Fred Rutten

williwaw

Aanvoerder
Nu weet ik niet of hij al hier thuis hoort, maar hij heeft nog geen eigen topic? In ieder geval is er eindelijk wat rumoer rond Fred Rutten:

Boskamp: 'Rutten kandidaat bij Anderlecht'

Fred Rutten vervolgt zijn carrière mogelijk in de Jupiler Pro League. De eerder dit seizoen bij PSV ontslagen coach is in beeld bij Anderlecht, meldde Jan Boskamp vrijdag in VI TV.

Anderlecht moet na dit seizoen op zoek naar een nieuwe trainer omdat Ariël Jacobs het voor gezien houdt. Boskamp, goed ingevoerd in het Belgische voetbal, heeft opgevangen dat Rutten één van de kandidaten is.

Het is niet bekend hoe concreet Anderlecht is voor Rutten. De coach is momenteel clubloos na zijn gedwongen vertrek bij PSV. Onlangs bracht hij wel een bezoek aan Qatar, waar hij kennis maakte met enkele officials van het voetbal daar.

Rutten was eerder trainer bij FC Twente en Schalke 04. Het is echter maar de vraag of de oefenmeester trek heeft in een avontuur bij Anderlecht, want vlak voor zijn vertrek bij PSV liet hij al weten toe te zijn aan een 'rustjaar'.

Bron: Voetbalprimeur

Modjes, corrigeer me maar als het hier niet thuis hoort... :rolleyes:
 
Nu weet ik niet of hij al hier thuis hoort, maar hij heeft nog geen eigen topic? In ieder geval is er eindelijk wat rumoer rond Fred Rutten:



Modjes, corrigeer me maar als het hier niet thuis hoort... :rolleyes:
Als hij nog geen topic heeft, moest dat er uiteraard wel komen. :)
Ik hoop dat hij een leuke club vindt... Of dat nu dit jaar of volgend jaar is.
 
Ik zou Rutten niet als hoofdverantwoordelijke aanstellen. Hij lijkt me een prima vakman en fantastische trainer à la Meulensteen onder Ferguson. Advocaat die de grote lijnen uitzet/iedereen op zijn plaats zet en Rutten die iedereen beter maakt, zou misschien wel prima izjn geweest, maar goed. Dat heet dan een gepasseerd station.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik zou Rutten niet als hoofdverantwoordelijke aanstellen. Hij lijkt me een prima vakman en fantastische trainer à la Meulensteen onder Ferguson. Advocaat die de grote lijnen uitzet/iedereen op zijn plaats zet en Rutten die iedereen beter maakt, zou misschien wel prima izjn geweest, maar goed. Dat heet dan een gepasseerd station.

Nou ik zie Rutten niet bij Manchester zitten hoor. Dat is een beetje te hoog voor hem :p
 
Kan hij weer met Reis gaan werken.
Weten we in ieder geval dat Vitesse niet voor de prijzen zal meedoen!

'VD Brom naar Anderlecht, Vitesse wil Rutten'

John van den Brom laat Vitesse al na één seizoen achter zich. De trainer kiest voor de overstap naar de Belgische topclub Anderlecht, meldt de Gelderlander.
Anderlecht wil Van den Brom woensdag al presenteren aan pers en publiek. Vitesse-eigenaar Merab Jordania zou al lange tijd een akkoord met Anderlecht hebben over de transfer van de trainer. Voor 400.000 euro mag Van den Brom weg bij Vitesse.

Vitesse liet kortgeleden nog weten absoluut niet open te staan voor een vertrek van Van den Brom. Daarbij haalde de Arnhemse club uit naar de werkwijze van Anderlecht. Het contract van Van den Brom bij Vitesse loopt nog tot 2014 door. Hij tekende afgelopen zomer bij de club, die hem overnam van ADO Den Haag.

Fred Rutten, die onlangs vertrok bij PSV, is de belangrijkste kandidaat om Van den Brom op te volgen bij Vitesse. Rutten staat hoog op het lijstje bij de Arnhemse topkandidaat en zou snel een toenadering kunnen verwachten
 
Kan hij weer met Reis gaan werken.
Weten we in ieder geval dat Vitesse niet voor de prijzen zal meedoen!

'VD Brom naar Anderlecht, Vitesse wil Rutten'

John van den Brom laat Vitesse al na één seizoen achter zich. De trainer kiest voor de overstap naar de Belgische topclub Anderlecht, meldt de Gelderlander.
Anderlecht wil Van den Brom woensdag al presenteren aan pers en publiek. Vitesse-eigenaar Merab Jordania zou al lange tijd een akkoord met Anderlecht hebben over de transfer van de trainer. Voor 400.000 euro mag Van den Brom weg bij Vitesse.

Vitesse liet kortgeleden nog weten absoluut niet open te staan voor een vertrek van Van den Brom. Daarbij haalde de Arnhemse club uit naar de werkwijze van Anderlecht. Het contract van Van den Brom bij Vitesse loopt nog tot 2014 door. Hij tekende afgelopen zomer bij de club, die hem overnam van ADO Den Haag.

Fred Rutten, die onlangs vertrok bij PSV, is de belangrijkste kandidaat om Van den Brom op te volgen bij Vitesse. Rutten staat hoog op het lijstje bij de Arnhemse topkandidaat en zou snel een toenadering kunnen verwachten

Ik dacht dat Vitesse volgend jaar kampioen wilde worden?
 
Laatst bewerkt:
Hij presteert juist goed bij clubs waar het nog niet zonodig moet. Jordania kan wel zeggen dat hij kampioen wil worden, maar weet zelf ook wel dat dit geen reeele optie is, zonder er veel geld in te stoppen.
 
Ik zou er als coach nooit willen werken. Je kan niks opbouwen, je krijgt een verschrikkelijk onevenwichtige en ongebalenceerde selectie voorgeschoteld zonder ervaring, en je moet elk jaar maar zien te presteren met een bijeengeraapt zooitje dure talenten. Dat is natuurlijk ook de reden dat Van den Brom alweer vertrek. Fred, niet doen.
 
Ik zou er als coach nooit willen werken. Je kan niks opbouwen, je krijgt een verschrikkelijk onevenwichtige en ongebalenceerde selectie voorgeschoteld zonder ervaring, en je moet elk jaar maar zien te presteren met een bijeengeraapt zooitje dure talenten. Dat is natuurlijk ook de reden dat Van den Brom alweer vertrek. Fred, niet doen.

+1. Er lijkt me maar 1 ding erger dan trainer van Vitesse te zijn en dat is supporter van Vitesse.
Ieder jaar een zooitje ongemotiveerde Oost-Europese inhuurkrachten die niet aan spelen toekomen in de Premier League. Of komen de supporters van Vitesse misschien ook gewoon van het uitzendbureau ?
 
+1. Er lijkt me maar 1 ding erger dan trainer van Vitesse te zijn en dat is supporter van Vitesse.
Ieder jaar een zooitje ongemotiveerde Oost-Europese inhuurkrachten die niet aan spelen toekomen in de Premier League. Of komen de supporters van Vitesse misschien ook gewoon van het uitzendbureau ?

Jordania wilde toch een vol stadion? betaald hij toch iedereen zijn plaats in het stadion
 
Ik zou er als coach nooit willen werken. Je kan niks opbouwen, je krijgt een verschrikkelijk onevenwichtige en ongebalenceerde selectie voorgeschoteld zonder ervaring, en je moet elk jaar maar zien te presteren met een bijeengeraapt zooitje dure talenten. Dat is natuurlijk ook de reden dat Van den Brom alweer vertrek. Fred, niet doen.

Ik zou er voor een miljoentje best een jaar willen werken met dat bijeengeraapte zooitje dure talenten, om na die tijd een sabbatical voor onbepaalde tijd op te nemen..
 
Dat wordt een hereniging van Rutten en Reis.
Grappig. En spannend, want als iemand vat heeft op Jonathan Reis, dan is het Fred Rutten.
Ook mooi als Fred weer aan het werk gaat in Nederland.
 
Ik zou er als coach nooit willen werken. Je kan niks opbouwen, je krijgt een verschrikkelijk onevenwichtige en ongebalenceerde selectie voorgeschoteld zonder ervaring, en je moet elk jaar maar zien te presteren met een bijeengeraapt zooitje dure talenten. Dat is natuurlijk ook de reden dat Van den Brom alweer vertrek. Fred, niet doen.

Inderdaad. En Fred is een bouwer; iemand die bij de hele organisatie betrokken is. Geen trainer die een team van de ene op de andere dag scherp krijgt (helaas...). Vitesse zou voor hem een hele slechte keuze zijn. Hij kan beter weer teruggaan naar Twente, om die clown daar te vervangen.
 
Inderdaad. En Fred is een bouwer; iemand die bij de hele organisatie betrokken is. Geen trainer die een team van de ene op de andere dag scherp krijgt (helaas...). Vitesse zou voor hem een hele slechte keuze zijn. Hij kan beter weer teruggaan naar Twente, om die clown daar te vervangen.

Helaas voor Fred heeft de Twentse voorzitter hem zo ongeveer tot public enemy number one gebombardeerd omdat hij het waagde over te stappen naar Schalke. Een transfer naar Wolfsburg is blijkbaar niet zo ernstig, want met McClaren is hij nog dikke vriendjes.
 
Volgens de papieren VI van deze week blijft Van den Brom gewoon bij Vitesse. Dat valt dan dus af voor Rutten. Ik had hem wel graag bij Standard Luik gezien.
 
Laatst bewerkt:
Volgens de papieren VI van deze week blijft Van den Brom gewoon bij Vitesse. Dat valt dan dus af voor Rutten. Ik had hem wel graag bij Standard Luik gezien.

De papieren VI werd gisteren gedrukt, en vandaag werd bekend dat Van den Brom naar Anderlecht gaat...
 
De papieren VI werd gisteren gedrukt, en vandaag werd bekend dat Van den Brom naar Anderlecht gaat...

Ah oke, my bad. Ik verwacht meestal dat dingen in de papieren versie van de VI wel redelijk op waarheid berustten... Ach, vorige week stond er ook in dat de transfer van John naar Benfica was afgeketst.
 
Ah oke, my bad. Ik verwacht meestal dat dingen in de papieren versie van de VI wel redelijk op waarheid berustten... Ach, vorige week stond er ook in dat de transfer van John naar Benfica was afgeketst.

Jep, je wordt in de voetballerij soms gewoon ingehaald door de actualiteit. Deze week ook een stukje dat Alemannia Aachen Ron Jans wil als nieuwe trainer.
 
Terug
Bovenaan Onderaan