Galatasaray SK - PSV | Woensdag 28 juli | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.

Bacchus

Batmin
Administrator
HYE2x4S.jpg


Na de 5-1 in eigen huis lijkt deze wedstrijd slechts een formaliteit. Toch kan het flink spoken bij wedstrijden van de Turkse club, dus we zijn gewaarschuwd!
Normaal gesproken speelt Galatasaray zijn wedstrijden in het Türk Telekom Stadyumu. Deze wedstrijd wordt echter gespeeld in het Basaksehir Fatih Terum Stadyumu. Of dat nog iets uitmaakt weten we over een weekje.
 
Laatst bewerkt:
Na de 5-1 in eigen huis lijkt deze wedstrijd slechts een formaliteit. Toch kan het flink spoken in het Basaksehir Fatih Terum Stadyumu, dus we zijn gewaarschuwd!

Header volgt spoedig.
Ja, volgens mij spelen we volgens mij niet in het vaste stadion van Gala, iets met een slok en een borrel ;)

Aanvulling: het Basaksehir Fatih Terim Stadyumu is het stadion van Istanbul Başakşehir, afgelopen jaar op de 12e plaats van de Turkse competitie geëindigd.
 
Ja, volgens mij spelen we volgens mij niet in het vaste stadion van Gala, iets met een slok en een borrel ;)

Aanvulling: het Basaksehir Fatih Terim Stadyumu is het stadion van Istanbul Başakşehir, afgelopen jaar op de 12e plaats van de Turkse competitie geëindigd.
Openingspost even aangepast (ik wist niet dat ze niet in hun eigen stadion spelen), maar ik denk niet dat het een slok op een borrel gaat schelen. Galatasaray brengt bij elke thuiswedstrijd dezelfde fanatieke aanhang op de been, volgens mij.
 
Openingspost even aangepast (ik wist niet dat ze niet in hun eigen stadion spelen), maar ik denk niet dat het een slok op een borrel gaat schelen. Galatasaray brengt bij elke thuiswedstrijd dezelfde fanatieke aanhang op de been, volgens mij.
Ja, maar ca 52.000 of 17.000 fanatieke mensjes is wel ff anders ;)
 
Echt een vreselijk stadion is dat ook. Fatih Terim is daar in ieder geval erg geliefd:

1558731192218-medipol-basaksehir-baskani-goksel-gumusdag-stadin-12083742-3322-m.jpg

'We willen de naam van de neppe pestkop niet in ons stadion'
 
Bekijk bijlage 3548
Gala uit, geen positieve balans, 2x verloren, 1x gewonnen. Maar van 5-1 terugkomen gaat gewoon niet gebeuren, wel zullen ze wat meer ervaring op de mat hebben dan afgelopen week, een moeizame 1-2 kan t zomaar worden. En bij de bookies is Gala licht favoriet.
 
Bekijk bijlage 3548
Gala uit, geen positieve balans, 2x verloren, 1x gewonnen. Maar van 5-1 terugkomen gaat gewoon niet gebeuren, wel zullen ze wat meer ervaring op de mat hebben dan afgelopen week, een moeizame 1-2 kan t zomaar worden. En bij de bookies is Gala licht favoriet.
We mogen met drie doelpunten verschil verliezen en dan gaan we nog door. Het moet wel heel raar lopen willen we dat nog weggeven.
 
Zo zie je maar wat gras vreten met je rekenvaardigheid doet.
Ja. Echt dom als je de wijzingen in spelregels van je eigen sport niet kent. Dan ben je echt met je sport bezig.

Ik las hierboven iets over Fatih Terim. De man ziet er ook uit als de uitbater van de dorpskroeg in een of ander Turks stadje.
 
PSV onderzoekt incidenten bij PSV - Galatasaray

link

PSV doet momenteel onderzoek naar enkele incidenten, die tijdens de eerste helft van de wedstrijd PSV - Galatasaray op de tribunes hebben plaats gevonden. ‘We betreuren de incidenten ten zeerste, juist omdat we zo blij waren dat we eindelijk weer met publiek konden spelen’, licht Algemeen Directeur Toon Gerbrands toe.

“Wij doen momenteel onderzoek naar seizoenkaarthouders die de kaarten hebben doorverkocht aan de Turkse fans van Galatasaray. Dit was verboden. Zij die zich hier schuldig aan hebben gemaakt worden opgespoord en tegen hen zullen wij maatregelen treffen”, aldus Gerbrands.
 
PSV onderzoekt incidenten bij PSV - Galatasaray

link

PSV doet momenteel onderzoek naar enkele incidenten, die tijdens de eerste helft van de wedstrijd PSV - Galatasaray op de tribunes hebben plaats gevonden. ‘We betreuren de incidenten ten zeerste, juist omdat we zo blij waren dat we eindelijk weer met publiek konden spelen’, licht Algemeen Directeur Toon Gerbrands toe.

“Wij doen momenteel onderzoek naar seizoenkaarthouders die de kaarten hebben doorverkocht aan de Turkse fans van Galatasaray. Dit was verboden. Zij die zich hier schuldig aan hebben gemaakt worden opgespoord en tegen hen zullen wij maatregelen treffen”, aldus Gerbrands.
Wat mij betreft nemen ze de seizoenskaarten in
 
Gala hengelt vandaag 2 backs binnen waaronder Van Aanholt. Benieuwd of ze speelgerechtigd zijn voor de return wedstrijd
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan