Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tot zover echt heel erg goed om over 2 wedstrijden met 7-1 voor te staan tegen Galatasaray. De Turken stellen niet zo veel voor, maar ik kan me genoeg jaren herinneren waar PSV het niet op kon brengen om de energie en motivatie te brengen die nodig is om door te stoten in een Europees toernooi.
 
Mwene en Sangare zijn vaak op zoek naar de moeilijke oplossing. Met name de eerste lijkt echt gebrek aan overzicht te hebben. Is vandaag nog geen probleem, maar daarmee kun je toch echt niet de CL in. Als Mo wordt verkocht zou ik een poging doen om Dumfries te houden. 1 jaar extra verlengen en we zijn klaar voor het kampioenschap.
Dat is nou juist een punt waar ik Dumfries ook niet heel sterk in vind
 
Mauro blijft nog net een kind van 12. Heb er geen hoge pet van op. Dan nog liever Bruma.
 
Tot zover echt heel erg goed om over 2 wedstrijden met 7-1 voor te staan tegen Galatasaray. De Turken stellen niet zo veel voor, maar ik kan me genoeg jaren herinneren waar PSV het niet op kon brengen om de energie en motivatie te brengen die nodig is om door te stoten in een Europees toernooi.
Exact dit! Je moet het wel doen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan