Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben er nooit zo van om in juli al met complimenten te gaan strooien. Iets met een zwaluw en nog geen zomer. De selectie is nog niet op orde, de bank is te smal, ik mis nog een echte rechtsback, een goede LCV, een gifkikker op het middenveld en concurrent voor Zahavi.

PSV gaat nog een aanvaller en een middenvelder halen. Dan blijf ik het alleen met je eens dat er geen echt goede RB is (als Dumfries alsnog vertrekt). We zijn de laatste jaren echter wel eens met incompletere elftallen aangetreden. Er zijn toch twee goede middenvelders gehaald, er is een ervaren verdediger bijgekomen en over het algemeen ervaring toegevoegd.
 
Toch een wrange nasmaak, door die tegengoal en de kaarten van Olivier. Terwijl het natuurlijk een prima resultaat is, uit in Turkije is nooit makkelijk. En Gala kwam geloof ik maar net tekort voor de titwl vorig jaar.
Ergens misschien ook wel prima dat het niet makkelijk was. Dit team moet het ook hebben van werken en vechten voor elkaar.
Een enkel doelpunt zelfs maar.
 
Goed, 2 overwinningen tegen een samengeraapt zooitje uitgerangeerde vedettes uit een spelerskerkhofcompetitie; nu hetzelfde laten zien tegen die Denen.
 
Toch weer een heerlijke pot voetbal hoor. Dat gezeik van; ja maar gala was geen sodemieter waard! Ik kan er niks mee! Je speelt een vcl uitwedstrijd tegen de Nr 2 van Turkije en je wint hem nog ook, hoevaak hebben we die luxe gehad de afgelopen 10 jaar? Als je dan nog niet tevreden bent dan weet ik het ook niet meer. Die scheidsrechter was wel een flapdrol hoor, ja het zijn gele kaarten maar die overtredingen van gala in het begin waren benenbrekers en daar gaf hij niks voor, totaal uit het lood geslagen. Op naar de Denen nu! Ik heb er zin in!
 
Toch weer een heerlijke pot voetbal hoor. Dat gezeik van; ja maar gala was geen sodemieter waard! Ik kan er niks mee! Je speelt een vcl uitwedstrijd tegen de Nr 2 van Turkije en je wint hem nog ook, hoevaak hebben we die luxe gehad de afgelopen 10 jaar? Als je dan nog niet tevreden bent dan weet ik het ook niet meer. Die scheidsrechter was wel een flapdrol hoor, ja het zijn gele kaarten maar die overtredingen van gala in het begin waren benenbrekers en daar gaf hij niks voor, totaal uit het lood geslagen. Op naar de Denen nu! Ik heb er zin in!
Klopt als een zwerende vinger! uit winnen tegen Gala is gewoon een uitstekende prestatie. Paar zwakke punten in de selectie die beter kunnen een CLV,LB en een spits concurrent voor Zahavi. Corners blijft ook nog een zwak punt zowel aanvallend als verdedigend. Op naar Denemarken!
 
Klopt als een zwerende vinger! uit winnen tegen Gala is gewoon een uitstekende prestatie. Paar zwakke punten in de selectie die beter kunnen een CLV,LB en een spits concurrent voor Zahavi. Corners blijft ook nog een zwak punt zowel aanvallend als verdedigend. Op naar Denemarken!
CLV ben ik het niet mee eens, maar ik ben dan ook fan van Boscagli. Obispo heb ik tegen PAOK gezien en die vond ik die 2e helft ook echt goed spelen. LB ben ik het wel mee eens. Max laat teveel steken vallen. Ik zou nog een vervanger voor Rosario willen zien als 1-op-1 vervanger van Sangare. Als Mo vertrekt nog een fatsoenlijke nummer 10 als vervanger voor Gotze. Een Spits (die Berisha dan maar) en een RB als Dumfries vertrekt, want Mwene overtuigt mij ook nog niet en Teze blijf ik een RCV vinden. Verder weg met: Sadilek,Rigo,Bruma,Guti. Mauro had van mij ook wel weg gemogen, maar ja, die heeft net bijgetekend, dus dat zal wel niet.
 
CLV ben ik het niet mee eens, maar ik ben dan ook fan van Boscagli. Obispo heb ik tegen PAOK gezien en die vond ik die 2e helft ook echt goed spelen. LB ben ik het wel mee eens. Max laat teveel steken vallen. Ik zou nog een vervanger voor Rosario willen zien als 1-op-1 vervanger van Sangare. Als Mo vertrekt nog een fatsoenlijke nummer 10 als vervanger voor Gotze. Een Spits (die Berisha dan maar) en een RB als Dumfries vertrekt, want Mwene overtuigt mij ook nog niet en Teze blijf ik een RCV vinden. Verder weg met: Sadilek,Rigo,Bruma,Guti. Mauro had van mij ook wel weg gemogen, maar ja, die heeft net bijgetekend, dus dat zal wel niet.
O verrek en die Luckasssen moeten we ook nog ergens droppen....
 
Heb voor de verandering weinig Qritiek 😂
Spel is leuk, er is vreugde en tempo, voelt alsof ze jaren met elkaar spelen en veel makkelijk lukt.

Enig nadeel is de uitshirt 🤢 gatverdamme wat is die lelijk zeg, aan de andere kant de keeper in geheel wit is wel weer prachtig.
Ik vind witte kousen en een witte broek altijd mooi. Helemaal in het wit deed nu wat denken alsof Joël een engeltje speelde tijdens de kerstviering. Kan ook aan zijn onzekere blik liggen.
 
Al met al knap. Had niet verwacht dat Gala zo opzij gezet zou worden. Veel goede dingen gezien. Maar ook veel zaken die me nog zorgen baren, als je echt verder wilt komen. De bank is kwalitatief echt te smal. Dat breekt je op, als je niet nog een paar goede investeringen doet. LCV, RB, CM en spits. Ofwel, Berisha (die gaat het worden) Aurier, die Mexicaan van 1.95 en Joey Veerman.
 
Al met al knap. Had niet verwacht dat Gala zo opzij gezet zou worden. Veel goede dingen gezien. Maar ook veel zaken die me nog zorgen baren, als je echt verder wilt komen. De bank is kwalitatief echt te smal. Dat breekt je op, als je niet nog een paar goede investeringen doet. LCV, RB, CM en spits. Ofwel, Berisha (die gaat het worden) Aurier, die Mexicaan van 1.95 en Joey Veerman.
En vd Ven voor de toekomst
 
Bakayoko (Chelsea) mag vertrekken, 1 jaar contract, MW 20 maar kan voor minder gaan denk ik (nam voor 3mio salaris bij milan genoegen, da's minder dan Bruma). Categorie Götze. Zou wel een mega stunt zijn, en opruimen van salarisposten is daarvoor zeer zeker noodzaak, maar dat lijkt me echt n spilspeler waarmee je ambitie laat zien. Veerman vind ik niks, da's niveau Thomas/Ritzmaier die leuk speelt bij subtop maar te licht voor PSV basis. Vd ven lijkt me leuk voor JPSV, kan zeker n goeie worden.
 
Laatst bewerkt:
Bakayoko (Chelsea) mag vertrekken, 1 jaar contract, MW 20 maar kan voor minder gaan denk ik (nam voor 3mio salaris bij milan genoegen, da's minder dan Bruma). Categorie Götze. Zou wel een mega stunt zijn, en opruimen van salarisposten is daarvoor zeer zeker noodzaak, maar dat lijkt me echt n spilspeler waarmee je ambitie laat zien. Veerman vind ik niks, da's n catogorie Thomas/Ritzmaier die leuk speelt bij subtop maar te licht voor PSV basis. Vd ven lijkt me leuk voor JPSV, kan zeker n goeie worden.
Het liefst zie ik nog een Guardado-type komen.
 
Wedstrijd niet gezien maar wel de samenvatting en reacties op het forum snel bekeken. Kom tot te conclusie dat we toch wel een sterke basis elf hebben. Het middenveld/aanval lijkt echt heel goed/stabiel met toppers als van Ginkel, Götze en Gakpo. Ook fijn dat het lijkt dat Madueke echt de strijd van Vertessen heeft gewonnen en gewoon minuten maakt zoals het hoort en dat Sangare ook steeds beter wordt. In de samenvatting kon ik niet veel zien over Ramalho maar als ik de reacties zo lees is die man exact wat we nodig hebben in het hart van de verdediging dus daar mogen we blij mee zijn. Ook fijn dat er naast Boscagli (die voetballend prima is maar verdedigend nog niet helemaal top) een ervaren speler staat. Alleen de backs zijn gewoon matig, Mwene doet het leuk volgensmij maar zal nooit een belangrijke speler worden in je elftal. En Max tja dat is een perfecte LB als je 5-3-2 speelt maar voor onze opstelling komt die echt te kort. Als je Rodriguez kan ophalen voor onder de 4 miljoen zou ik dat direct doen als concurrent voor Max. Anders misschien een jong talent die je ook die je misschien ook minuten kan geven op die plek. Drommel is nog niet top heb ik het idee, maar denk wel dat die daar in kan groeien.
Verder hebben we ook een prima sterke bank met back-ups als Mvogo, Obispo, viergever, Teze, propper, Romero, Berisha? En doan en vertessen die ook steeds beter lijken te worden. Het is wel pijnlijk om te zien dat Teze is gedegradeerd naar de bank . Vorig jaar bijna alles gespeeld (45 wedstrijden) en imo de meeste constante speler van het vorige seizoen. Hele goeie ontwikkeling doorgemaakt onder Schmidt en nu, zo te zien gedegradeerd naar de bank. Ach we spelen dit seizoen hopelijk tussen de 45-50 wedstrijden dus hopelijk kan die z’n minuten toch nog gaan maken.
 
In de eerste wedstrijd tegen Galatasaray trakteerde PSV de fans op een galavoorstelling. In de tweede wedstrijd speelde PSV als een stel mietjes, maar dat was op zich ook wel weer logisch met FC Mietjesland als volgende tegenstander in gedachten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan