Games & Game Consoles

Wat ben je voor fifa speler, meer het fut type of carrière ? Ik heb vroeger heel veel fut/profclubs gespeeld totdat ik er echt klaar mee was (elke maand nieuwe controller). Vind carrière altijd nog wel ergens geinig maar veel van hetzelfde.
De allereerste Fut versies waren erg leuk, alleen maar originele of team van de week kaarten. Ook toen was het al pay to win maar maakte je nog kans. Daarna kwamen alle clowns kaarten en dan sta je daar met een normaal team tegen Messi IF, Gullit en noem maar op. Pay even more to win, leuk man tegenstanders met 99 pace, 99 schieten en 99 dribbel zonder dat er iets tegenover staat, en nog gekker is het wanneer normale spelers elite ratings krijgen.
Maar misschien is online seizoenen weer een optie. Vroeger had je epische wedstrijden met Malouda, Drogba, Lampard en co tegen het United van Giggs en Rooney maar ik weet niet of dat nu nog wat is.
 
Wat ben je voor fifa speler, meer het fut type of carrière ? Ik heb vroeger heel veel fut/profclubs gespeeld totdat ik er echt klaar mee was (elke maand nieuwe controller). Vind carrière altijd nog wel ergens geinig maar veel van hetzelfde.
Beetje van alles wat. Begin altijd wel een carrière, maar ik hou dat maar een paar seizoenen vol. FUT heb ik nooit heel veel gespeeld, want daar moet je echt veel geld tegenaan smijten als je een fatsoenlijk team wil.
Ik heb wel heel veel seizoenen gespeeld, maar heb nog nooit divisie 1 gewonnen. Dat is nog wel een doel van me.

Moet wel zeggen dat ik de laatste tijd nauwelijks gespeeld heb. De laatste FIFA die ik kocht was FIFA 19, maar nu ik een PS5 heb wil ik toch wel even kijken of het nog wat is.

Al crasht mijn PS5 de laatste dagen continu naar Rest Mode terwijl ik aan het spelen ben. :cautious:
Volgens mij wel een bekend probleem, maar echt rete-irritant.
 
Je bent uitgeloot zeg je. Dus dan krijg je er geen, toch? Of ga je je oude verkopen, omdat je uitgespeeld bent.

Ja dat je 1 kan bestellen, PlayStation 5 disk edition + 1 extra controller + Game Ghost of Tsushima + Steelseries Arctis 3 headset voor 720. Maar ga de nieuwe ongeopend verkopen. Me gebruikte ps5 ook denk ik, ding hapt meer stof dan dat die aanstaat, als PC gamer freak gebruik ik het amper.
 
Ja dat je 1 kan bestellen, PlayStation 5 disk edition + 1 extra controller + Game Ghost of Tsushima + Steelseries Arctis 3 headset voor 720. Maar ga de nieuwe ongeopend verkopen. Me gebruikte ps5 ook denk ik, ding hapt meer stof dan dat die aanstaat, als PC gamer freak gebruik ik het amper.
Ik had jou toch meer aangezien als filantroop die nu een mede forummer blij gaat maken met een PS5 tegen inkoopprijs. Mocht je jouw beslissing toch willen heroverwegen, dan heb ik als eerste mijn vinger opgestoken... :up:
 
Ik had jou toch meer aangezien als filantroop die nu een mede forummer blij gaat maken met een PS5 tegen inkoopprijs. Mocht je jouw beslissing toch willen heroverwegen, dan heb ik als eerste mijn vinger opgestoken... :up:

Sinds al mijn bitcoin geld gejat is, ben ik helaas stukke minder lievvv voor alles en iedereen, meer egoïstisch ingesteld
 
Moet zeggen dat ik mij aardig kan vermaken met Metroid Dread, stukkie anders dan de heule oude Metroid op de NES, ruim 30 jaar ontwikkeling is wel merkbaar :maniac:
 
Moet zeggen dat ik mij aardig kan vermaken met Metroid Dread, stukkie anders dan de heule oude Metroid op de NES, ruim 30 jaar ontwikkeling is wel merkbaar :maniac:
Retro gaming en pixelart zijn helemaal hip.. ik heb nog een c64 gehad. Geweldig ding.. daar worden nog steeds dingen op gemaakt waar ik versteld van sta. Wat ze uit dat 40 jaar oude ding weten te peuren..
 
Terug
Bovenaan Onderaan