Games & Game Consoles

Heb all in one gehad, maar niet meer. Als er iets kapot gaat, meestal in je PC, moet je de hele zooi vervangen. Met een toren, alleen de toren, scheelt je zo €300-400.
ik heb al besloten gewoon een toren te nemen. Leek me handig om een all in one te doen maar idd het upgraden of vervangen van onderdelen is met een all in one onmogelijk
 
ik heb al besloten gewoon een toren te nemen. Leek me handig om een all in one te doen maar idd het upgraden of vervangen van onderdelen is met een all in one onmogelijk
Ik heb wel een all in one, maar ik heb gewoon besloten dat er niks kapot gaat.
 
Mijn kinderen zeggen dat men vindt dat je een hekel hebt aan LGBTQI, als je dat spel speelt.
Dat is inderdaad een hele discussie nu. Het verhaal van Harry Potter zou transfoob zijn, en de schrijver (JK Rowling) heeft wat tweets verstuurd die daar aanleiding voor geven. (Zonder te veel in de welles nietes discussie te komen, de meningen zijn hierover nogal verdeeld).

Aangezien dit spel natuurlijk uit dezelfde franchise komt, staat de hele franchise nu onder vuur. Want JK Rowling krijgt natuurlijk weer geld van alles wat uit haar ideeen voortkomt, etc etc.
 
Dat is inderdaad een hele discussie nu. Het verhaal van Harry Potter zou transfoob zijn
Heeft iemand dat er ooit in gelezen voordat JK Rowling die tweets verstuurde?
en de schrijver (JK Rowling) heeft wat tweets verstuurd die daar aanleiding voor geven. (Zonder te veel in de welles nietes discussie te komen, de meningen zijn hierover nogal verdeeld).
Dan is de vraag niet aan jou gericht ;)
Aangezien dit spel natuurlijk uit dezelfde franchise komt, staat de hele franchise nu onder vuur. Want JK Rowling krijgt natuurlijk weer geld van alles wat uit haar ideeen voortkomt, etc etc.
Tja lastig, zetten we dan de radio ook uit als the king of pop langs komt enzo?
 
Tja lastig, zetten we dan de radio ook uit als the king of pop langs komt enzo?

Is dat niet een beetje een hedendaags probleem? Ik geef er namelijk geen zak om of dat zo zou zijn wanneer ik een game kan spelen waarmee ik mijzelf vermaak. dat maakt mij geen anti lgbtiq, maar dat populistisch gehuilebalk van bepaalde groepen (mij om het even welke) interesseert mij bar weinig. Zo kun je je wel aan iedereen aan gaan zitten passen omdat dit moreel correct is.

Lang verhaal kort het is helemaal niet lastig, mensen die er moeite mee hebben moeten gewoon hun klep houden, zelf skippen/zappen/doorgaan en anderen die wel graag Elvis, Michael Jackson, the Stones of een zogenaamd homofobe game luisteren/spelen in hun waarde laten. Die waarde waar ze zelf zo hysterisch verkrampt aan vasthouden.
 
Heerlijk weer GTA V opnieuw gestart. Blijft een indrukwekkende game met goede graphics gezien aanvang jaar. Nu al zin in GTA VI.
 
Zit je al op 66 procent nu?
Het duurde erna nog ongeveer een uur voordat ik kon spelen. Totaal was 69gb (hihi 69) om te downloaden
Mijn kinderen zeggen dat men vindt dat je een hekel hebt aan LGBTQI, als je dat spel speelt.
Ik heb zoiets veel vaker gehoord de afgelopen tijd ja. Maar meer in de vorm van "ik ga dit niet spelen want Rowling is transfoob". Helemaal prima natuurlijk

Ik ben zelf alleen niet van mening dat alles maar gecanceld moet worden puur omdat de eigenaar een eikel is. Ik ben ook tegen de uitspraken van JK Rowling maar Harry Potter heeft een enorm grote rol gespeeld in mijn jeugd en dat laat ik me niet zomaar afnemen
Heeft iemand dat er ooit in gelezen voordat JK Rowling die tweets verstuurde?
JK Rowling claimde een tijd nadat de hype Harry Potter wat was gaan liggen dat Harry gay zou zijn, Dumbledore ook, en weet ik weer wat ze allemaal nog meer tweette. Lijkt mij een gevalletje van niet kunnen accepteren dat je prime dagen voorbij zijn en dmv 'scoops' toch weer de aandacht naar haar toe trekken. Maar triest als je het mij vraagt
 
JK Rowling claimde een tijd nadat de hype Harry Potter wat was gaan liggen dat Harry gay zou zijn, Dumbledore ook, en weet ik weer wat ze allemaal nog meer tweette. Lijkt mij een gevalletje van niet kunnen accepteren dat je prime dagen voorbij zijn en dmv 'scoops' toch weer de aandacht naar haar toe trekken. Maar triest als je het mij vraagt
Mis ik ergens iets, waarom zou iemand die transfoob is de hoofdrolspeler in haar bekendste werk gay laten zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan