Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
:ROFL::ROFL:

Oké, een snelle dan:

Drommel: 5. Oogt onzeker. Had gewoon een 6 gepakt, maar zijn magische reflex bij de tegengoal was hilarisch.

Mwene: 5. Niet echt bijzonder, maar het overtuigde niet.
Ramalho: 8. Echt uitstekend. Moet het nog zien tegen echte tegenstanders, maar dit is zeer veelbelovend.
Boscagli: 4. Speelde al ietwat ongelukkig, maar dit was echt de domste rode kaart die ik ooit heb gezien. Allebei wel zwaar bestraft, maar hij geeft zelf twee keer de aanleiding. Laat hem lekker lopen joh.
Max: 6. Prima, niet bijzonder.

Sangaré: 6. Speelde eigenlijk wel goed, maar heeft twee of drie momenten echt de verkeerde keuzes gemaakt en daarmee gevaarlijk balverlies geleden.
Van Ginkel: 7. Gewoon prima en een goede goal.

Madueke: 7. Redelijk ongelukkig, maar wel enkele mooie acties en een belangrijke goal.
Götze: 6. Een aantal fraaie passes, maar zeker het eerste half uur niet helemaal scherp.
Gakpo: 6. Niet z'n niveau gehaald, een aantal vreemde keuzes, maar niet door de ondergrens gezakt.

Zahavi: 6. Stond op een eiland. Deed wel z'n best, maar de matige pot was hem niet aan te rekenen.

Goed resultaat, geen blessures, wel een oerdomme rode kaart. Ramalho mijn motm. Door en naar de volgende.
Max bij mij een dikke onvoldoende en Mwene deed het prima. En kunnen aub zsm afscheid nemen van Mauro en Bruma.
 
Wel? Ik vind het juist beetje vervelend dat hij een beetje anti PSV is en Pro Gala. Ik bedoel hij hoeft echt niet voor PSV te zijn maar ik vind dit dan wel weer het andere uiterste.

Ik vind hem helemaal niet anti PSV. Hij vindt Galatasaray gewoon heel zwak. Ik geef hem daar gelijk in.
 
Ik zei al eerder. Qua sociale intelligentie heeft Schmidt nog veel te leren. Waarom zou je die jongens dat aandoen in de 90e minuut invallen? Staat al dik een uur niks op het spel. Of je geeft ze meer tijd of je wisselt ze niet
Ik vind het juist heel sociaal van hem.

Hij weet ook dat we met dit resultaat komende week weinig te bespreken hebben op het forum.
Nu kunnen we tenminste bediscussiëren welke wissels hij wél had moeten doen.
 

Gewoon waar. Wat dat betreft goed gedaan. En er is niet onzorgvuldig met geld gesmeten.
Ik ben er nooit zo van om in juli al met complimenten te gaan strooien. Iets met een zwaluw en nog geen zomer. De selectie is nog niet op orde, de bank is te smal, ik mis nog een echte rechtsback, een goede LCV, een gifkikker op het middenveld en concurrent voor Zahavi.
 
:ROFL::ROFL:

Oké, een snelle dan:

Drommel: 5. Oogt onzeker. Had gewoon een 6 gepakt, maar zijn magische reflex bij de tegengoal was hilarisch.

Mwene: 5. Niet echt bijzonder, maar het overtuigde niet.
Ramalho: 8. Echt uitstekend. Moet het nog zien tegen echte tegenstanders, maar dit is zeer veelbelovend.
Boscagli: 4. Speelde al ietwat ongelukkig, maar dit was echt de domste rode kaart die ik ooit heb gezien. Allebei wel zwaar bestraft, maar hij geeft zelf twee keer de aanleiding. Laat hem lekker lopen joh.
Max: 6. Prima, niet bijzonder.

Sangaré: 6. Speelde eigenlijk wel goed, maar heeft twee of drie momenten echt de verkeerde keuzes gemaakt en daarmee gevaarlijk balverlies geleden.
Van Ginkel: 7. Gewoon prima en een goede goal.

Madueke: 7. Redelijk ongelukkig, maar wel enkele mooie acties en een belangrijke goal.
Götze: 6. Een aantal fraaie passes, maar zeker het eerste half uur niet helemaal scherp.
Gakpo: 6. Niet z'n niveau gehaald, een aantal vreemde keuzes, maar niet door de ondergrens gezakt.

Zahavi: 6. Stond op een eiland. Deed wel z'n best, maar de matige pot was hem niet aan te rekenen.

Goed resultaat, geen blessures, wel een oerdomme rode kaart. Ramalho mijn motm. Door en naar de volgende.
Vond Boscagli echt prima spelen, tot die domme 2e gele.
Ze hebben wel een punt vind ik.
Want Galatasaray heeft meer Europese bekers dan PSV?
Max bij mij een dikke onvoldoende en Mwene deed het prima. En kunnen aub zsm afscheid nemen van Mauro en Bruma.
Voor de verandering ben ik het met je eens!
 
Vond Boscagli echt prima spelen, tot die domme 2e gele.

Want Galatasaray heeft meer Europese bekers dan PSV?

Voor de verandering ben ik het met je eens!
Inderdaad. Boscagli speelde gewoon prima, maar inderdaad domme 2e gele kaart. Ik vond het beide niet echt geel waardig, maar je moet de scheids (bij de 2e) de kans niet geven.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan