Games & Game Consoles


Ik weet niet zo goed waar ik dit filmpje moet plaatsen, maar hier lijkt me wel oké. Deze YouTuber heeft het stadion van PSV nagebouwd in Minecraft. Qua structuur komt het goed overeen, qua details had het beter gekund. Ik hoop eigenlijk dat dit gebouw wordt opgepakt door een ander creatief ziel die mogelijke uitbreidingen voor ons stadion ontwerpt. Ik weet dat er enkele constructies zijn bedacht voor een uitbreiding, maar het beeldmateriaal is zo gering dat ik al tijden hoop meer materiaal, al is het dan niet officieel. Of mogelijke herconstructies waarbij Oost of Noord één doorgetrokken tribune wordt.
 
Pas na 6 minuten begint het Stadion vorm te krijgen, maar ik zie er nog geen PSV Stadion in. Niettemin knap hoor.
Ik zou zeggen: :"Kevin ga ervoor"!!!

edit: Vanaf minuut 9 lijkt het er wel op.
 
Pas na 6 minuten begint het Stadion vorm te krijgen, maar ik zie er nog geen PSV Stadion in. Niettemin knap hoor.
Ik zou zeggen: :"Kevin ga ervoor"!!!

edit: Vanaf minuut 9 lijkt het er wel op.

Kenmerkend voor PSV (Noordtribune) zijn (1) de stoelen dicht op het veld (2) eerste ring beduidend minder stijl dan de 2e ring (3) de business seats die als hokjes tussen de ringen inschuilen (4) de flatscreens links en rechts naast de business seats. Ook de trappen en ingangen komen goed overeen. Daarom zag ik er al heel vroeg het - ons- Philips Stadion in.

De maker van het stadion/de map maakt hem publiek nadat hij zijn project heeft afgerond. Misschien dat ik daarna wel mijn eigen 'uitbreidingsproject' begin. Ik zou het heel graag willen doen, maar ik ben zelf echt gruwelijk slecht als het aankomt op structuren aanleggen. Dus meestal is mijn motivatie al op voordat ik daadwerkelijk aan een project begonnen ben :confused:.
 
In navolging van de vragen/shared interest (o.a. Buitenspelgoal ) vroeg ik me af of er hier eigenlijk meer console gamers rondhangen..?

Ik speel heel af en toe nog wel eens een potje FIFA19 (FUT) als vrienden in NL-online zijn, maar vooral nog ElderScrollsOnline (Xbox, NA servers - PvP vooral). De meeste vrijdagavonden tref ik dan een tot drie vrienden op die manier online (die zitten onderhand in UK, Spanje, NL en ik in DSL) en zo hebben we naast t gamen met een biertje erbij een mooi moment om t contact te behouden.

Voorheen ook (single player) games als Witcher3, de Fallout's en op de 360 nog Skyrim - en als shooters vooral Gears of war (2 en 3 voornamelijk) gespeeld.

Voor de nerds die de hobby delen zeggen de afkortingen vast genoeg.. ;)
 
In navolging van de vragen/shared interest (o.a. Buitenspelgoal ) vroeg ik me af of er hier eigenlijk meer console gamers rondhangen..?

Ik speel heel af en toe nog wel eens een potje FIFA19 (FUT) als vrienden in NL-online zijn, maar vooral nog ElderScrollsOnline (Xbox, NA servers - PvP vooral). Voorheen ook games als Witcher3, de Fallout's en op de 360 nog Skyrim - en als shooters als Gears of war (2 en 3 voornamelijk) gespeeld.

Voor de nerds die de hobby delen zeggen de afkortingen vast genoeg.. ;)
Sorry ben n nintendo speler heb nes, snes, GC, WII en Switch. Kortom alles wat jij noemt speel ik niet.
 
Sorry ben n nintendo speler heb nes, snes, GC, WII en Switch. Kortom alles wat jij noemt speel ik niet.

Vroeger was Donkey Kong een van mijn absolute favorieten op de oude "nintendo", en Zelda natuurlijk.
Heb je dan ook nog een TV met Scart-aansluiting staan?
 
In navolging van de vragen/shared interest (o.a. Buitenspelgoal ) vroeg ik me af of er hier eigenlijk meer console gamers rondhangen..?

Ik speel heel af en toe nog wel eens een potje FIFA19 (FUT) als vrienden in NL-online zijn, maar vooral nog ElderScrollsOnline (Xbox, NA servers - PvP vooral). De meeste vrijdagavonden tref ik dan een tot drie vrienden op die manier online (die zitten onderhand in UK, Spanje, NL en ik in DSL) en zo hebben we naast t gamen met een biertje erbij een mooi moment om t contact te behouden.

Voorheen ook (single player) games als Witcher3, de Fallout's en op de 360 nog Skyrim - en als shooters vooral Gears of war (2 en 3 voornamelijk) gespeeld.

Voor de nerds die de hobby delen zeggen de afkortingen vast genoeg.. ;)

Ik heb ESO een poosje gespeeld. Vond het best leuk, maar ik ga tegenwoordig niet vaak meer uren achter de console zitten. Die tijd is voorbij. Inmiddels is m'n online abo voor de playstation weer verlopen. Ik heb de afgelopen week weer wat speeltijd gehad met F1. Ik heb RDR2 nog helemaal uitgespeeld omdat ik dat als verplichting zag, RDR1 was voor mij het allerbeste spel ooit. Ik vond deze ook heel goed, maar het had op mij niet de impact van de eerste.

Het enige waar ik op zit te wachten is de volgende installment van de Elder Scrolls serie. Oblivion en Skyrim heb ik vele, vele uren in zitten. Hopelijk tilt de volgende de reeks weer naar een nieuw niveau van grootschaligheid, speler keuzes en wereld interactie. Ik hoop op een mooiere wereld dan Skyrim, die vond ik net te grauw.
 
Sorry ben n nintendo speler heb nes, snes, GC, WII en Switch. Kortom alles wat jij noemt speel ik niet.

Tja ik heb lang niet alles, maar grote fan van de Nintendo DS en Wii. We hebben nu ook een vriendengroep in Wageningen die is ontstaan rondom de liefde voor de Wii (New Super Mario Bros. en Mario Kart :grin:). Voor de volledigheid heeft deze de naam W.W.G. Miiter Op! :maniac:. Minstens 2x per week komen we bij elkaar voor een gezellige Wii avond of gezellig met zijn alle Nintendo DS :D. Mario Kart Double Dash vind ik trouwens ook echt geweldig. Was effe Switchen van Wii naar GameCube maar was me uiteindelijk wel goed gelukt. Vooral dat 2v2 is écht geweldig :star:.
 
Ik heb ESO een poosje gespeeld. Vond het best leuk, maar ik ga tegenwoordig niet vaak meer uren achter de console zitten. Die tijd is voorbij. Inmiddels is m'n online abo voor de playstation weer verlopen. Ik heb de afgelopen week weer wat speeltijd gehad met F1. Ik heb RDR2 nog helemaal uitgespeeld omdat ik dat als verplichting zag, RDR1 was voor mij het allerbeste spel ooit. Ik vond deze ook heel goed, maar het had op mij niet de impact van de eerste.

Het enige waar ik op zit te wachten is de volgende installment van de Elder Scrolls serie. Oblivion en Skyrim heb ik vele, vele uren in zitten. Hopelijk tilt de volgende de reeks weer naar een nieuw niveau van grootschaligheid, speler keuzes en wereld interactie. Ik hoop op een mooiere wereld dan Skyrim, die vond ik net te grauw.

Skyrim was/is idd geweldig, wil niet weten hoeveel uren ik daar in heb gezeten. T duurde bij mij ook best n tijdje tot ik eso kon waarderen, maar de content die t biedt is wel insane. En uitdagend, zeker in de hard core vet content en PVP-mayhem.

Elder scrolls 6 heb ik ook meer dan hoge verwachtingen van! Can't wait (maar duurt al jaren).

Rdr2 heb ik nooit gespeeld maar twee game buddies aan "verloren", door dat spel stopten ze hun live abbo. ;)
 
Skyrim was/is idd geweldig, wil niet weten hoeveel uren ik daar in heb gezeten. T duurde bij mij ook best n tijdje tot ik eso kon waarderen, maar de content die t biedt is wel insane. En uitdagend, zeker in de hard core vet content en PVP-mayhem.

Elder scrolls 6 heb ik ook meer dan hoge verwachtingen van! Can't wait (maar duurt al jaren).

Rdr2 heb ik nooit gespeeld maar twee game buddies aan "verloren", door dat spel stopten ze hun live abbo. ;)

Ik vond het jammer dat Skyrim een aantal kleine RPG details van Oblivion miste, en de wereld van Skyrim en Solstheim is wat mij betreft net te grauw in vergelijking met Cyrodiil. Oblivion was voor mij net ietsjes beter. Maar qua combat en leveling was het een duidelijke leap forward, en het ging in vrijwel alles weer met z'n tijd mee. Heb Skyrim een tijd geleden weer eens gespeeld op de Playstation en zag dat je nu zelfs daarop enkele mods kunt spelen. Heel tof dat ze er nog steeds tijd in stoppen. Het verpestte jammer genoeg wel meteen een main story missie van de Dragonborn DLC waardoor ik niet verder kon. Screwed game mechanics door één van de mods. En ze uitzetten had geen zin meer, het was al te laat. Toen was ik m'n zin ook weer kwijt, want ik zat daarmee vast in dat gebied.

De volgende Elder Scrolls is in ieder geval aangekondigd. Het duurt langer dan tussen Oblivion en Skyrim, maar dat komt volgens mij omdat ze ESO ook als een toevoeging zagen in de reeks. De theorie is dat we naar Hammerfell gaan, toch? Dan zie ik meteen woestijn voor me en dat vind ik jammer, maar ik hoop dat ik het helemaal mis heb. Het wordt hoe dan ook weer een time sink, want ik ga het gegarandeerd weer spelen.

ESO is voor mij grafisch net te simpel, de quests en grinds teveel van hetzelfde, en de storylines die ik heb meegekregen tijdens m'n speeluren waren vermakelijk maar niet meeslepend. Ik ben en blijf een "offline" gamer. Ik wil me gewoon in m'n uppie kunnen inleven in een grootse open wereld en me daar uren zoethouden, een eigen verhaal op bouwen.
 
Heb sinds kort een PS4 gekocht ook voor de kleine die al mooi aan het racen is op Gran Turismo Sport Standard Edition.
Alleen 4 races zijn beschikbaar en alles is nog gelockt. Auto's wel beschikbaar maar hij wil nu ook wel eens naar andere races. Ondanks winst worden deze niet beschikbaar. Enig idee hoe dit unlocken gaat?
Weinig verstand van eerlijk gezegd :geek:
 
Heb sinds kort een PS4 gekocht ook voor de kleine die al mooi aan het racen is op Gran Turismo Sport Standard Edition.
Alleen 4 races zijn beschikbaar en alles is nog gelockt. Auto's wel beschikbaar maar hij wil nu ook wel eens naar andere races. Ondanks winst worden deze niet beschikbaar. Enig idee hoe dit unlocken gaat?
Weinig verstand van eerlijk gezegd :geek:

Uh. Normaliter kun je daar de conditions van terugvinden in het spel zelf. Beetje Googlen leert mij dat je XP nodig hebt om alle tracks te unlocken, dus dat klnkt als blijven racen, level raisen en ordinair grinden.
 
Speel niet online, ook geen behoefte aan. XP is dat Windows XP? :geek:
Speel gewoon Playstation 4.

Bedankt voor de glimlach, ik was even vergeten dat je niet zo'n gamer bent. XP is inderdaad experience.

https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/manual/#!/tips/content02

Manual voor GT. Driving school, missies, leagues; alles om je spelerslevel te raisen. Hoger level = meer races.

Om eerlijk te zijn, het klinkt voor mij als een kat in de zak. Ik zou enorm balen als je begint aan het spel en vervolgens ziet dat je basisspel bestaat uit 4 races.
 
Bedankt voor de glimlach, ik was even vergeten dat je niet zo'n gamer bent. XP is inderdaad experience.

https://www.gran-turismo.com/gb/gtsport/manual/#!/tips/content02

Manual voor GT. Driving school, missies, leagues; alles om je spelerslevel te raisen. Hoger level = meer races.

Om eerlijk te zijn, het klinkt voor mij als een kat in de zak. Ik zou enorm balen als je begint aan het spel en vervolgens ziet dat je basisspel bestaat uit 4 races.
Ach, de 1e mario bros had ook 28 velden, maar die moest je ook lineair spelen ;)
 
Het is meer de vraag wat te doen?
Oudste zoon van 5 is nu 1e geworden met makkelijke tegenstanders. Vanavond ook 1e met gemiddelde tegenstanders.
Dus bij wat te behalen wordt er wat unlocked? Of heeft dit met internet te maken?
Kan ook alleen maar kiezen uit Arcade.
 
Het is meer de vraag wat te doen?
Oudste zoon van 5 is nu 1e geworden met makkelijke tegenstanders. Vanavond ook 1e met gemiddelde tegenstanders.
Dus bij wat te behalen wordt er wat unlocked? Of heeft dit met internet te maken?
Kan ook alleen maar kiezen uit Arcade.
Een mooie carrière in e-sports!
 
Het is meer de vraag wat te doen?
Oudste zoon van 5 is nu 1e geworden met makkelijke tegenstanders. Vanavond ook 1e met gemiddelde tegenstanders.
Dus bij wat te behalen wordt er wat unlocked? Of heeft dit met internet te maken?
Kan ook alleen maar kiezen uit Arcade.

Ik kan niet met je meekijken. Zou even YouTuben over hoe je XP krijgt in GT. Als het om spelerslevel gaat zou je normaal gesproken ook een voortgangbalk hebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan