G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nou, één pluspunt. Een aantal bommelbashers vond dat de opstelling van MvB niet logisch was. Ook zonder Malen koos hij niet voor Mitro, Pereiro speelde niet, geen linksback, en waarom speelde Afellay niet - die was toch fit?

En zie! Hun gebeden zijn verhoord... Mitro op 9, Pereiro erin, Boscagli op links, en Ibi valt ook nog in.

En meteen gaat PSV weer winnen... Hoera!!
Inderdaad, het enige wat tot gisteren nog niet geprobeerd was, is Viergever op Lb. Heeft Faber nu gedaan, en is ook de oplossing niet.
Feit is dat dit team niet genoeg kwaliteit heeft om de (terechte) verwachtingen waar te maken.

In het team zitten 4 spelers van het nivo dat PSV na zou moeten streven: Malen, Bergwijn, Pereiro en Mo. Daarvan is er eentje 17 en eentje langdurig geblesseerd. Pereiro is heel wisselvallig, en volgens mij heeft Bergwijn in z'n hoofd al afscheid genomen van PSV. Dan blijft alleen Mo over.

Daarnaast heeft dit team een aantal spelers die ofwel in een normaal draaiend team meekunnen en/of het talent hebben dat we moeten nastreven: Dumfries, Viergever (net het nivo), Rosario, Thomas (verbaast me), Lammers (vooralsnog onbewezen) en Gakpo.

De rest van het team heeft niet de kwaliteit die PSV waardig is en die PSV kan helpen z'n doelstellingen te halen (meedoen om titel, overwinteren in Europa): Zoet, Unnerstal, Ruiter, Schwaab, Baumgartl, Lato, Boscagli, Hendrix, Guti, Afellay, Sadilek, Bruma, Mitroglou en Doan.

Dan maakt wie trainer is helemaal niets uit. Niemand kan met dit team normaal presteren
 
Inderdaad, het enige wat tot gisteren nog niet geprobeerd was, is Viergever op Lb. Heeft Faber nu gedaan, en is ook de oplossing niet.
Feit is dat dit team niet genoeg kwaliteit heeft om de (terechte) verwachtingen waar te maken.

In het team zitten 4 spelers van het nivo dat PSV na zou moeten streven: Malen, Bergwijn, Pereiro en Mo. Daarvan is er eentje 17 en eentje langdurig geblesseerd. Pereiro is heel wisselvallig, en volgens mij heeft Bergwijn in z'n hoofd al afscheid genomen van PSV. Dan blijft alleen Mo over.

Daarnaast heeft dit team een aantal spelers die ofwel in een normaal draaiend team meekunnen en/of het talent hebben dat we moeten nastreven: Dumfries, Viergever (net het nivo), Rosario, Thomas (verbaast me), Lammers (vooralsnog onbewezen) en Gakpo.

De rest van het team heeft niet de kwaliteit die PSV waardig is en die PSV kan helpen z'n doelstellingen te halen (meedoen om titel, overwinteren in Europa): Zoet, Unnerstal, Ruiter, Schwaab, Baumgartl, Lato, Boscagli, Hendrix, Guti, Afellay, Sadilek, Bruma, Mitroglou en Doan.

Dan maakt wie trainer is helemaal niets uit. Niemand kan met dit team normaal presteren
Grappig, ik had precies zo'n zelfde post in gedachten, je was me voor. Ben het ook volledig eens met je indeling, hooguit kun je Doan als supersub gebruiken. Hij is iedere wedstrijd 20 minuten lang veelbelovend en daarna verdwijnt hij tussen de grassprieten.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Grappig, ik had precies zo'n zelfde post in gedachten, je was me voor. Ben het ook volledig eens met je indeling, hooguit kun je Doan als supersub gebruiken. Hij is iedere wedstrijd 20 minuten lang veelbelovend en daarna verdwijnt hij tussen de grassprieten.

Da's al 18 minuten langer dan veel van de andere 11.
 
Inderdaad, het enige wat tot gisteren nog niet geprobeerd was, is Viergever op Lb. Heeft Faber nu gedaan, en is ook de oplossing niet.
Feit is dat dit team niet genoeg kwaliteit heeft om de (terechte) verwachtingen waar te maken.

In het team zitten 4 spelers van het nivo dat PSV na zou moeten streven: Malen, Bergwijn, Pereiro en Mo. Daarvan is er eentje 17 en eentje langdurig geblesseerd. Pereiro is heel wisselvallig, en volgens mij heeft Bergwijn in z'n hoofd al afscheid genomen van PSV. Dan blijft alleen Mo over.

Daarnaast heeft dit team een aantal spelers die ofwel in een normaal draaiend team meekunnen en/of het talent hebben dat we moeten nastreven: Dumfries, Viergever (net het nivo), Rosario, Thomas (verbaast me), Lammers (vooralsnog onbewezen) en Gakpo.

De rest van het team heeft niet de kwaliteit die PSV waardig is en die PSV kan helpen z'n doelstellingen te halen (meedoen om titel, overwinteren in Europa): Zoet, Unnerstal, Ruiter, Schwaab, Baumgartl, Lato, Boscagli, Hendrix, Guti, Afellay, Sadilek, Bruma, Mitroglou en Doan.

Dan maakt wie trainer is helemaal niets uit. Niemand kan met dit team normaal presteren
Van het potje van gisteren kunnen we weinig zeggen denk ik. Is geen graadmeter. Dat was het ook niet geweest als je 0-10 gewonnen had. Viergever op LB lijkt mij nog steeds wel een optie. Alleen zou ik het dan willen zien met Baumi en Schwaab centraal. Misschien gaat hij dat wel proberen in de winterstop.
 
Van het potje van gisteren kunnen we weinig zeggen denk ik. Is geen graadmeter. Dat was het ook niet geweest als je 0-10 gewonnen had. Viergever op LB lijkt mij nog steeds wel een optie. Alleen zou ik het dan willen zien met Baumi en Schwaab centraal. Misschien gaat hij dat wel proberen in de winterstop.

Nou, ik denk eigenlijk dat het een enorme graadmeter was en dat er ontzettend veel over te zeggen valt. Het zijn ondankbare wedstrijden, maar als je het als team al niet kunt opbrengen je stinkende best te doen voor je fans dan mag je je als team de ballen uit je broek gaan schamen.
 
Laatst bewerkt:
Van het potje van gisteren kunnen we weinig zeggen denk ik. Is geen graadmeter. Dat was het ook niet geweest als je 0-10 gewonnen had. Viergever op LB lijkt mij nog steeds wel een optie. Alleen zou ik het dan willen zien met Baumi en Schwaab centraal. Misschien gaat hij dat wel proberen in de winterstop.
Mijn post is zeker niet gebaseerd op het potje van gisteren, maar op het zien van bijna alle wedstrijden de afgelopen 2 jaar.
 
Nou, ik denk eigenlijk dat het een enorme graadmeter was en dat er ontzettend veel over te zeggen valt. Het zijn ondankbare wedstrijden, maar als je het als team al niet kunt opbrengen je stinkende best te doen voor je fans dan mag je je als team de ballen uit je broek gaan schamen.
Eigenlijk hoop ik dat ze niet hun stinkende best hebben gedaan.

Het is net zoals kinderen zeggen na een onvoldoende: "maar ik had echt heel goed geleerd!" Ja, dat is nog erger, want dan kun je dus niet beter.
 
Inderdaad, het enige wat tot gisteren nog niet geprobeerd was, is Viergever op Lb. Heeft Faber nu gedaan, en is ook de oplossing niet.
Feit is dat dit team niet genoeg kwaliteit heeft om de (terechte) verwachtingen waar te maken.

In het team zitten 4 spelers van het nivo dat PSV na zou moeten streven: Malen, Bergwijn, Pereiro en Mo. Daarvan is er eentje 17 en eentje langdurig geblesseerd. Pereiro is heel wisselvallig, en volgens mij heeft Bergwijn in z'n hoofd al afscheid genomen van PSV. Dan blijft alleen Mo over.

Daarnaast heeft dit team een aantal spelers die ofwel in een normaal draaiend team meekunnen en/of het talent hebben dat we moeten nastreven: Dumfries, Viergever (net het nivo), Rosario, Thomas (verbaast me), Lammers (vooralsnog onbewezen) en Gakpo.

De rest van het team heeft niet de kwaliteit die PSV waardig is en die PSV kan helpen z'n doelstellingen te halen (meedoen om titel, overwinteren in Europa): Zoet, Unnerstal, Ruiter, Schwaab, Baumgartl, Lato, Boscagli, Hendrix, Guti, Afellay, Sadilek, Bruma, Mitroglou en Doan.

Dan maakt wie trainer is helemaal niets uit. Niemand kan met dit team normaal presteren

En wat deze post nog meer schrijnend maakt, is dat in je lijstje 'PSV-onwaardig' alle - ik herhaal: alle - aankopen zitten van afgelopen zomer. Stel je dat toch eens voor...
 
Inderdaad, het enige wat tot gisteren nog niet geprobeerd was, is Viergever op Lb. Heeft Faber nu gedaan, en is ook de oplossing niet.
Feit is dat dit team niet genoeg kwaliteit heeft om de (terechte) verwachtingen waar te maken.

In het team zitten 4 spelers van het nivo dat PSV na zou moeten streven: Malen, Bergwijn, Pereiro en Mo. Daarvan is er eentje 17 en eentje langdurig geblesseerd. Pereiro is heel wisselvallig, en volgens mij heeft Bergwijn in z'n hoofd al afscheid genomen van PSV. Dan blijft alleen Mo over.

Daarnaast heeft dit team een aantal spelers die ofwel in een normaal draaiend team meekunnen en/of het talent hebben dat we moeten nastreven: Dumfries, Viergever (net het nivo), Rosario, Thomas (verbaast me), Lammers (vooralsnog onbewezen) en Gakpo.

De rest van het team heeft niet de kwaliteit die PSV waardig is en die PSV kan helpen z'n doelstellingen te halen (meedoen om titel, overwinteren in Europa): Zoet, Unnerstal, Ruiter, Schwaab, Baumgartl, Lato, Boscagli, Hendrix, Guti, Afellay, Sadilek, Bruma, Mitroglou en Doan.

Dan maakt wie trainer is helemaal niets uit. Niemand kan met dit team normaal presteren

Ok; AZ doet het dit seizoen meer dan leuk.
Toch denk ik dat Zoet/Unnerstahl niet minder zijn dan Bizot
Jordy Clasie en Wuytens als centraal duo? Schwaab of Baumie of met Viergever is m.i. meer kwaliteit.
Dumfries vele malen liever dan Svensson
Wijndal veel beter, liever hem dan Sadilek/Boscagli/Lato
Midstjo of Rosario?
Koopmeiners = Hendrix?
Ihatarren versus Dani de Wit
Stengs of Bruma
Boadu of Malen
Idrissi versus Bergwijn.

Kortom, dat het niveau te laag is in verhouding met de ambities is duidelijk. Toch moet je ook met de selectie die er staat in staat zijn om het gros van je partijen in de eredivisie te winnen zonder problemen. En met aantrekkelijk voetbal. Met de juiste instelling en werklust kan immers zelfs AZ op een goeie dag leuk meedoen in Europa. Tegen veel sterkere opponenten dan een LASK-links of Rosenborg.

Laten we niet doen alsof Mark niks te verwijten is dat hij slechts twee keer wist te winnen in twee maanden tijd. Kijk ook even naar de selecties waarvan we verloren hebben, overall hebben die echt niet meer kwaliteit gehad dan deze groep PSVers.

Mark en PSV hebben veel te vaak verloren van kwalitatief nog veel mindere selecties. Dat doet niet af aan de discussie of spelers het niveau hebben wat we moeten willen, maar is wel de kern van het probleem. Ik vind het te gemakkelijk hoe het "matige selectie argument" met de dag lijkt te gaan groeien en dat men meer en meer naar van Bommel lijkt terug te verlangen. Ik ben blij dat hij weg is en kan enkel hopen dat iemand in staat blijkt om deze groep wel weer te laten presteren.

Edit: sorry Rico. Was niet persoonlijk. Moest ff mijn frustraties kwijt om de voor mij onbegrijpelijke opleving van Mark van Bommel sympatisanten op het forum in het algemeen.
 
Laatst bewerkt:
Ok; AZ doet het dit seizoen meer dan leuk.
Toch denk ik dat Zoet/Unnerstahl niet minder zijn dan Bizot
Jordy Clasie en Wuytens als centraal duo? Schwaab of Baumie of met Viergever is m.i. meer kwaliteit.
Dumfries vele malen liever dan Svensson
Wijndal veel beter, liever hem dan Sadilek/Boscagli/Lato
Midstjo of Rosario?
Koopmeiners = Hendrix?
Ihatarren versus Dani de Wit
Stengs of Bruma
Boadu of Malen
Idrissi versus Bergwijn.

Kortom, dat het niveau te laag is in verhouding met de ambities is duidelijk.
Toch moet je ook met de selectie die er staat in staat zijn om het gros van je partijen in de eredivisie te winnen zonder problemen.
Laten we niet doen alsof mark niks te verwijten is dat hij slechts twee keer wist te winnen in twee maanden tijd. Kijk ook even naar de selecties waarvan we verloren hebben, overall hebben die echt niet meer kwaliteit gehad dan deze groep PSVers.

Een leuke challenge dit, hier komt ie:

Bizot of Unnerstal/Zoet - In huidige vorm verkies ik Bizot boven beiden. Boven Zoet verkies ik hem in het algemeen.
Clasie en Wuytens of Schwaab/Baumi en Viergever - Ik kies nog steeds voor ons duo, maar dat zegt meer over het duo van AZ dan over ons. Vervang Clasie met Hatzidiakos en ik kies het duo van AZ, wat dan weer meer zegt over ons duo...
Dumfries of Svensson - Normaal gesproken Dumfries, hoewel Svensson in huidige vorm vs de vorm van Dumfries niet onderdoet voor onze Denzel.
Midstjo of Rosario - Midstjo
Koopmeiners of Hendrix - Koopmeiners, met afstand.
Ihattaren of De Wit - Ihattaren, met enorme afstand.
Stengs of Bruma - Stengs, met afstand
Boadu of Malen - zijn ze in vorm/spelen ze in een draaiend team, dan vind ik ze gelijkwaardig.
Idrissi vs Bergwijn - voor mij ook min of meer gelijkwaardig. Bergwijn opbouwend sterker, Idrissi een veel betere afmaker.
 
Ok; AZ doet het dit seizoen meer dan leuk.
Toch denk ik dat Zoet/Unnerstahl niet minder zijn dan Bizot
Jordy Clasie en Wuytens als centraal duo? Schwaab of Baumie of met Viergever is m.i. meer kwaliteit.
Dumfries vele malen liever dan Svensson
Wijndal veel beter, liever hem dan Sadilek/Boscagli/Lato
Midstjo of Rosario?
Koopmeiners = Hendrix?
Ihatarren versus Dani de Wit
Stengs of Bruma
Boadu of Malen
Idrissi versus Bergwijn.

Kortom, dat het niveau te laag is in verhouding met de ambities is duidelijk. Toch moet je ook met de selectie die er staat in staat zijn om het gros van je partijen in de eredivisie te winnen zonder problemen. En met aantrekkelijk voetbal. Met de juiste instelling en werklust kan immers zelfs AZ op een goeie dag leuk meedoen in Europa. Tegen veel sterkere opponenten dan een LASK-links of Rosenborg.

Laten we niet doen alsof Mark niks te verwijten is dat hij slechts twee keer wist te winnen in twee maanden tijd. Kijk ook even naar de selecties waarvan we verloren hebben, overall hebben die echt niet meer kwaliteit gehad dan deze groep PSVers.

Mark en PSV hebben veel te vaak verloren van kwalitatief nog veel mindere selecties. Dat doet niet af aan de discussie of spelers het niveau hebben wat we moeten willen, maar is wel de kern van het probleem. Ik vind het te gemakkelijk hoe het "matige selectie argument" met de dag lijkt te gaan groeien en dat men meer en meer naar van Bommel lijkt terug te verlangen. Ik ben blij dat hij weg is en kan enkel hopen dat iemand in staat blijkt om deze groep wel weer te laten presteren.

Edit: sorry Rico. Was niet persoonlijk. Moest ff mijn frustraties kwijt om de voor mij onbegrijpelijke opleving van Mark van Bommel sympatisanten op het forum in het algemeen.

1) Het gaat niet alleen over kwaliteit, maar ook - en misschien nog wel meer - over evenwicht. de PSV-selectie is vooral heel onevenwichtig, waardoor je bij lange na niet het maximale haalt uit de kwaliteit voorin.
2) Het is natuurlijk op zichzelf al triest als we gaan vergelijken met AZ. Ik snap de intentie: als AZ het leuk doet, dan moeten wij het toch ook leuker kunnen doen? Maar de lat van PSV ligt hoger. PSV moet gaan voor het kampioenschap, en als het al op langere termijn blijkt dat Ajax meer kwaliteit heeft - dan op z'n minst voor de tweede plaats (zoals PSV vorig seizoen uiteindelijk moest afhaken). Die druk heeft een heel andere uitwerking als het even tegenzit.
 
Een leuke challenge dit, hier komt ie:

Bizot of Unnerstal/Zoet - In huidige vorm verkies ik Bizot boven beiden. Boven Zoet verkies ik hem in het algemeen.
Clasie en Wuytens of Schwaab/Baumi en Viergever - Ik kies nog steeds voor ons duo, maar dat zegt meer over het duo van AZ dan over ons. Vervang Clasie met Hatzidiakos en ik kies het duo van AZ, wat dan weer meer zegt over ons duo...
Dumfries of Svensson - Normaal gesproken Dumfries, hoewel Svensson in huidige vorm vs de vorm van Dumfries niet onderdoet voor onze Denzel.
Midstjo of Rosario - Midstjo
Koopmeiners of Hendrix - Koopmeiners, met afstand.
Ihattaren of De Wit - Ihattaren, met enorme afstand.
Stengs of Bruma - Stengs, met afstand
Boadu of Malen - zijn ze in vorm/spelen ze in een draaiend team, dan vind ik ze gelijkwaardig.
Idrissi vs Bergwijn - voor mij ook min of meer gelijkwaardig. Bergwijn opbouwend sterker, Idrissi een veel betere afmaker.

Ik denk dat 1 op 1 binnen een draaiend elftal onze spelers niet onderdoen (en vaak beter zijn dan hun alkmaars equivalent). Het punt is dat het bij AZ draait en bij ons voor geen meter. Dat is het probleem. Iets dat je in veel van je antwoorden ook benoemd (dat ze in hun huidige vorm etc.. versus onze huidige vorm..). Dat onze ex-coach er niet in geslaagd is om een team te creeren dat met plezier en vertrouwen in elkaar durft te spelen is dus een groot probleem.
 
1) Het gaat niet alleen over kwaliteit, maar ook - en misschien nog wel meer - over evenwicht. de PSV-selectie is vooral heel onevenwichtig, waardoor je bij lange na niet het maximale haalt uit de kwaliteit voorin.
2) Het is natuurlijk op zichzelf al triest als we gaan vergelijken met AZ. Ik snap de intentie: als AZ het leuk doet, dan moeten wij het toch ook leuker kunnen doen? Maar de lat van PSV ligt hoger. PSV moet gaan voor het kampioenschap, en als het al op langere termijn blijkt dat Ajax meer kwaliteit heeft - dan op z'n minst voor de tweede plaats (zoals PSV vorig seizoen uiteindelijk moest afhaken). Die druk heeft een heel andere uitwerking als het even tegenzit.

Ja, het doel moet zijn om in elk geval een gooi naar de titel te doen en om (gezien de budetten) ook een selectie te bouwen die enkel onder mag doen voor die van Ajax. Ik denk nog steeds dat er buiten de ajax selectie geen sterkere dan de onze rondloopt.

Wel zo'n 14 eredivisieteams die momenteel meer rendement uit hun (nog mindere) selectie(s) weten te halen, en als je de regionen waarin GVVV uitkomt in de vergelijking meeneemd - dan denk ik dat dat aantal nog vele malen hoger is..

(edit: ik bedoel te zeggen dat het niet halen van het eigen niveau nog veel kwalijker is dan het niveau daarvan. Ofzo.. :unsure:).
 
Laatst bewerkt:
Rosario. Kan het nog niet steeds geloven dat die jongen nog altijd in een PSV shirt mag spelen. Zelfs tegen de amateurs, die vandaag 8 uurtjes hebben gewerkt vandaag bakt die er niks van. Gaf net ook weer bijna doodleuk een assist voor de tegenstander.
Inderdaad, leuke speler voor in de staart van de Eredivisie. Ik bedoel natuurlijk Eerste Divisie..
Voor PSV is het niets, was het niets, en het zal nooit wat worden met hem.
Géén karakter, géén winnaarsmentaliteit, doet maar wat, en kan de kar niet trekken. Bovendien grossiert hij in dom balverlies tijdens zijn slaapmomenten...:sleep:
Ik snap niet wat Der Muzikant in deze minkukel ziet...:rolleyes:
Of zou het sarcasme zijn t.o.v. Pablootje?
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad, leuke speler voor in de staart van de Eredivisie. Ik bedoel natuurlijk Eerste Divisie..
Voor PSV is het niets, was het niets, en het zal nooit wat worden met hem.
Géén karakter, géén winnaarsmentaliteit, doet maar wat, en kan de kar niet trekken. Bovendien grossiert hij in dom balverlies tijdens zijn slaapmomenten...:sleep:
Ik snap niet wat Der Muzikant in deze minkukel ziet...:rolleyes:
Of zou het sarcasme zijn t.o.v. Pablootje?
Speciaal voor jou dan:

Niemand hier zal beweren dat Rosario gisteren een goede wedstrijd speelde. Integendeel, het was bedroevend. Daar heeft hij er in 2019 al een aantal van gehad, iedere keer in de wedstrijden dat het niet lekker liep met het gehele elftal.

In mijn optiek (en kennelijk ook die van Koeman, Cocu, Van Bommel en Faber) heeft die jongen enkele kwaliteiten die we niet hebben in dit elftal. Probeer even door zijn mindere wedstrijden heen te kijken (dat zijn er echt niet zo veel als dat jij en PSVYNadamas doen voorkomen): zie jij niet dat dit onze enige speler is in de selectie die zowel kan verdedigen als aanvallen? Zijn fysiek is imponerend, zijn korte en lange passing naar voren is - mits in vorm - genieten en hoe hij positie kiest (ontzettend belangrijk) is het beste van al onze middenvelders. Ondanks dat hij jong is en uit de tweede divisie komt heeft hij dat volwassene in zich wat bijvoorbeeld een Hendrix en Guti totaal niet hebben. Ik weet niet hoe erg jij op zaken als duelkracht en positie kiezen let, maar iedereen, inclusief de eerdergenoemde trainers, zien dat hij daar in voorop loopt. In een elftal waar je aanvoerder/rechtsback bepaalde delen als linksbuiten speelt, is een taakbewuste, fysiek sterke middenvelder die wél weet hoe positie te kiezen van cruciaal belang.

Nogmaals, gisteren was het ruk. Na zijn geweldige debuutjaar waarin hij, zelfs met deze talentvolle generatie, gewoon zijn debuut heeft gemaakt voor Oranje, gaat hij nu mee met de vorm van het elftal. Dat is jammer, maar ook begrijpelijk voor zo een jonge jongen die net de stap naar de Nederlandse top heeft gemaakt. Geef die jongen het vertrouwen, voetballers om hem heen die wel iets kunnen (kan je je zijn passes nog herinneren op de diepgaande Lozano of de kopsterke De Jong? Precies, spelers die niet altijd in de bal kwamen waardoor je daadwerkelijk iets had aan zijn passing. Pereiro heeft hetzelfde probleem nu enigszins) en je zal zien dat dit een erg goede speler is maar dat het er momenteel niet uitkomt.

Let op de dingen die hij wél goed doet en vraag jezelf af: hoe veel spelers hebben wij in de selectie die dat kunnen. Dan heb je je antwoord op waarom iedere coach hem opstelt, naar Oranje haalt en zelfs aanvoerder maakt. Dat hij zaadpotten heeft gespeeld zal niemand ontkennen. Hopelijk verandert dit snel als het elftal gaat draaien. Rosario heeft aangetoond dat hij nog niet in staat is om eigenhandig het elftal beter te laten spelen, maar wel ijzersterk is als het elftal goed draait. Geen ramp, hij is nog jong.
 
Zijn verdedigende taken, muah, zijn aanval, bedroevend. Hij had een weekje of 2 dat die ff opleefde en begon te scoren, daarna was het ouderwets niks met hem. Hij is aanwezig, drukt zijn stempel nergens en blinkt nergens uit, puur een onbelangrijk nummertje wat eerder zijn plafond al bereikt heeft dan dat die nog kan groeien vrees ik.

Op dit moment hoef je bij PSV echt niet veel te kunnen, als je dan nog niet op z'n minst de stempel nuttig kan krijgen is er echt wel iets met je aan de hand.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan