Fred Rutten

Fred, een echt mens in een jungle die de voetbalwereld heet. Iemand die in dat wereldje onvoorwaardelijk klaar stond voor een Wim Kieft. De man die thuis pleegkinderen heeft gehad en heeft. De man die altijd weer een extra stapje wilde zetten voor jongens met problemen, gewoon omdat hij geloofde dat wie goed doet ook goed ontmoet. Fred is een held, wat ook iedereen van hem vindt.
 
Rutten volgt Allach en stapt op bij Maccabi Haifa

link

Fred Rutten is opgestapt als trainer van Maccabi Haifa. De 55-jarige oefenmeester stond sinds januari 2018 voor de groep bij de Israëlische club.

:unsure: Die zal binnenkort wel weer in Twente opduiken.
 
Fred Rutten tekent contract bij Anderlecht

link

Fred Rutten (56) is de nieuwe trainer van RSC Anderlecht. Dat maakte de Belgische topclub via de officiële kanalen bekend.
 
Fred Rutten tekent contract bij Anderlecht

link

Fred Rutten (56) is de nieuwe trainer van RSC Anderlecht. Dat maakte de Belgische topclub via de officiële kanalen bekend.
Ben benieuwd naar de reacties van hun fans. Ik kan geen forum vinden met reacties. Misschien iemand van jullie?
Weer een sprekende lampenkap dus...:HB: Eerst onze Harry en nu deze grapjas.
 
Tja, je vraagt je ook af op basis waarvan Anderlecht hem uitkiest. Misschien tot zover de vaardigheden en het netwerk van Arnesen?
 
Tja, je vraagt je ook af op basis waarvan Anderlecht hem uitkiest. Misschien tot zover de vaardigheden en het netwerk van Arnesen?

Afgezien van een beker heeft Fred geen prijs gepakt in al die jaren. Het is me een raadsel waarom Anderlecht voor hem kiest, tenzij hun doel het niet pakken van prijzen is, dan snap ik het ineens wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan