Games & Game Consoles

Wat speel jij zoal momenteel? Zelf speel ik op de PS voornamelijk GTA, Fifa en Uncharted en op de Switch Animal Crossing en MarioKart.
Als je van een goede RPG met open wereld houdt: ga Horizon spelen. Echt fantastische games!

Speel wel eerst Zero Dawn voor je aan Forbidden West begint, want FW is echt een sequel. Je snapt er geen reet van anders.
 
En hoe heb jij dat gefixt? Ik zit al een jaar in een telegram groep van power unlimited en zodra ergens voorraad is krijg je een notificatie. Al klik ik direct en bestel ik meteen dan kom ik bij het afrekenen erachter dat ze in de tussentijd weer uitverkocht zijn. Volgens mij moet je een sneltoets combinatie instuderen om zsm af te rekenen
Hij weet het niet. Een vriend volgt dat telegram. Sorry.
 
Als je van een goede RPG met open wereld houdt: ga Horizon spelen. Echt fantastische games!

Speel wel eerst Zero Dawn voor je aan Forbidden West begint, want FW is echt een sequel. Je snapt er geen reet van anders.
Thanks voor de tip!

Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Zelda, Breath of the Wild. Lees louter lovende recensies.
 
De Lynx ja. Was overigens geen groot succes. Het begin van het einde van Atari als computer fabrikant
Eerste Atari ook gehad. Had geluk met oudere broers die ook krantenwijken had en ik kon mee profiteren. Denk dat geen een spel zoveel indruk op mij heeft gemaakt als River Raid. Ok, Mario 1 en Double Dragon gaven mij ook kippenvel. Raar dat spellen daarna alleen maar beter uit gingen zien maar steeds minder indruk maakten
 
Eerste Atari ook gehad. Had geluk met oudere broers die ook krantenwijken had en ik kon mee profiteren. Denk dat geen een spel zoveel indruk op mij heeft gemaakt als River Raid. Ok, Mario 1 en Double Dragon gaven mij ook kippenvel. Raar dat spellen daarna alleen maar beter uit gingen zien maar steeds minder indruk maakten
Daar ben ik het helemaal mee eens, een spel hoeft er niet goed uit te zien om leuk te zijn. Het helpt soms wel om een wat mindere gameplay te verbloemen.
 
Eerste Atari ook gehad. Had geluk met oudere broers die ook krantenwijken had en ik kon mee profiteren. Denk dat geen een spel zoveel indruk op mij heeft gemaakt als River Raid. Ok, Mario 1 en Double Dragon gaven mij ook kippenvel. Raar dat spellen daarna alleen maar beter uit gingen zien maar steeds minder indruk maakten
Dan zou ik the last of us 2 maar eens gaan spelen.. een van de beste games die ik ooit heb gespeeld
 
Ik heb 2 jaar geleden Breath of the Wild gespeeld.
Ik was vooraf niet enorm enthousiast, van de screenshots vond ik de art style helemaal niet mooi. Vooral door hoe de characters er uit zagen.
Maar man man, wat een mooi spel zeg. Echt fenomenaal.

Hoe Link en zo eruit zagen daar wende ik snel genoeg aan. De wereld zelf is echt fantastisch.
De eerste keer dit, de eerste keer dat, ik wil geen details weggeven, maar het maakte echt veel indruk.

Ik merkte dat ik zelfs meer kleur in mijn dromen kreeg, zoiets had ik nog nooit meegemaakt!

Afgelopen jaar een PS4 gekocht en Horizon Zero Dawn gespeeld.
Ook geweldig. Alleen ik miste wel de vrijheid van BotW.

Dus op basis daarvan zou ik eerst HZD spelen, en daarna pas Zelda BotW.
Allebei top games!

Edit; The Last of Us 1 heb ik net uitgespeeld. Veel te kort voor mijn gevoel, maar dat komt ook doordat BotW en HZD zo'n beetje mijn referenties waren.
Ook een super spel, en nu is TLOU2 top of my wish list :)
 
Beste spel dat ik ooit gespeeld heb.
De open wereld is geweldig, het volledig niet lineair zijn is leuk. Maar toch, er zijn meerdere zelda games die als totale game (verhaal, sfeer, beleving, zin om nogmaals te spelen) voor mij echt hoger in de lijst staan.
 
Dan zou ik the last of us 2 maar eens gaan spelen.. een van de beste games die ik ooit heb gespeeld
De spellen die ik noemde zou ik nu waarschijnlijk niks aan vinden. Die spellen waren voor die tijd veel revolutionairder dan de topspellen van deze tijd
 
Ik heb 2 jaar geleden Breath of the Wild gespeeld.
Ik was vooraf niet enorm enthousiast, van de screenshots vond ik de art style helemaal niet mooi. Vooral door hoe de characters er uit zagen.
Maar man man, wat een mooi spel zeg. Echt fenomenaal.

Hoe Link en zo eruit zagen daar wende ik snel genoeg aan. De wereld zelf is echt fantastisch.
De eerste keer dit, de eerste keer dat, ik wil geen details weggeven, maar het maakte echt veel indruk.

Ik merkte dat ik zelfs meer kleur in mijn dromen kreeg, zoiets had ik nog nooit meegemaakt!

Afgelopen jaar een PS4 gekocht en Horizon Zero Dawn gespeeld.
Ook geweldig. Alleen ik miste wel de vrijheid van BotW.

Dus op basis daarvan zou ik eerst HZD spelen, en daarna pas Zelda BotW.
Allebei top games!

Edit; The Last of Us 1 heb ik net uitgespeeld. Veel te kort voor mijn gevoel, maar dat komt ook doordat BotW en HZD zo'n beetje mijn referenties waren.
Ook een super spel, en nu is TLOU2 top of my wish list :)

Welke vrijheid miste je in Horizon? Is open world, toch?
 
De spellen die ik noemde zou ik nu waarschijnlijk niks aan vinden. Die spellen waren voor die tijd veel revolutionairder dan de topspellen van deze tijd
Nu is de hardware dusdanig dat er nauwelijks meer grenzen zijn aan wat je visueel of qua audio kan doen. Mijn eerste computer was de amiga 500. Ongekend wat dat ding kon. 512 kb geheugen en floppy disks waar nog geen megabyte op paste. Een complex plaatje laden koste zowat een minuut. Kom daar nu mee, dan denken mensen dat de nieuwe pc kapot is..
 
De open wereld is geweldig, het volledig niet lineair zijn is leuk. Maar toch, er zijn meerdere zelda games die als totale game (verhaal, sfeer, beleving, zin om nogmaals te spelen) voor mij echt hoger in de lijst staan.
Ongetwijfeld, maar ik heb heel weinig Zelda gespeeld, helaas.
 
Wauw, via de Lg smarttv webbrowser & Xbox website + Xbox cloud, gewoon nieuwste games kunnen spelen zonder console, controller en tv alleen en klaar, ik sta echt met een wtf moment voor de tv nu
 
Terug
Bovenaan Onderaan