Games & Game Consoles

Maar wat een bugs dit jaar.. selecties kloppen niet, vage verkeerde spelers in beeld, problemen met careermode etc.. speel al sinds 1996 FIFA maar heb dit nog nooit meegemaakt.
 
Maar wat een bugs dit jaar.. selecties kloppen niet, vage verkeerde spelers in beeld, problemen met careermode etc.. speel al sinds 1996 FIFA maar heb dit nog nooit meegemaakt.

Ik heb voor het eerst in drie of vier jaar de nieuwe FIFA gekocht, maar zie nauwelijks verbeteringen in de gameplay. Wat extra opties en spelmodi, that's it. Valt toch wat tegen.
 
Was het vroeger ook al dat op het moment van release de selecties op Fifa al niet meer up-to-date zijn?
Als ik Sofifa mag geloven zitten Lozano, Ramselaar en nog een paar andere getransfereerde spelers nog bij PSV.
 
Van andere clubs zie ik trouwens filmpjes dat ze aan spelers hun Fifa rating onthullen. Jammer genoeg heeft PSV dit niet gedaan, had het wel leuk gezien hoe spelers er op zouden reageren, of het ze tegen valt of positief verrast.

Daarnaast is zo een filmpje ook handig om jongere generaties meer aan te spreken.
 
Was het vroeger ook al dat op het moment van release de selecties op Fifa al niet meer up-to-date zijn?
Als ik Sofifa mag geloven zitten Lozano, Ramselaar en nog een paar andere getransfereerde spelers nog bij PSV.

Ja dat viel mij ook al op. Dan komt de game pas op 27 dagen na de transferdeadline uit, en toch kloppen de selecties niet.
 
Ik speelde al jaren zowel FIFA als PES ongeveer evenveel, omdat ik ze allebei hun eigen manier erg goed vind. Dit jaar merk ik echter dat ik alleen nog PES 2020 speel. Heerlijke gameplay, betere spelersmodels en de selecties van de clubs zijn sinds de eerste update helemaal actueel. En als je op een PS4 of PC speelt, kun je eenvoudig een option file downloaden zodat ook de niet-gelicentieerde clubs worden toegevoegd. Gisteren FIFA geprobeerd via EA Access, maar dat vond ik ineens een ontzettend brakke game. Ik hou het dit jaar bij PES. Moet er wel bij zeggen dat FUT me niet boeit, dus dat is voor mij ook geen reden om FIFA te spelen.
 
Dit jaar is PES duidelijk de winnaar, keer wat anders, slomer tempo en gewoon meer fun dan de standaard Fifa uitgemolken meuk
 
Ik kan niet met je meekijken. Zou even YouTuben over hoe je XP krijgt in GT. Als het om spelerslevel gaat zou je normaal gesproken ook een voortgangbalk hebben.

Dacht misschien ligt het aan internet. Dus heb WiFi er op. Daarnaast een update van het systeem maar helaas een ongewijzigde situatie...
 
Was het vroeger ook al dat op het moment van release de selecties op Fifa al niet meer up-to-date zijn?
Als ik Sofifa mag geloven zitten Lozano, Ramselaar en nog een paar andere getransfereerde spelers nog bij PSV.

Nee, ze hebben het flink lopen verkloten bij FIFA. De hele carrière modus is eigenlijk onspeelbaar. Zit ram vol fouten en clubs als Manchester City degraderen omdat ze alleen maar met reserve teams spelen. #fixcareermode is niet voor niks trending op Twitter
 
Dacht misschien ligt het aan internet. Dus heb WiFi er op. Daarnaast een update van het systeem maar helaas een ongewijzigde situatie...

Nee, zover ik kan zien is bij nog versleutelde tracks de hoofdoorzaak gewoon een te laag player level. Ik weet niet hoe fanatiek je zoon aan het racen is, maar ik zie online her en der wat mopperende fanatics over hoe lang het wel niet duurt om tot level 50 te komen.

Welk level is ie? Heb je de voortgangsbalk al gevonden? Er moet iets van terug te zien zijn.

Heb je zelf al via Google gezocht?
 
Nee, ze hebben het flink lopen verkloten bij FIFA. De hele carrière modus is eigenlijk onspeelbaar. Zit ram vol fouten en clubs als Manchester City degraderen omdat ze alleen maar met reserve teams spelen. #fixcareermode is niet voor niks trending op Twitter

Het ergste is dat als een van de pijlers van EA voor de carriere mode voor Fifa 20 was, ik citeer:
  • Het algoritme verbeterd dat wordt gebruikt door AI-teams om hun basisopstelling te bepalen. Gaandeweg zou je veel minder gevallen moeten zien waarin de tegenstander niet zijn eerste basiselftal in belangrijke wedstrijden opstelt.
In plaats van beter is het alleen maar slechter geworden. Ik heb de beta van Fifa gespeeld, toen zijn dit soort dingen al aangekaart, inmiddels is het wel erkend door EA maar tot op heden niets mee gedaan. Ook ik twijfel om over te stappen naar Pes. Ik heb alle Fifa's van 98 t/m 20 muv 2001, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan