Games & Game Consoles

Wat is het verschil tussen een steam deck en een psp/PS Vita?
Grootste verschil is dat de steam deck in de basis gewoon een PC is met een besturingssysteem a la windows, waardoor het niet een gesloten platform is.

Daarnaast heb je met Steam al een shipload aan games ter beschikking van oud tot nieuw en is het ook geschikt als emulator van oude console games.

Het is ook krachtig genoeg om de nieuwste games op een degelijke manier te spelen, immers heb je op de PC in tegenstelling tot consoles vaak de vrijheid om graphische settings te verlagen. Zelfs games zoals Red Dead Redemption 2 zijn dus gewoon goed speelbaar.
 
Heeft er iemand hier Elden Ring gespeeld? Is het wat?

Ik durf niet. Ik vond DS3 ook gewoon te irritant. Ik geniet er niet van om om de haverklap dood te gaan. Volgens mij is wel iets makkelijker. Denk ik. Geen idee.

De spelers zijn in ieder geval enthousiast, maar weet dus dat "You died" heel vaak op je scherm zal staan. Heeft wel een learning curve.
 
Heeft er iemand hier Elden Ring gespeeld? Is het wat?
Veel mensen om mij heen spelen dat. Zijn er helemaal weg van. Maar daar zit ook een aantal echte Dark Souls gekkies tussen, die alle games 20x hebben uitgespeeld met allerlei challenges en extra zelf opgelegde handicaps.
 
Junior is blij. Eindelijk een PS5 kunnen kopen.
En hoe heb jij dat gefixt? Ik zit al een jaar in een telegram groep van power unlimited en zodra ergens voorraad is krijg je een notificatie. Al klik ik direct en bestel ik meteen dan kom ik bij het afrekenen erachter dat ze in de tussentijd weer uitverkocht zijn. Volgens mij moet je een sneltoets combinatie instuderen om zsm af te rekenen
 
En hoe heb jij dat gefixt? Ik zit al een jaar in een telegram groep van power unlimited en zodra ergens voorraad is krijg je een notificatie. Al klik ik direct en bestel ik meteen dan kom ik bij het afrekenen erachter dat ze in de tussentijd weer uitverkocht zijn. Volgens mij moet je een sneltoets combinatie instuderen om zsm af te rekenen
Hij volgt ook een of andere telegram groep en daarin werd gezegd dat ze vandaag om 14.30 uur bij de mediamarkt waren. Dat klopte. Een of ander pakket met console, 2 controllers, 2 spellen en een BT koptelefoon voor €760. Weet hij ook weer waarvoor hij kranten loopt.
 
Hij volgt ook een of andere telegram groep en daarin werd gezegd dat ze vandaag om 14.30 uur bij de mediamarkt waren. Dat klopte. Een of ander pakket met console, 2 controllers, 2 spellen en een BT koptelefoon voor €760. Weet hij ook weer waarvoor hij kranten loopt.
Kun je mij de groep pm-en of mag ook hier.

Haha, herkenbaar. Heb ook in mijn jeugd kranten bezorgd om mij dit soort dingen te veroorloven. Goede leerschool 👌
 
Kun je mij de groep pm-en of mag ook hier.

Haha, herkenbaar. Heb ook in mijn jeugd kranten bezorgd om mij dit soort dingen te veroorloven. Goede leerschool 👌
Wat speel jij zoal momenteel? Zelf speel ik op de PS voornamelijk GTA, Fifa en Uncharted en op de Switch Animal Crossing en MarioKart.
 
Wat speel jij zoal momenteel? Zelf speel ik op de PS voornamelijk GTA, Fifa en Uncharted en op de Switch Animal Crossing en MarioKart.
Ik speel momenteel niks. Heb 2 jaar geleden mijn ps4 verkocht omdat ik ging verbouwen en geen tijd had om te gamen. Daarvoor was ik een casual gamer. Speelde eigenlijk alleen Fifa en GTA. In mijn kindertijd was ik wel echt gameverslaafd en huurde ik met mijn krantenguldens regelmatig een spel bij de videotheek.
 
Ik speel momenteel niks. Heb 2 jaar geleden mijn ps4 verkocht omdat ik ging verbouwen en geen tijd had om te gamen. Daarvoor was ik een casual gamer. Speelde eigenlijk alleen Fifa en GTA. In mijn kindertijd was ik wel echt gameverslaafd en huurde ik met mijn krantenguldens regelmatig een spel bij de videotheek.
Ik huurde vaak een Sega spelcomputer bij de videotheek.
 
Terug
Bovenaan Onderaan