Games & Game Consoles

Kijk, da´s pas hardcore gamen. Gewoon die playstation een paar weken in de kast zetten, want winterstop. :)

Ik heb wel Zoet voor 35 miljoen weten te verkopen aan Sunderland, dus als Marcel Brands een dag vrij heeft:shifty:
 
Me PSP is al meer dan 10 jaar baas geweest, maar dit spant wel de kroon ja...

Lijkt er op alsof ze weer terug gaan naar cartridges zoals met de nes, snes en N64. Weet dat het toendertijd een drempel was voor veel ontwikkelaars, vraag me af hoe dat dan nu gaat. Daarbij, wat ik ook wil weten, wat gaat ie kosten... Kan ik moeders de vrouw vast voorbereiden :D
 
Wat hebben jullie tot dusver klaargespeeld op FUT 17? Ik heb nu zo'n 420k met als untradables Son POTM en spelers als Naingollan, Höwedes, Insigne, Gabiadini en Bruma :)D). Heb tot dusver vooral draft gedaan, de komende weken maar eens seasons gaan spelen. Speel nu met een Eredivisieteam, moet de eerste divisies daar wel mee doorkomen. Rond TOTY maar eens een goed team gaan maken met de dan bij elkaar gespeelde coins :)
 
Wat hebben jullie tot dusver klaargespeeld op FUT 17? Ik heb nu zo'n 420k met als untradables Son POTM en spelers als Naingollan, Höwedes, Insigne, Gabiadini en Bruma :)D). Heb tot dusver vooral draft gedaan, de komende weken maar eens seasons gaan spelen. Speel nu met een Eredivisieteam, moet de eerste divisies daar wel mee doorkomen. Rond TOTY maar eens een goed team gaan maken met de dan bij elkaar gespeelde coins :)

Haha wow, mijn team is misschien net 40K waard denk ik. Geen grote namen, maar best een lekker Serie A-team met spelers van rond de 82-84. Helaas nog niet veel wedstrijden kunnen spelen vanwege een tentamen begin oktober en de komende twee weken. En bij mij is het juist andersom: alleen maar seasons en geen draft. :D
 
Haha wow, mijn team is misschien net 40K waard denk ik. Geen grote namen, maar best een lekker Serie A-team met spelers van rond de 82-84. Helaas nog niet veel wedstrijden kunnen spelen vanwege een tentamen begin oktober en de komende twee weken. En bij mij is het juist andersom: alleen maar seasons en geen draft. :D
Ik zal de komende weken ook niet veel kunnen spelen, hopelijk kan ik in het weekend nog eventjes spelen. Ik heb veel draft gedaan omdat de spelers aan het begin nog veel waard zijn, het dan ook Iniesta (80K), Müller (60K) en Thiago (20K) gepackt :D Een Serie A teampje met zulke spelers kan heel lekker spelen inderdaad ja, heb vorig jaar veel met Serie A gespeeld.
 
Dit is dan ook weer opvallend haha

Beiden een TOTS community kaart

​​​​

Ja dat vond ik ook grappig inderdaad, vorig jaar had Hutchinson er ook al één. Misschien kunnen we een leuk oud-PSV team samenstellen met de slechtste PSV'ers ooit :D https://www.futbin.com/17/squad/3850496

Hutchinson was natuurlijk niet slecht, maar die moet ik even gebruiken voor de link met Marcelo. Berg heeft ook twee special cards deze FIFA ;)
 
PSV komt met een speciale editie van FIFA 18, de FIFA 18 PSV Steelbox edition. Iemand enig idee wat dit inhoudt afgezien van een andere cover en vijf euro extra?
 
Terug
Bovenaan Onderaan