Games & Game Consoles

Ik denk regelmatig tijdens het autorijden, "het is net EU4".

Heb dat tijdens de sex.
Druk het juiste knopje op het juiste moment in en je gaat een geweldige toekomst tegemoet. Doe het verkeerd en je hele geschiedenis is voor niks geweest/naar de kloten.
 
Wie van racegames houdt, NFS HEAT, eerste NFS game sinds 15 jaar die gewoon echt megaaaaaaaaaaaa cool is en zo als een NFS game hoort te zijn. Ik ben er nu al zwaar aan verslaafd. Terwijl ik de NFS reeks al velen jaren had afgeschreven
 
Game programming.. I like.. :p

Helaas heb ik mezelf nooit aangeleerd of beter gezegd nooit het doorzettingsvermogen heb gehad om mezelf te leren hoe je een goed een game moet programmeren. Maar als ik dit zo zie dan maakt het me erg verdrietig. De vrijheid die je hebt. Je kan letterlijk je eigen wereld creëren en er alles in doen wat je wil. Ben momenteel wel een het klote in Adobe Animate met Actionscript 3.0, maar dat is niets noemenswaardig helaas. Hopen dat dat het ooit wordt :).
 
.............

Het spel kostte vroeger geld, maar sinds kort kan je het gratis spelen, omdat later dit jaar CK3 uit zal komen.

Ik kan het zelf lastig met EU4 vergelijken, omdat ik dat spel niet gespeeld heb. Maar volgens mij is een van de grootste verschillen dat je in CK2 als karakter speelt en niet als land. Daardoor is de troonopvolging een belangrijk element. Je kan daarmee "makkelijk" veel land krijgen of verliezen.

Speelde het altijd gratis.
 
Zit nu ook aan FM20, heel andere koek dan toen ik het deed 12 jaar terug ofzo pff. Je kan ze nog net niet op commando scheetjes laten alleen
Speelde jij 12 jaar geleden al FM20 :maniac:. Maar inderdaad, je kan steeds meer in sportspellen, kan mij nog F1 spel op de snes herinneren, kon je een andere motor, vleugel of versnellingsbak kopen, hield t mee op. Nu kan je alles aan de auto afstellen testen etc. Leuk voor de echtesportnerds, maar misschien wel minder toegankelijk voor de minder bedreven spelers.

Wel jammer dat die scheetjes niet kunnen. Zou ook leuk zijn dat ze bij iedere speler de irritatiegrens als variabele meenemen en dat bepaalde types los gaan als je ze 3x getackeld hebt ofzo.
 
Speelde jij 12 jaar geleden al FM20 :maniac:. Maar inderdaad, je kan steeds meer in sportspellen, kan mij nog F1 spel op de snes herinneren, kon je een andere motor, vleugel of versnellingsbak kopen, hield t mee op. Nu kan je alles aan de auto afstellen testen etc. Leuk voor de echtesportnerds, maar misschien wel minder toegankelijk voor de minder bedreven spelers.

Wel jammer dat die scheetjes niet kunnen. Zou ook leuk zijn dat ze bij iedere speler de irritatiegrens als variabele meenemen en dat bepaalde types los gaan als je ze 3x getackeld hebt ofzo.
En dan lekker met Toivonen en van Bommel spelen. :grin:
 
Wanneer je de PC upgrade voor kleine 1400 euro + 7 dagen verlof neemt als dit spel uit komt... dan weet je dat het serieus is :cool:
Vanaf 18/8 hebben jullie hier rust :mask:

 
Laatst bewerkt:
En... Review tijd??? Ben benieuwd

Dinsdagnacht om 00:00 zat ik al paraat om 120gb te downloaden meteen..
Het geheel is prachtig, met een goede PC op ultra waar ik het op doe is het gewoon super, ik volg een weg die ik altijd rij uit de lucht en kom dan bij me thuis :D Maar er zitten nog enorm veel buggs in, + de standaard vliegtuigen zijn gewoon matig. Over een paar maanden als je de betere payware vliegtuigen hebt + de basis die er nu is + wat paches, dan heb je gewoon magie voor je neus :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan