Fred Rutten

Fred Rutten wordt volgens Gulf News de nieuwe manager van Al-Shabab uit de Verenigde Arabische Emiraten.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws...pen-na-geruchten-over-krabbel-onder-contract-.

:unsure: Fred gaat cashen en veel dollars ophalen in "de zandbak". :rolleyes:

In deze zandbak wordt serieus aan de voetbaltoekomst gewerkt. Als jullie willen mogen jullie meedoen aan het ontwerpen en bouwen van een nieuw stadion in Dubai, waar de Asian Cup in 2019 gespeeld zal worden. 60.000 plaatsen. Moet je wel haast maken.

Dubai heeft de Fifa Wereldbeker voor 2017 en 2018 toegewezen gekregen. Laat Fredje maar lekker schuiven, hij zit in het hart van Fifa's idee waar the place to be will be, de toekomst van het voetbal ligt volgens hen in het Midden Oosten, en straks zelfs in het verre Oosten.

Voor meer achtergrond lees eens zoiets:

[URL="http://mideastsoccer.blogspot.nl]The turbulent World of Middle East Soccer[/URL]

Het interesseert me, omdat ik van voetbal houd (dat moge duidelijk zijn) en regelmatig naar Dubai ga. En overal waar ik vaak kom zoek ik het voetbalwereldje op. De stadions, de cultuur, de shirts en logo's van de clubs. Het is een fascinerende wereld daar in de VAE, vol van tegenstrijdigheden, veel rijkdom en veel discutabele omstandigheden waaronder de armeren door de rijken uitgebuit worden. De inheemse bevolking vaart echter wel bij de aardolie en het sjeikdom. Ten koste van politieke invloed hebben zij een bijzonder hoge levensstandaard. Veel bling bling, en een paar meter verderop veel zand. Veel architectonische hoogstandjes. Saai? Niet als je goed kijkt en weet te genieten.

Nee, echt niet. Fredje heeft het, los van de naam van de club, niet slecht bekeken.
 
Sliske had wellicht beter een club met een andere naam dan Al-Shabab kunnen kiezen...

Misschien spreekt ie dat juist vlekkeloos uit. Niet spetterloos, wel vlekkeloos.

Ligt eraan wat hij gegeten heeft. Sommige spetters maken vlekken.

Ze eten daar toch de hele dag shoarma? (a)

En een boterham met weggewaaid zand.

Ja zeker, in Egypte, een land in Oost-Europa, zijn ze gek op shoarma.


Shish-Kebab ?

:rolleyes: Een serieuze discussie zit er even niet in, heren? En geografisch een beetje gedesoriënteerd? Ach ja...
 
:rolleyes: Een serieuze discussie zit er even niet in, heren? [...]
Je doet net alsof je voor het eerst op het forum bent beland. :D Zullen we niet net doen alsof er hier ook maar één discussie te vinden is waar géén grappen tussendoor vliegen? :shifty:
En da's maar goed ook, er is al zat te janken, de laatste jaren. :rolleyes:
 
Je doet net alsof je voor het eerst op het forum bent beland. :D Zullen we niet net doen alsof er hier ook maar één discussie te vinden is waar géén grappen tussendoor vliegen? :shifty:
En da's maar goed ook, er is al zat te janken, de laatste jaren. :rolleyes:

En wát voor een grappen..

VZXpPio.jpg
 
Aldus de man die 100 keer in zijn artikel zegt: Klik hier om je tekst in te voeren. Wie maakt er dan een slechte grap? :rolleyes::p
 
Je doet net alsof je voor het eerst op het forum bent beland. :D Zullen we niet net doen alsof er hier ook maar één discussie te vinden is waar géén grappen tussendoor vliegen? :shifty:
En da's maar goed ook, er is al zat te janken, de laatste jaren. :rolleyes:

Ah zo, dan ga gerust weer door. Ik begon me zorgen te maken over het niveau van de grappen. Patty Brard lijkt ook al vervangen te worden.


Kijk, dit is nu een van de betere...
 
Terug
Bovenaan Onderaan