Games & Game Consoles

Ik ben eens begonnen met het tour de france spel op de ps4. Editie 2021. Had `m al een tijdje liggen maar nooit aan begonnen. Interessant en complex spel als je het goed wil doen.

Wel grappig is dat je je eigen team kan samenstellen en ook de namen van de renners. Zo rij ik in het wielerteam Duran Duran met Peter Venkman (Ghostbusters referentie) als kopman :S: vind het wel grappig om hem naast Froome te zien rijden..
 
Ik ben eens begonnen met het tour de france spel op de ps4. Editie 2021. Had `m al een tijdje liggen maar nooit aan begonnen. Interessant en complex spel als je het goed wil doen.

Wel grappig is dat je je eigen team kan samenstellen en ook de namen van de renners. Zo rij ik in het wielerteam Duran Duran met Peter Venkman (Ghostbusters referentie) als kopman :S: vind het wel grappig om hem naast Froome te zien rijden..
Ik heb bijzonder weinig met de tour, kon mij ook weinig bij zo'n spel voorstellen, maar ligt dus in de lijn van een FM bij voetbal? Mooi dat jij er wel schik in hebt.
 
Ik heb bijzonder weinig met de tour, kon mij ook weinig bij zo'n spel voorstellen, maar ligt dus in de lijn van een FM bij voetbal? Mooi dat jij er wel schik in hebt.
Het is ook iets voor wielernerds. Een gemiddelde etappe rijden kost je ongeveer 45 minuten tot de volledige lengte.. Probleem is dat de a.i. als je het op simulatie zet nogal stupide is, dus moet je de etappe (of de belangrijke stukken) beter zelf doen. De computer overruled ook sommige tactische keuzes die je als ploegleider maakt.. dat is meestal niet de beste keuze en lichtelijk irritant. De statistiekjes en menuutjes zijn eindeloos. Ik vind het wel lekker dat gepiel. Net zoiets als mensen die ik ken die F1 kijken en alles bijhouden qua statistiekjes, dus helemaal gestoord ben ik dan ook weer niet..
 
Deze is een prima tip. Al wat ouder, heb 1 tot en met 3 in één "game" gekocht en de 4e los. Erg toffe avontuurgames met leuke verhalen (niet te diepgaand, maar wel meeslepend). In Uncharted 4 zijn de characters (ook qua uitdrukkingen) heel geloofwaardig.
Paar maanden te laat, maar wil hier nog even op terugkomen Vedette: wat een geweldige games zijn dat. Als tiener de eerste drie veel gespeeld, vorig jaar lockdown de remastered versies gespeeld en deel 4 + de spinoff. Oprecht genoten. Precies wat ik zoek in een game. Heb The Last of Us 1 en 2 nog staan, maar snel aan beginnen.
 
Paar maanden te laat, maar wil hier nog even op terugkomen Vedette: wat een geweldige games zijn dat. Als tiener de eerste drie veel gespeeld, vorig jaar lockdown de remastered versies gespeeld en deel 4 + de spinoff. Oprecht genoten. Precies wat ik zoek in een game. Heb The Last of Us 1 en 2 nog staan, maar snel aan beginnen.
The Last of Us is echt fantastisch moet deel 2 ook nog spelen maar zeker een aanrader.
 
Raden jullie trouwens aan de Switch te kopen en Breath of the Wild te spelen? Lees uitsluitend lovende recensies.
 
Raden jullie trouwens aan de Switch te kopen en Breath of the Wild te spelen? Lees uitsluitend lovende recensies.

Dit heb ik mij eigenlijk inderdaad ook al meerdere keren aangevraagd. Maar gezien de reacties ga ik misschien toch maar BotW aanschaffen (en de switch van mijn vriendin kapen😂)
 
Dit heb ik mij eigenlijk inderdaad ook al meerdere keren aangevraagd. Maar gezien de reacties ga ik misschien toch maar BotW aanschaffen (en de switch van mijn vriendin kapen😂)
Ik heb de switch aangeschaft voor de nieuwe zelda die er ergens dit jaar komt! Botw heb ik op de wii u al uitgespeeld.
 
Ik had doom 3 in vr nog liggen en ben er maar eens mee begonnen. Ff lekker knallen, koptelefoon op en actie.. 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan