Fredrik Oppegård (V)

Bas

Routinier

Geen bijbehorend artikel op de website. In het kort: Noor, jeugdinternational, linksback, gaat spelen voor O19 en wordt gehuurd van Valerenga.
 

Geen bijbehorend artikel op de website. In het kort: Noor, jeugdinternational, linksback, gaat spelen voor O19 en wordt gehuurd van Valerenga.

Goeie belichting weer in dat filmpje :FP:

Maar, zit er ook in optie tot koop bij dat je weet?
 
Aha, deze jongen had al een eigen topic. Net 18 jaar en nog maar 6 wedstrijden in JPSV. Toch al zijn debuut in het eerste. Ik vond hem op een of andere manier een goede indruk maken qua bewegen, terwijl hij natuurlijk in die ene minuut niks kon laten zien.
 
En terecht, goede speler. De komende jaren hoeven we in ieder geval op de linksbackpositie niets te halen met Mauro, Oppegard en daarachter Jansen en Van de Riet.
 
Je bedoelt Oppegard? Hij en Bakayoko zijn niet verrassend, lijkt me. Peersman en Saibarii meer, lijkt me. Al vond ik Saibari wel wat hebben. VanPeersman snellen goede verhalen al vooruit. 17 Pas toch? De nieuwe Donnarumma?

Peersman zal wel bij Jong blijven keepen en de voorbereiding/trainingen meedraaien bij het 1e.
 
En terecht, goede speler. De komende jaren hoeven we in ieder geval op de linksbackpositie niets te halen met Mauro, Oppegard en daarachter Jansen en Van de Riet.
Dat zou toch wat zijn. Na jarenlang kloten op die positie, naar goed zitten voor de komende jaren.

Vooralsnog houd ik een slag om de arm.
 
Fredrik Oppegard is vandaag jarig.

Gratulerer Frederik :party:

298199564_10160155712203953_5396720644615895083_n.jpg
 
In de vorm waarin Max nu zit, zou het niet gewoon een idee zijn om deze jongen kansen te gaan geven? Ik vind hem tot dusver niet slecht invallen en veel minder dan Max gaat ie defensief sowieso niet zijn. Offensief kon Max gisteren ook niks (voor zover ik me kan herrineren?) brengen
 
In de vorm waarin Max nu zit, zou het niet gewoon een idee zijn om deze jongen kansen te gaan geven? Ik vind hem tot dusver niet slecht invallen en veel minder dan Max gaat ie defensief sowieso niet zijn. Offensief kon Max gisteren ook niks (voor zover ik me kan herrineren?) brengen
Ik ben voorstander, maar ik ben geen fan van Max, ik hoop,echt dat ze hem nog verkopen en een vervanger halen.
 
In de vorm waarin Max nu zit, zou het niet gewoon een idee zijn om deze jongen kansen te gaan geven? Ik vind hem tot dusver niet slecht invallen en veel minder dan Max gaat ie defensief sowieso niet zijn. Offensief kon Max gisteren ook niks (voor zover ik me kan herrineren?) brengen
Ik denk ook dat Mauro bijna terugkomt, om Max nu dan als derde LB te hebben... Verkoop hem dan maar aan een Leeds en haal iets leuks met dat bedrag + CL inkomsten.
 
PSV gaat hem proberen te verhuren volgens Rik. Volgens mij de beste optie, aangezien Ruud nog liever Mwene op links zet. Jammer, onder Schmidt in de voorbereiding toch een aantal keer een goede indruk gemaakt, had de pech er vaak te moeten staan in de belangrijkere wedstrijden in het seizoen. Misschien doet een verhuurperiode hem nog opbloeien.
 
PSV gaat hem proberen te verhuren volgens Rik. Volgens mij de beste optie, aangezien Ruud nog liever Mwene op links zet. Jammer, onder Schmidt in de voorbereiding toch een aantal keer een goede indruk gemaakt, had de pech er vaak te moeten staan in de belangrijkere wedstrijden in het seizoen. Misschien doet een verhuurperiode hem nog opbloeien.
Ik krijg er een Tamata gevoel bij. Oogt soms wat maar uiteindelijk was het niet veel. Denk ook dat een verhuurperiode het beste is. Alleen benieuwd of er een club in de eredivisie geïnteresseerd zal zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan