdelijk), en op rechts speelde hij soms ook geweldig.
 
Mwoah... Weinig krediet is totaal onjuist in mijn beleving. Hij heeft juist heel veel krediet gekregen, ook van Bommel. Hij mocht veel langer blijven staan dan goed was voor het elftal. Blijkbaar heeft hij de 'bank-prikkel' nodig om weer scherp te worden, na een langere tijd in de basis waarin hij minder en minder begon te presteren.

Nogmaals: als je het afzet tegen het krediet van iemand als Hendrix (voor wie we in tegenstelling tot Pereiro wel een uitstekend alternatief hebben in de selectie), vind ik dat Pereiro er bekaaid vanaf komt.
Hendrix is zoo belangrijk voor het elftal, iemand zal toch het vuile werk op moeten knappen, anders verliezen we ook van Fortuna e.d. En als Pereiro helemaal niet meedoet, op een paar momenten na, wordt het elftal ook zo zwak dat het ook tegen middelmatige tegenstanders overlopen wordt.

En Pereiro is nou weer niet zo geniaal, dat het gerechtvaardigd is om een heel elftal om hem heen te bouwen.

Verder had ik Pereiro eigenlijk al afgeschreven, maar ik ben blij verrast met hoe hij de laatste 2 wedstrijden speelde. Hij was veruit de beste PSV speler, en een waar genot om naar te kijken. Ik vond het met name prachtig om te zien hoe hij met de jonkies omging en hen hielp, een waar voorbeeld voor spelers als Lozano en Bergwijn, die alleen oog hebben voor zichzelf. Ik hoop, en denk zelfs, dat het kwartje eindelijk gevallen is bij hem, en als hij dit nivo nog 5 wedstrijden vast weet te houden, mag hij best weer een keertje een slechte wedstrijd spelen.
 
Ben je overgestapt van Guti naar Pereiro?

Overigens denk ik niet dat het waar is. Pereiro zelf heeft de grootste impact in zijn succes/gefaal. Ook op 10 verloor hij zijn plek (tijdelijk), en op rechts speelde hij soms ook geweldig.
Nee hoor. Ik heb Guti vaak zien spelen bij Pachuca en daar was het een geweldige speler...;)
In Guti ben ik dan ook teleurgesteld momenteel. Ik had gehoopt dat hij de lijn door zou zetten, die hij in Den Haag etaleerde. De klasse spatte eraf daar.
Van Pereiro ben ik altijd al een groot fan geweest sinds hij hier tekende. Alleen dat dromerige zit zijn carriere in de weg.
 
... Ik hoop, en denk zelfs, dat het kwartje eindelijk gevallen is bij hem, en als hij dit nivo nog 5 wedstrijden vast weet te houden, mag hij best weer een keertje een slechte wedstrijd spelen.

Als hij de 7e [wedstrijd] dan maar weer geweldig is.. ;)
Dan moeten we de Amsterdammers n lesje leren. (a)
 
Laatst bewerkt:
Mijn PSV vindt het de moeite van het reizen niet waard en biedt ajaks aan reglementaire 0-3 aan, mede om Amsterdams gezichtsverlies te beperken.

Laffe takken jou PSV. Ik versla ze graag op t veld, al moeten ze op de fiets erheen, de moeite van de reis is het meer dan waard als we daar resultaat pakken. :PSV:
 
Terug
Bovenaan Onderaan