Games & Game Consoles

Je hebt 2 vette games. Arkham Asylum en arkham knight. Back to back uitgebracht al een tijdje geleden. Vooral asylum is erg goed. Knights ook, maar ik vond de eerste iets beter.
Gelukkig. Woensdag kom ik erachter of hij het leuk vindt (hoewel hij altijd positief zal reageren). Het grote mensen feestje voor morgen is helaas afgezegd omdat hij wat ziekjes is/ was. (Bijna over)
 
De Franchise is nu van Microsoft dus die gaan m xbox exclusief maken. Buiten dat is de originele creator ermee gestopt. En is er over 5 jaar nog de fanbase zoals in de piek na Skyrim. Ik snap ook niet waarom ze vooral op de online elder scrolls hebben gefocust en nu ongeveer pas aan een nieuw deel gaan werken.
Ze zullen met iets heel goeds moeten komen. Ik heb ook the witcher 3 gespeeld en stel dat deel 4 rond the nieuwe elder scrolls uitkomt dan kies ik voor de witcher. Zeker als het een xbox only wordt.
 
Finally after no joke, 200 hours, am done with Elden Ring. Hardest game I have ever played, but also one of the more gratifying ones. Just awesome. Be warned though if thinking of playing if have not already: There will be plenty of times you will want to throw your controller through the tv haha.
 
Voor de Pokémon liefhebbers.

Ik ben eergisteren begonnen aan de game PokeMMO. Dat is een multiplayer variant van de oude gameboy games met meerdere regions in één. Je kunt tussen werelden wisselen en je Pokémon meenemen. Ook is heel de game gerebalanced om eerlijke PVP mogelijk te maken en zijn er wat features toegevoegd waardoor sommige dingen prettiger werken

Als iemand interesse heeft om ook te spelen, stuur ff een PM en dan help ik met het opzetten van het spel. Je moet er namelijk een paar dingen voor downloaden om het te kunnen spelen.

Beschikbaar op de telefoon en de PC

d0a5yei6u3071.jpg
 
Voor de Pokémon liefhebbers.

Ik ben eergisteren begonnen aan de game PokeMMO. Dat is een multiplayer variant van de oude gameboy games met meerdere regions in één. Je kunt tussen werelden wisselen en je Pokémon meenemen. Ook is heel de game gerebalanced om eerlijke PVP mogelijk te maken en zijn er wat features toegevoegd waardoor sommige dingen prettiger werken

Als iemand interesse heeft om ook te spelen, stuur ff een PM en dan help ik met het opzetten van het spel. Je moet er namelijk een paar dingen voor downloaden om het te kunnen spelen.

Beschikbaar op de telefoon en de PC

d0a5yei6u3071.jpg
Ik ben wel geïnteresseerd! Er zijn weinig pokemon dingen die ik niet gedaan heb.
 
Mijn eerste Zelda game was A Link to the Past.
Die is nu nog steeds goed speelbaar omdat de pixel stijl de tijd goed door komt. En nog steeds een super soundtrack.

Mijn kinderen hun eerste Zelda herinneringen zijn BOTW en TOTK.
Damn lucky kids...
 
Ik heb een commodore 64 mini besteld. Zin in wat ouderwetse retro gaming. Vroeger hadden we de normale versie. Ik heb wel zin om wat geliefde games te gaan spelen. Schijnt dat je vrij eenvoudig gamefiles via usb kan spelen.
 
De c64 mini is binnen. De nostalgie meter gaat door het plafond. Ben maar begonnen met de originele Ghostbusters game. Wat ik als kind behoorlijk goed kon is ineens moeilijk geworden. Volgens mij waren die oude games moeilijker dan nu.. of m'n reflexen zijn minder geworden..
 
De c64 mini is binnen. De nostalgie meter gaat door het plafond. Ben maar begonnen met de originele Ghostbusters game. Wat ik als kind behoorlijk goed kon is ineens moeilijk geworden. Volgens mij waren die oude games moeilijker dan nu.. of m'n reflexen zijn minder geworden..
Die oldskool games waren echt moeilijk, tegenwoordig vaak een paar knopjes en het videofragmentje doet de rest geloof ik?
 
Terug
Bovenaan Onderaan