Games & Game Consoles

Een PS5 pocket? 😯

PS5 Vita. :maniac:

Bij m'n schoonouders de boel opgezet en de GoW Ragnarok download alvast aangeslingerd. Hier nog even eten zo en dan vanavond eens testen. Schakelt wel lekker snel tussen menu's. Eerste beelden Ragnarok zien er mooi uit. Gelukkig duidelijk een gevoel van vooruitgang. Hopelijk is het overzetten van de PS4 data ook zo gepiept en kan ik in bijvoorbeeld Cyberpunk verder waar ik gebleven was. Maar gok dat ik eerst in Ragnarok duik. Stom trouwens, had gehoopt dat er een import optie zou zijn voor GoW PS4, dat feest gaat niet door.
 
PS5 Vita. :maniac:

Bij m'n schoonouders de boel opgezet en de GoW Ragnarok download alvast aangeslingerd. Hier nog even eten zo en dan vanavond eens testen. Schakelt wel lekker snel tussen menu's. Eerste beelden Ragnarok zien er mooi uit. Gelukkig duidelijk een gevoel van vooruitgang. Hopelijk is het overzetten van de PS4 data ook zo gepiept en kan ik in bijvoorbeeld Cyberpunk verder waar ik gebleven was. Maar gok dat ik eerst in Ragnarok duik. Stom trouwens, had gehoopt dat er een import optie zou zijn voor GoW PS4, dat feest gaat niet door.
Heb je er ook een geschikte TV bij?
 
Boh, Cyberpunk is wel echt effe andere koek op de PS5. De PS4 was duidelijk ongeschikt. Alles is zoveel beter, niet alleen visueel en snelheid, maar tot domme dingen als autorijden aan toe (??). Reageert veel beter en normaler. En kon gewoon verder op de PS4 savegame waar ik gebleven was. What a time to be alive.
 
Eerste uur Ragnarok viel me eigenlijk "tegen". Ga me er prima mee vermaken, maar het is vooralsnog wel veel van hetzelfde. Jammer dat je niet de PS4 GoW gear en quest completion kunt meenemen. Het is een direct vervolg daarop. Thor maakt zelfs nog ergens opmerkingen over bepaalde feats uit het vorige deel die niet story related zijn. Was een mooi moment geweest dat die scène zich specifiek op de daden van jouw Kratos concentreerde. En dat je qua krachten weer op 0 lijkt te starten. Ik vind het gewoon niet logisch.
 
Mentos Forbidden West is gedownload. Eerst Ragnarok uitspelen voordat ik aan die timesink begin. Hoop dat het net zo'n gevoel van ontdekken wordt als het eerste deel.
 
Mentos Forbidden West is gedownload. Eerst Ragnarok uitspelen voordat ik aan die timesink begin. Hoop dat het net zo'n gevoel van ontdekken wordt als het eerste deel.
Oh boy, you are in for a treat! Ik denk dat ik (na 110 uur) aan het einde ben van het verhaal en heb gisteravond weer 3 uurtjes aan één missie gespendeerd. Ben nog steeds niet klaar.

Zero Dawn zat al goed in elkaar, maar vond ik soms wat lastig te volgen. Daar heb ik hier geen last van, ondanks dat het nog veel grootser en diepgaander is.

Mijn tip is om voordat je gaat beginnen: zorg dat het plot weer goed in je geheugen zit, want het gaat direct verder. Anders mis je een hoop details en dat is zonde.
 
Oh boy, you are in for a treat! Ik denk dat ik (na 110 uur) aan het einde ben van het verhaal en heb gisteravond weer 3 uurtjes aan één missie gespendeerd. Ben nog steeds niet klaar.

Zero Dawn zat al goed in elkaar, maar vond ik soms wat lastig te volgen. Daar heb ik hier geen last van, ondanks dat het nog veel grootser en diepgaander is.

Mijn tip is om voordat je gaat beginnen: zorg dat het plot weer goed in je geheugen zit, want het gaat direct verder. Anders mis je een hoop details en dat is zonde.

Ik heb het afgelopen zomer nog eens gespeeld. Denk (hoop?) dat het nog vers genoeg is.
 
Downloaded Stray on the PS5 today. Kind of a niche game, but tbh looking forward to it. Maybe it will help get me get out of my bad mood.
 
Terug
Bovenaan Onderaan