Games & Game Consoles

Ben vorige week begonnen aan Return to Monkey Island, een leuke ouderwetse point-and-click adventure van de originele maker.
Wel een wat andere stijl van graphics maar de humor is nog steeds hetzelfde.
Voor de liefhebber een mooie docu over het eerste deel. Inclusief pixelart en hoe je zo`n game in elkaar zet. Alleen na meer dan 30 jaar blijf ik me afvragen.

Wat is nou the secret of Monkey Island? Wordt in geen enkele in de serie nou duidelijk. Is er wel eens secret?
We zullen het nooit weten

 
Cyberpunk krijgt wat kuren. We tellen tot dusver 3 crashes en 1x door de map heen gevallen. Motor stopt er af en toe mee. Autorijden gaat niet heel lekker met bochten. Interfaces bevriezen soms, waardoor wapens trekken niet meer lukt. Maar inmiddels wel 30 uur erin zitten en nog geen last van bore-out.

Grootste minpunt tot nu toe is dat stealth in de meeste standaardsituaties erg slecht werkt. Vind ik nou net het leukste om te doen. Je wordt heel snel en van ver gedetecteerd, skill perks nog maar weinig effect. Sniper rifle heeft altijd een sway (niks tegen te doen verder, ook niet met perks). Misschien moet ik nog verder levelen en betere wapens/bonussen krijgen.

Edit: ah, kennelijk niet. Bummer. Cyberpunk is dus vooral een shooter met wat RPG-achtige stat boosts via skills perks.

 
Laatst bewerkt:
Cyberpunk is getting some cures. We count so far 3 crashes and 1x fallen through the map. Engine stops every now and then. Driving is not very good when cornering. Interfaces sometimes freeze, making pulling weapons no longer possible. But now 30 hours in it and no bore-out problems.

The biggest flaw so far is that stealth works very poorly in most standard situations. I just think it's the best thing to do. You are detected very quickly and from afar, skill perks have little effect. Sniper rifle always has a sway (nothing against it, not even with perks). Maybe I should level up and get better weapons/bonuses.

Edit: ah, apparently not. Bummer. Cyberpunk is therefore mainly a shooter with some RPG-like stat boosts via skills perks.

I trade it in awhile go and as of yet do not have any desire to pick it back up. Will at some point I'm sure, but still so disgusted with how much was wrong with it upon release.
 
Cyberpunk krijgt wat kuren. We tellen tot dusver 3 crashes en 1x door de map heen gevallen. Motor stopt er af en toe mee. Autorijden gaat niet heel lekker met bochten. Interfaces bevriezen soms, waardoor wapens trekken niet meer lukt.
in 2030 bugfree?
 
I trade it in awhile go and as of yet do not have any desire to pick it back up. Will at some point I'm sure, but still so disgusted with how much was wrong with it upon release.

It's not a bad game, if you ignore the bugs. So far they haven't been game breaking for me. Just so much more potential to the game. It's weird how it doesn't even have the RPG basics, after everything they advertised and hyped with. They wanted to go beyond the basics, but instead cut those out. Real shame. And yea, the PS4 graphics aren't great. Definitely some nice spots visually to hang out in, but overall it's underwhelming. Erges aren't smooth, stripey and some stuff looks very low res.
 
Dus. Ik naar de Mediamarkt om de nieuwe Pokemon te halen. Ik dacht: er zitten zoveel glitches in en de recensies zijn niet goed, dat moet wel lukken.

En wat denk je? Uitverkocht! :fear:
 
Dus. Ik naar de Mediamarkt om de nieuwe Pokemon te halen. Ik dacht: er zitten zoveel glitches in en de recensies zijn niet goed, dat moet wel lukken.

En wat denk je? Uitverkocht! :fear:
Het is leuk man! Ja, er zijn was glitches, en ja, hij lagt wat als je hem in de docking station hebt.

Maar het is leuk man.

Ik heb Violet, dus als je geïnteresseerd bent in een full dex, en nog wil traden, dan stel ik mijzelf beschikbaar.
 
Ik heb mijn ps4 vlak voor de grote verbouwing 2 jaar geleden verkocht. Zit er weleens aan te denken om een ps5 te halen als ik er al aan kan komen. Ik zou er voornamelijk alleen op FIFA-en, alleen het probleem daarmee is dat mijn handen na een avondje bij mijn maat te spelen een week nodig hebben om te herstellen. Ik vraag me oprecht af hoe mensen dat doen die er dagelijks op spelen.
 
Het is leuk man! Ja, er zijn was glitches, en ja, hij lagt wat als je hem in de docking station hebt.

Maar het is leuk man.

Ik heb Violet, dus als je geïnteresseerd bent in een full dex, en nog wil traden, dan stel ik mijzelf beschikbaar.
Oh ik heb net Scarlet besteld, dus dat zou nog kunnen ook.

Ik heb alleen nog nooit een full dex gehaald. :zien:
 
Ik heb mijn ps4 vlak voor de grote verbouwing 2 jaar geleden verkocht. Zit er weleens aan te denken om een ps5 te halen als ik er al aan kan komen. Ik zou er voornamelijk alleen op FIFA-en, alleen het probleem daarmee is dat mijn handen na een avondje bij mijn maat te spelen een week nodig hebben om te herstellen. Ik vraag me oprecht af hoe mensen dat doen die er dagelijks op spelen.
Intensieve gamers gebruiken niet de ps4 controllers. Ik heb op youtube wel eens een pro gamer gezien die voor shooters een controller gebruikt die meer het formaat xbox heeft omdat die beter in de hand ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan