Games & Game Consoles

Iemand enig idee wat de toevoeging van de Futties (roze)cards zijn? Nigel de Jong 81 verschilt niks met zijn gewone kaart. Luuk de Jong 79=het niet anders

Futties: oskars voor spelers in diverse categoriën. Alle genomineerderen (4 per categorie) als roze kaart uitgebracht. Twee weken lang kon men stemmen op een van de kandidaten en werd er al druk gehandeld met de roze kaarten. De winnende kaarten van elke categorie kregen na de twee weken automatisch een stats-update.

Dus stel je verwachte dat Nigel de jong zou winnen in de categorie "best tackles" dan kan je die roze kaart massaal inslaan. Bij winst van de speler werden deze kaarten dan na de verkiezing een stuk sterker en had je dus winst bij verkoop (of relatief goedkoop een flink gebooste speler verkregen). Luuk was overigens een genomineerde in de klasse "best headers" (Mandzukic won m dacht ik).

Genomineerden die niet wonnen hebben dus wel een roze kaart, maar die is in stats gelijk aan de basis kaart van de speler.
 
Laatst bewerkt:
Twijfel over de aanschaf van een console.. Wat moet ik doen? Nu voor die 333,- een ps4 + FIFA bundel kopen?
Of voor ca 100,- een gebruikte ps3 + 2 controllers + een aantal spellen? Zit er veel verschil in de kwaliteit?
Maak mijn vrouw wijs dat ik op zoek ben naar een nieuwe dvd speler.. feitelijk vertel ik geen onzin ;)
 
Twijfel over de aanschaf van een console.. Wat moet ik doen? Nu voor die 333,- een ps4 + FIFA bundel kopen?
Of voor ca 100,- een gebruikte ps3 + 2 controllers + een aantal spellen? Zit er veel verschil in de kwaliteit?
Maak mijn vrouw wijs dat ik op zoek ben naar een nieuwe dvd speler.. feitelijk vertel ik geen onzin ;)

Geen twijfel mogelijk: als je het kan missen, het PS4-pakket. Ik heb vorig jaar een vergelijkbare deal gekocht bij de Media Markt en geen seconde spijt van gehad. Los van dat de PS4 een geweldig apparaat is, is FIFA 17 op deze console zo mooi. Ik zou niet te lang twijfelen als ik jou was. :)
 
Twijfel over de aanschaf van een console.. Wat moet ik doen? Nu voor die 333,- een ps4 + FIFA bundel kopen?
Of voor ca 100,- een gebruikte ps3 + 2 controllers + een aantal spellen? Zit er veel verschil in de kwaliteit?
Maak mijn vrouw wijs dat ik op zoek ben naar een nieuwe dvd speler.. feitelijk vertel ik geen onzin ;)

Wat Der Muzikant zegt :)
 
Twijfel over de aanschaf van een console.. Wat moet ik doen? Nu voor die 333,- een ps4 + FIFA bundel kopen?
Of voor ca 100,- een gebruikte ps3 + 2 controllers + een aantal spellen? Zit er veel verschil in de kwaliteit?
Maak mijn vrouw wijs dat ik op zoek ben naar een nieuwe dvd speler.. feitelijk vertel ik geen onzin ;)

Ook ik schaar me achter Rob en Der Muzikant. De PS4 is een flinke vooruitgang tegenover de 3. Zeker bij Fifa is het verschil enorm.

Je kan zelfs tegen je vrouw zeggen dat je niet alleen dvd's maar ook blu-rays kan afspelen en dus voorbereid bent op de toekomst. :p
 
Twijfel over de aanschaf van een console.. Wat moet ik doen? Nu voor die 333,- een ps4 + FIFA bundel kopen?
Of voor ca 100,- een gebruikte ps3 + 2 controllers + een aantal spellen? Zit er veel verschil in de kwaliteit?
Maak mijn vrouw wijs dat ik op zoek ben naar een nieuwe dvd speler.. feitelijk vertel ik geen onzin ;)

Deze keuze moest mijn zoon vorig jaar ook maken. Hij koos de PS3.

2 maanden later stond hij die in de winkel in te ruilen voor een PS4...
 
Ik ben dol op mijn PS3, omgebouwd ding is gewoon een genot, met meer dan 20k spellen die je kan downloaden voor PSX/2/3 klaag ik niet :)
 
Ook ik schaar me achter Rob en Der Muzikant. De PS4 is een flinke vooruitgang tegenover de 3. Zeker bij Fifa is het verschil enorm.

Je kan zelfs tegen je vrouw zeggen dat je niet alleen dvd's maar ook blu-rays kan afspelen en dus voorbereid bent op de toekomst. :p

Ware het niet dat je ook op de PS3 blue ray kan spelen
 
Flink? De PS3 was een flinke vooruitgang. De PS4 is slechts vooruitgang. Voorkeur is zeker PS4, maar een PS3 is ook al erg goed.

Een PS3 is absoluut goed blijft een mooie console met leuke spellen ook. Maar ik vind de stap naar een PS4 toch behoorlijk. Kwa spellen valt 't doorgaans nog redelijk mee (Fifa is overigens wel een uitzondering op die regel) maar als je gaat kijken naar het verschil in processor etc is de vooruitgang flink te noemen vind ik.. Zeker met nieuwe games wordt bij de PS3 vaak de maximale rekenkracht gebruikt.
 
In theorie is het een hele grote overgang maar in de praktijk vind ik dat tegenvallen.
Er is vooruitgang maar ik vond de overgang van de PS2 op de PS3 veel groter.

Dat absoluut, maar het scheelt ook dat de overgang tussen 2000 en 2006 kwa graphics vele malen groter was dan tussen 2006 en 2013. Wanneer je een spel uit 2009 en 2016 vergelijkt is het verschil veel minder groot dan tussen 2003 en 2000 terwijl het aantal jaren een stuk kleiner is. Er is in het begin van deze eeuw veel veranderd kwa graphics in games vandaar dat de overgang van 2 naar 3 zo groot was.

Dat het verschil in praktijk tussen 3 en 4 op dit moment meevalt ben ik met je eens maar je weet natuurlijk niet wat de toekomst gaat doen. Ik denk dat dit ook grotendeels aan de ontwikkelaars ligt. Al is bij een Fifa of GTA toch wel aardig wat verschil vind ik. Maar je hebt gelijk in veel gevallen is het verschil miniem. Helaas gaan niet alle games meer uitgebracht worden op de PS3, wat voor mij ook nog een extra punt is om de 4 in dit geval aan te bevelen.
 
Dank voor jullie input :)
Nu afwachten wat de goedheiligman voor me in petto heeft ;)

Ja hoor... schuif het maar weer af op die zielige oude man. Eerst zijn trouwe helpers kwijtraken en dan ook nog voor jou een keuze moeten maken! Het is een schande! :wtf:
 
Ik ben tot nu toe erg blij met FIFA17. Speelt heel lekker. Voor bij de belangrijkste verbeteringen zijn: passing, corners en de lage schoten. Ben een carrière begonnen met PSV en zit nu in de winterstop. Heb allereerst drie scouts ingehuurd en naar Spanje, Brazilië en Roemenië gestuurd. In Brazilië heb ik een parel gekregen, een jongen van 15 met potentieel 86-93, zeeeer content mee. Verder heb ik flink huisgehouden in de verkoop. Poulsen (9 ton, Vitesse), Jozefzoon (2,4 miljoen, Vitesse), Narsingh (11 miljoen, Valencia), Willems (19 miljoen, PSG) en Locadia (9 miljoen, Celta Di Vigo). Verder zijn Koopmans (Elche), Laursen (Go Ahead Eagles) en de Wijs (FC Groningen) een jaartje uitgeleend, de rest van de talenten heb ik bij me gehouden. Ik moest van het bestuur alleen dan weer wel een spits kopen. Aangezien FC Utrecht 18 miljoen voor Haller wilde heb ik me reet laten zien heb ik Jelle Vossen van Club Brugge voor 6 miljoen weten binnen te halen. Sta nu bovenaan en ben door in de Champions Cup en de beker, gezamenlijk bovenaan de topscoorderslijst staan Luuk en Pröpper.
 
Ik ben tot nu toe erg blij met FIFA17. Speelt heel lekker. Voor bij de belangrijkste verbeteringen zijn: passing, corners en de lage schoten. Ben een carrière begonnen met PSV en zit nu in de winterstop. Heb allereerst drie scouts ingehuurd en naar Spanje, Brazilië en Roemenië gestuurd. In Brazilië heb ik een parel gekregen, een jongen van 15 met potentieel 86-93, zeeeer content mee. Verder heb ik flink huisgehouden in de verkoop. Poulsen (9 ton, Vitesse), Jozefzoon (2,4 miljoen, Vitesse), Narsingh (11 miljoen, Valencia), Willems (19 miljoen, PSG) en Locadia (9 miljoen, Celta Di Vigo). Verder zijn Koopmans (Elche), Laursen (Go Ahead Eagles) en de Wijs (FC Groningen) een jaartje uitgeleend, de rest van de talenten heb ik bij me gehouden. Ik moest van het bestuur alleen dan weer wel een spits kopen. Aangezien FC Utrecht 18 miljoen voor Haller wilde heb ik me reet laten zien heb ik Jelle Vossen van Club Brugge voor 6 miljoen weten binnen te halen. Sta nu bovenaan en ben door in de Champions Cup en de beker, gezamenlijk bovenaan de topscoorderslijst staan Luuk en Pröpper.

Kijk, da´s pas hardcore gamen. Gewoon die playstation een paar weken in de kast zetten, want winterstop. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan