Games & Game Consoles

Hm zou het door Corona en inflatie komen dat de PS5 nog steeds zo duur is, of zijn het gewoon kosten voor het apparaat?

Ik zie dat de PS5 al sinds november 2020 uit is in Europa? Dat is alweer 3 jaar geleden terwijl de console (disc edition) nog steeds 690 euro kost.
Dit is ongeveer het dubbele van wat de PS4 kostte toen die 3 jaar uit was?

Techniek gaat snel, vaak brengt Sony om de 6 jaar een nieuwe console uit, ziet er dit keer niet naar uit dat er over 3 jaar al een nieuw apparaat op de markt is?

Omdat ik jaren niet gegamed heb ga ik er denk ik niet in investeren maar het lijkt me wel heel gaaf omdat Hogwarts net uit is.

De adviesprijs voor een PS5 met disc is 550 euro. Was 500 euro, toen inflatiecorrectie.

Waar heb je die 690,- gezien? Bundel toevallig? Dat laatste doen ze nu wel vrijwel standaard vanwege de beperkte beschikbaarheid. Je moet wel, dus daar maken ze dankbaar gebruik van.
 
De adviesprijs voor een PS5 met disc is 550 euro. Was 500 euro, toen inflatiecorrectie.

Waar heb je die 690,- gezien? Bundel toevallig? Dat laatste doen ze nu wel vrijwel standaard vanwege de beperkte beschikbaarheid. Je moet wel, dus daar maken ze dankbaar gebruik van.
De disk variant PS5 is hier €570 incl hogwards (via de mediamarkt (DE)).
Kan me haast niet voorstellen dat ze in Nederland nog altijd zo lastig te vinden zijn?

Ik vind het echter ook te duur, gebruik nu onze PS4 voor Forbidden west.
Xbox is toch mijn dominante platform.
 
De adviesprijs voor een PS5 met disc is 550 euro. Was 500 euro, toen inflatiecorrectie.

Waar heb je die 690,- gezien? Bundel toevallig? Dat laatste doen ze nu wel vrijwel standaard vanwege de beperkte beschikbaarheid. Je moet wel, dus daar maken ze dankbaar gebruik van.
Maar die zijn uitverkocht ja. Dat was misschien snel via Vergelijk.nl.

Bol.com zegt 617 met Ragnarok
Mediamarkt 639 met een ander spel en een headset.
Nedgame 730
Game mania 620 met Ragnarok
Coolblue was dacht ik ook niet goedkoop
 
De disk variant PS5 is hier €570 incl hogwards (via de mediamarkt (DE)).
Kan me haast niet voorstellen dat ze in Nederland nog altijd zo lastig te vinden zijn?

Ik vind het echter ook te duur, gebruik nu onze PS4 voor Forbidden west.
Xbox is toch mijn dominante platform.

Zou beter beschikbaar moeten zijn/worden, maar daar zie ik zelf voorlopig nog maar weinig van.
 
Ik heb al 18h in Hogwarts Legacy zitten en ik ben nog niet eens verder dan Hogwarts Valley gekomen. Er is zoveel te doen! o.O
Klinkt goed. Zal voor mij nog even duren voordat ik op dit punt kom.
Ik ga me toch maar inschrijven voor Hogwarts en k hoop dat ik toegelaten word, dan krijg ik misschien de brief op 4 april via m'n PS4 als hij het nog doet nadat ik dat apparaat al iets van 3 jaar niet heb aan gezet.
Dan moet ik nog maar beginnen en met dat karretje mee naar die ondergrondse kluis met die dwergen etc. Hoop te doen
 
Hebben jullie voor de normale Hogwarts, de speciale editie van een 10the extra of voor die extra speciale editie die honderden euros kost gekozen?
 
Yups, maar neigt bij vlagen meer naar remake dan remaster. En het blijft gewoon een topgame, net zoals het origineel een kleine 20 jaar terug was.
Die remasters zijn een beetje hit or miss. De remastervan final fantasy 8 viel me tegen. Het voelt als oude wijn in een nieuwe zak. Is het een remake als in de zin van originele game qua graphics en geluid of hebben ze dingen vervanging? Een remaster is een opgepoetste game met de originele content.
 
Die remasters zijn een beetje hit or miss. De remastervan final fantasy 8 viel me tegen. Het voelt als oude wijn in een nieuwe zak. Is het een remake als in de zin van originele game qua graphics en geluid of hebben ze dingen vervanging? Een remaster is een opgepoetste game met de originele content.
dit is wmb een regelrechte hit.
 
Ik ben trouwens momenteel helemaal verslaafd aan Tower Simulator 3. Luchtverkeersleidertje spelen. Spel is nog niet zo lang uit en buggy als de pest maar het ziet er wel vreselijk goed uit en een bak realistischer dan de vorige versie.
 
Nice, ik loop altijd te kloten om mijn verkeer fatsoenlijk te laten doorstromen. En dan denk je het meest brijante stratenplan uitgedacht te hebben en dan heb je nog meer opstoppingen dan eerst. :ROFL:

Trouwens, de opvolger komt er aan he.
Ja, alleen niet op de switch en ga niet nog meer consoles aanschaffen. En de laptop is te licht vrees ik.
 
Ja, alleen niet op de switch en ga niet nog meer consoles aanschaffen. En de laptop is te licht vrees ik.
Ik speel op PC en mijn vorige PC had er al best moeite mee. Draai ook aardig wat mods. En dat was geen eens een misselijke PC, kon nog aardig mee. Het is dat ik toen een nieuwe gebouwd heb omdat ik Red Dead Redemption 2 niet kon draaien. (Ik was trouwens een laatbloeier met RDR2)
 
Ik speel op PC en mijn vorige PC had er al best moeite mee. Draai ook aardig wat mods. En dat was geen eens een misselijke PC, kon nog aardig mee. Het is dat ik toen een nieuwe gebouwd heb omdat ik Red Dead Redemption 2 niet kon draaien. (Ik was trouwens een laatbloeier met RDR2)
Btw de DDI is best redelijk gelukt. Andere kant van de snelweg nog ontwikkelen en dan kijken of t werk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan