Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ben er wel redelijk gerust op, maar alles hangt voor mij af van het eerste kwartier. Als ze daar worden overrompeld en scoort Gala snel 1-0, dan voorzie ik nog een lastige avond. Als dat niet gebeurt, dan zeg ik 1-2 als uitslag
Wanneer ga ik nou eens vertrouwen krijgen in mijn voorspellend vermogen en eens geld erop inzetten?😉
 
In principe een speler voor de breedte maar helaas nemen we er kennelijk genoegen met een basisplaats voor zulke materiaal.
Vooralsnog is Dumfries gewoon speler van PSV en is Mwene er voor de breedte. Pas na eventuele verkoop Dumfries kunnen we, op basis van wat dan gehaal wordt, concluderen of Mwene daadwerkelijk voor de basis gehaald is.
 
Toch een wrange nasmaak, door die tegengoal en de kaarten van Olivier. Terwijl het natuurlijk een prima resultaat is, uit in Turkije is nooit makkelijk. En Gala kwam geloof ik maar net tekort voor de titwl vorig jaar.
Ergens misschien ook wel prima dat het niet makkelijk was. Dit team moet het ook hebben van werken en vechten voor elkaar.
 
Vooralsnog is Dumfries gewoon speler van PSV en is Mwene er voor de breedte. Pas na eventuele verkoop Dumfries kunnen we, op basis van wat dan gehaal wordt, concluderen of Mwene daadwerkelijk voor de basis gehaald is.
Ik helpt het je hopen. Ben bang dat dat dit het wordt plus Teze.
 
2 wedstrijden, 2 x winst, 2 x de wedstrijd gecontroleerd. Complimenten voor de coach en het elftal. Ja, misschien heeft ie niet opgelet of de pindakaas wel dik genoeg op het brood zat of dat de spelers wel op tijd in bed lagen. Maar dit zag er goed uit. Als PSV de volgende, met alle respect, kleine tegenstander opzij kan zetten, dan hoop ik op een gunstige loting voor de laatste voorronde.
 
Ik helpt het je hopen. Ben bang dat dat dit het wordt plus Teze.
Yups, wat mij betreft is het ook geen zekerheid welke kant het opgaat als Dumfries gaat maar laten we niet vergeten dat de interesse op dit moment erg afwezig lijkt voor hem. Overigens, last minute verkopen moet JDJ gewoon niet doen, voor dergelijke spelers eindigt wat mij betreft de verkoopperiode een week eerder.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan