Games & Game Consoles

Romeinse cijfers zijn ook lastig als je ze niet dagelijks gebruikt.
Met sommen wordt 't nog leuker MCCLXXXVIII+CMLXXIII+DCCXXXIX = MMM

Heb sinds kort mijn oude FM save weer opgepakt, waar ik begonnen ben bij FC Groningen in de KKD, en daar een mooie (sub)topper van te maken.

Selectie samengesteld van jonge pareltjes uit het buitenland, eigen jeugd (prima opleiding in Groningen) en opgevuld met ervaren/bekende Eredivisie krachten die het in het buitenland niet redden - aka de Stewart cosplay.

Die pareltjes zijn geweldig, spelen vooral aan de buitenkanten waar ze het veld breed houden en voor veel aanvoer zorgen. Ik heb zowaar Pepi kunnen kopen, die het in Spanje niet redde. Staat nu op 17 goals in 20 wedstrijden. Speelt echt uitstekend. En dan aangevuld met jongens als Cerny, Nassoh, Sambo, Lammers, Milambo (wel wat slechter dan irl), Dervisoglu enzo.

Heerlijk spel weer. Nu 2e seizoen achter elkaar Europees voetbal gehaald.
FM, Da's alweer een tijd geleden. Eigenlijk niet meer gespeeld sinds FM 2025 gecanceld werd. Misschien binnenkort maar weer eens oppakken. Welke versie speel je?

Zijn er mensen hier die leuke games op hun mobiel spelen? Ik ben een hardcore gamer maar op de mobiel kan ik echt niks vinden wat me boeit, rollercoaster tycoon classic + online golf clash is het enige wat ik speel eigenlijk

Heb sinds kort mijn oude FM save weer opgepakt, waar ik begonnen ben bij FC Groningen in de KKD, en daar een mooie (sub)topper van te maken.

Selectie samengesteld van jonge pareltjes uit het buitenland, eigen jeugd (prima opleiding in Groningen) en opgevuld met ervaren/bekende Eredivisie krachten die het in het buitenland niet redden - aka de Stewart cosplay.

Die pareltjes zijn geweldig, spelen vooral aan de buitenkanten waar ze het veld breed houden en voor veel aanvoer zorgen. Ik heb zowaar Pepi kunnen kopen, die het in Spanje niet redde. Staat nu op 17 goals in 20 wedstrijden. Speelt echt uitstekend. En dan aangevuld met jongens als Cerny, Nassoh, Sambo, Lammers, Milambo (wel wat slechter dan irl), Dervisoglu enzo.

Heerlijk spel weer. Nu 2e seizoen achter elkaar Europees voetbal gehaald.
Baal er wel van dat fm niet op de console is te spelen..

Baal er wel van dat fm niet op de console is te spelen..
Er is tegenwoordig een console versie, op de Playstation, Xbox en Switch geloof ik zelfs. De console versie is wel een versimpelde versie die iets minder diep gaat dan de PC versie maar nog steeds diep genoeg. Gevoelsmatig is de console versie wel iets makkelijker dan de PC versie. 't grootste nadeel vind ik alleen dat je op de console geen database updates kan installeren zoals echte logo's/shirts etc.
Of als het jaartal verstopt is zoals op de voorpagina van dit boek met een zogenaamd chronogram of jaardicht Bekijk bijlage 7437
Hij is in ieder geval goed verstopt voor mij. En meteen een herinnering dat ik weer verder moet gaan met mijn Latijnse lessen, ik ken wat basis Latijn, maar als geschiedenisliefhebber en voornamelijk liefhebber van het Romeinse Rijk wordt 't toch tijd om 't te leren.

Met sommen wordt 't nog leuker MCCLXXXVIII+CMLXXIII+DCCXXXIX = MMM

FM, Da's alweer een tijd geleden. Eigenlijk niet meer gespeeld sinds FM 2025 gecanceld werd. Misschien binnenkort maar weer eens oppakken. Welke versie speel je?
24. Ik koop altijd eens per 2 a 3 jaar een versie, afhankelijk van hoeveel zin ik in mijn save heb, en of er een goeie steam sale is. Dat 25 niet doorging had ik dus totaal geen last van.

Zijn er mensen hier die leuke games op hun mobiel spelen? Ik ben een hardcore gamer maar op de mobiel kan ik echt niks vinden wat me boeit, rollercoaster tycoon classic + online golf clash is het enige wat ik speel eigenlijk
Ik speel veel mobile games en moet toegeven dat het erg mager is inderdaad, zelf speel ik vooral Hearthstone battlegrounds en Team Fight Tactics ( beide gratis en niet pay to win). Wel beetje zelfde speltype, strategie. Zelf ben ik ook een game aan het maken maar dat gaat nog wel even duren.

Het gekke is dus, ondanks het slechte aanbod, dat mobile games het meeste geld ophalen van alle games, gigantische onvervulde doelgroep dus.

Terug
Bovenaan Onderaan