G.V.V.V. - PSV | Woensdag 18 december | - Eindstand 1-2 n.v.

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben vooral erg nieuwsgierig, maar vooralsnog durf ik niet te hopen op een Faber-effect, want dat zou betekenen dat het probleem inderdaad alleen bij Bommel lag en dat is in mijn optiek niet het geval.
 
Met 4-0 zeker? Kan noob Faber meteen zijn koffers pakken en kun jij weer juichen! 😂😂😂

Ha grappig, maar nee.
Faber heeft geluk dat iedere 'noob/prof' bij PSV 15 kansen krijgt. Ongeacht hoe die het doet hij haalt het einde van de seizoen op zijn 'credits' desnoods.
 
Ik ben vooral erg nieuwsgierig, maar vooralsnog durf ik niet te hopen op een Faber-effect, want dat zou betekenen dat het probleem inderdaad alleen bij Bommel lag en dat is in mijn optiek niet het geval.
Inderdaad.

En daarnaast, zelfs als het 0-10 wordt, zegt dat helemaal niets. Het feit dat we moeten hopen op het Faber-effect tegen een amateurclub zegt mijn inziens voldoende. We zijn diep gezonken, ondanks Van Bommel.
 
Ha grappig, maar nee.
Faber heeft geluk dat iedere 'noob/prof' bij PSV 15 kansen krijgt. Ongeacht hoe die het doet hij haalt het einde van de seizoen op zijn 'credits' desnoods.
We gaan vanaf nu wel even ophouden met de duiding 'noob'. We zijn hier op het PSV-forum en we gaan fatsoenlijk om met de hoofdcoach van onze club.
Als je dat niet kunt opbrengen dan is het een goed moment om uit te loggen en niet meer in.
Bij deze dus een vriendelijke, doch zeer serieuze heads up. (Y)
 
We gaan vanaf nu wel even ophouden met de duiding 'noob'. We zijn hier op het PSV-forum en we gaan fatsoenlijk om met de hoofdcoach van onze club.
Als je dat niet kunt opbrengen dan is het een goed moment om uit te loggen en niet meer in.
Bij deze dus een vriendelijke, doch zeer serieuze heads up. (Y)

Soms lijkt het hier echt een Noord Koreaans voetbal forum, alles moet zo als men het wilt en verplicht stelt, reageer of denk je anders dan gaat je kop er af :sleep: Alles krijg je voorgekauwd en daar moet je het mee doen. Een beginner, amateur, onervaren, ondeskunig, noob.. men maakt er drama van alsof het iets ergs is. Iedereen is of is ooit begonnen als 1 van de genoemde punten, ongeacht hoe je het omschrijft.

Maar foei foei foei Q, ik zal er op letten, ik vergeet soms hoe overgevoelig men hier kan zijn
 
We gaan vanaf nu wel even ophouden met de duiding 'noob'. We zijn hier op het PSV-forum en we gaan fatsoenlijk om met de hoofdcoach van onze club.
Als je dat niet kunt opbrengen dan is het een goed moment om uit te loggen en niet meer in.
Bij deze dus een vriendelijke, doch zeer serieuze heads up. (Y)
Hé hé ik bracht het anders maar dat vatte hij niet! ben heel blij met deze post! Dank
 
Soms lijkt het hier echt een Noord Koreaans voetbal forum, alles moet zo als men het wilt en verplicht stelt, reageer of denk je anders dan gaat je kop er af :sleep: Alles krijg je voorgekauwd en daar moet je het mee doen. Een beginner, amateur, onervaren, ondeskunig, noob.. men maakt er drama van alsof het iets ergs is. Iedereen is of is ooit begonnen als 1 van de genoemde punten, ongeacht hoe je het omschrijft.

Maar foei foei foei Q, ik zal er op letten, ik vergeet soms hoe overgevoelig men hier kan zijn
Volgens mij snap je het niet.....jammer
Ik heb verder niks tegen je hoor, maar sommige post vind ik vaak te voorbarig negatief, dat moet je niet willen zijn in mijn ogen! We hebben een nieuwe trainer en die moet je altijd een kans geven, wie het is lijkt me niet belangrijk!
 
Soms lijkt het hier echt een Noord Koreaans voetbal forum, alles moet zo als men het wilt en verplicht stelt, reageer of denk je anders dan gaat je kop er af :sleep: Alles krijg je voorgekauwd en daar moet je het mee doen. Een beginner, amateur, onervaren, ondeskunig, noob.. men maakt er drama van alsof het iets ergs is. Iedereen is of is ooit begonnen als 1 van de genoemde punten, ongeacht hoe je het omschrijft.

Maar foei foei foei Q, ik zal er op letten, ik vergeet soms hoe overgevoelig men hier kan zijn
Het gaat er niet om wat je boodschap is, wel hoe je je woorden kiest. Ik zeg dan ook bewust heel netjes dat je een beetje op moet gaan passen. We krijgen regelmatig meldingen over je (vermeend?) trollgedrag en daar grijpen wij slechts zelden op in omdat wij vinden dat je moet kunnen zeggen wat je vindt.

Je hebt géén idee hoe vaak wij jou juist in bescherming nemen. Dus het zou je sieren als je nu even je snavel houdt en accepteert dat er grenzen zijn, wanneer het gaat om werknemers van PSV.
Ben je het daar niet mee eens? Trek je conclusies.
Weiger je je te gedragen? Dan trekken wij die conclusie voor je.
Je bent aan het einde van wat wij acceptabel vinden. Wij zijn een officieel onderdeel van PSV en het kan niet zo zijn dat wij het affikken en denigrerende bijnamen geven van een nieuwe hoofdoach vanaf minuut één, nog voor er ook maar één minuut gevoetbald is accepteren. Laat staan goedkeuren.
Doe er mee wat je wilt, de uitkomst bepaal je zelf. (Y)
 
Inderdaad.

En daarnaast, zelfs als het 0-10 wordt, zegt dat helemaal niets. Het feit dat we moeten hopen op het Faber-effect tegen een amateurclub zegt mijn inziens voldoende. We zijn diep gezonken, ondanks Van Bommel.

0-10? Ik denk dat je al blij mag zijn met een magere zege.
 
Soms lijkt het hier echt een Noord Koreaans voetbal forum, alles moet zo als men het wilt en verplicht stelt, reageer of denk je anders dan gaat je kop er af :sleep: Alles krijg je voorgekauwd en daar moet je het mee doen. Een beginner, amateur, onervaren, ondeskunig, noob.. men maakt er drama van alsof het iets ergs is. Iedereen is of is ooit begonnen als 1 van de genoemde punten, ongeacht hoe je het omschrijft.

Maar foei foei foei Q, ik zal er op letten, ik vergeet soms hoe overgevoelig men hier kan zijn
Je zou ook Faber eens gewoon 10 wedstrijden de kans kunnen geven, voordat je een oordeel over hem velt
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan