Games & Game Consoles

Valhalla had ik origineel dus ook met dlc, alleen is er meer dan genoeg content als je 'm 2e hands speelt. Meer dan genoeg 😎

Fall out vegas is de laatste titel die ik uit die serie heb gespeeld, overigens een uitstekende game. Skyrim ben ik na 4x doorspelen wel klaar mee. Na 11 jaar is het wel mooi geweest. Bethesda mag overigens werk gaan maken met een nieuw deel in die serie. Skyrim is nu wel genoeg uitgemolken lijkt me..

4x Skyrim? You gotta pump up those rookie numbers. :grin:
 
Ik had ooit het plan om alle achievements te halen na 11 jaar geeft ie 55 procent aan. Volgens mij is 100 procent gewoon een heel leven dit spel spelen..

Oh die heb ik al een poosje, maar je moet wel beetje plannen met sommige. Verder niet heel moeilijk, doe nog eens een poging! :xp:
 
Via de ps4. Ik heb een tijd intensief vr games gespeeld. Nu even wat minder..
Als een amateur knutselaar zoals ik ben is ontwikkelen voor de ps4 erg lastig. Ik ben met VR gestopt nadat Oculus door Facebook (Meta) werd overgenomen en een Facebook account vereisten. Toen was voor mij het plezier er af. Mijn VR omgeving heeft een tijdje gedraaid op de Oculus Go.
 
Laatst bewerkt:
Ik had ooit het plan om alle achievements te halen na 11 jaar geeft ie 55 procent aan. Volgens mij is 100 procent gewoon een heel leven dit spel spelen..
Nope, 100% score hier op xbox - incl alle dlc's. Haha. Zal ns kijken binnenkort hoeveel uur ik in de game heb doorgebracht. Vermoedelijk in de orde van een jaar aan gametime denk ik. Edit, was nog op 360, dus kan time stats niet vinden.

Screenshot_20220819-111816_Xbox.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nope, 100% score hier op xbox - incl alle dlc's. Haha. Zal ns kijken binnenkort hoeveel uur ik in de game heb doorgebracht. Vermoedelijk in de orde van een jaar aan gametime denk ik. Edit, was nog op 360, dus kan time stats niet vinden.

Bekijk bijlage 4874
Ook alle collectibles treasures huizen dragon priest masks etc? Ook het spelen met verschillende karakters wordt meegenomen blijkbaar

Ik moet wel zeggen dat ik 'm op 2 systemen heb gespeeld. Eerst ps3 en vr op ps4 dus ik heb alleen de ps4 stats want de ps3 is al lang geleden kapot gegaan
 
Nope, 100% score hier op xbox - incl alle dlc's. Haha. Zal ns kijken binnenkort hoeveel uur ik in de game heb doorgebracht. Vermoedelijk in de orde van een jaar aan gametime denk ik. Edit, was nog op 360, dus kan time stats niet vinden.

Bekijk bijlage 4874

Kan ik niet meer correct nagaan. Eerst Xbox, toen PC, toen laptop en tja. Moest toch wat voor de PS4 kopen. :maniac:

Ik weet wel dat ik in die 12 jaar vele uren heb gedraaid.
 
Ook alle collectibles treasures huizen dragon priest masks etc? Ook het spelen met verschillende karakters wordt meegenomen blijkbaar
Jep, all. Alles. Ook non achievements. Elke sidequest. Elke collectable etc.
 
Dat was frustrerend idd. Zo heb ik de eerste keer m'n dragon priest masks achievement verpest. Als je een mannequin gebruikt om gear op te hangen en je plaats bijvoorbeeld 2 maskers op het hoofd dan kopieert de laatste zich over die daaronder zodat je ineens 2 dezelfde hebt. Dan kun je deze achievement al niet meer halen.

Dat was frustrerend..
 
Dat was frustrerend idd. Zo heb ik de eerste keer m'n dragon priest masks achievement verpest. Als je een mannequin gebruikt om gear op te hangen en je plaats bijvoorbeeld 2 maskers op het hoofd dan kopieert de laatste zich over die daaronder zodat je ineens 2 dezelfde hebt. Dan kun je deze achievement al niet meer halen.

Dat was frustrerend..

Ik ben zo in de war door de achievements waar jij over spreekt. :lol:
 
Ik ben zo in de war door de achievements waar jij over spreekt. :lol:
Ik weet wel nog dat n quest was om alle dragonpriestmasks op de sokkels in the labrirynthian (?) Iglo te krijgen. Maar geen idee of dit aan n achievement hing.
 
Ik weet wel nog dat n quest was om alle dragonpriestmasks op de sokkels in the labrirynthian (?) Iglo te krijgen. Maar geen idee of dit aan n achievement hing.

Weet niet zeker of je er een quest pop up voor kreeg, maar dat heb ik ook allemaal gedaan. Of course. Maar het zijn geen achievements. Achievements in Skyrim zijn vrij eenvoudig, gewoon kwestie van wat base mechanics volgen en faction/main quests doen. Omdat JB het over 55% heeft en over achievements voor collectibles en multiple character playthroughs heeft icm achievements snap ik er niks meer van. :grin:
 
Ik weet wel nog dat n quest was om alle dragonpriestmasks op de sokkels in the labrirynthian (?) Iglo te krijgen. Maar geen idee of dit aan n achievement hing.
Als je dat doet krijg je je laatste masker. Alleen dus die dingen nooit op mannequins hangen, dan ben je ze dus kwijt
 
Terug
Bovenaan Onderaan