Frans voetbal

Nimes - Olympique Lyon 0-2 ... na een dik uur spelen. Nimes staat nog met 9 man op het veld vanwege 2 rode kaarten.

16' :BALL: Memphis Depay (Penalty)
64' :BALL: Memphis Depay
 
Iemand die Mbappe's reactie op zijn wissel heeft meegekregen? Ongelooflijk..

Ik heb het gezien ja. Tja, heb het gevoel dat die jongen al een tijdje klaar is met PSG. Alles al gewonnen daar, niks meer te bewijzen. Alleen maar beetje werken aan zijn statistieken in dat matige competitie waar ze iedere jaar kampioen wordt met grote afstand. Is niet de eerste keer volgens mijn dat die zo reageert wanneer die gewisseld werd.

Wordt tijd dat die jongen zich gaat bewijzen bij Real Madrid.

Kapsel van Neymar gezien? Volgens mijn is ie groot fan van Babel.
 
Ik heb het gezien ja. Tja, heb het gevoel dat die jongen al een tijdje klaar is met PSG. Alles al gewonnen daar, niks meer te bewijzen. Alleen maar beetje werken aan zijn statistieken in dat matige competitie waar ze iedere jaar kampioen wordt met grote afstand. Is niet de eerste keer volgens mijn dat die zo reageert wanneer die gewisseld werd.

Wordt tijd dat die jongen zich gaat bewijzen bij Real Madrid.

Kapsel van Neymar gezien? Volgens mijn is ie groot fan van Babel.
Alles gewonnen daar? Ja in de Franse competitie...
 
Eerste wedstrijd van het seizoen Memphis: hattrick + assist.

Tjah, dan ben je wel gewoon een ontzettende baas

Die komt lekker binnen bij Oranje straks. In december(!) lag zijn kruisband er nog volledig af en nu heeft hij al weer een hattrick te pakken in een officiële wedstrijd. Hij is voor Lyon onhoudbaar. Hij heeft zijn contract ook niet verlengt, dus dit is puur reclame voor hemzelf om die stap hogerop te maken. Als Lyon hem overigens nu niet verkoopt loopt hij volgende zomer toch uit zijn contract. Zou mij niet verbazen als Koeman hem mee neemt naar Barcelona. Of dat verstandig is? Ik betwijfel het... maar dat Depay een stap hogerop aankan is zonder meer waar.
 
Eerste wedstrijd van het seizoen Memphis: hattrick + assist.

Tjah, dan ben je wel gewoon een ontzettende baas
Memphis is inmiddels 26, aanvoerder en dit is zijn vierde seizoen in Frankrijk, tijd voor een stap hogerop. Barcelona is op dit moment misschien te hoog gegrepen, maar tussen Lyon en Barca zitten er nog 1 of 2 stappen.
Zo goed doet Lyon het ook al jaren niet.
In de laatste tien jaar eindigde Lyon 2x, 2e en dat was in het seizoen 14/15 en 15/16.
Ze stonden zelfs zevende toen ze van finalist Ajax verloren in de Europa League. Afgelopen seizoen eindigden ze ook en zo goed staat de Franse competitie er niet op.
Als ik Memphis was zou ik in ieder geval naar een club gaan in een grotere competitie, die ook CL spelen.
 
"Een gezamenlijke vakantie die de selectie daarna ondernam richting Ibiza was de grootste boosdoener voor de personeelsproblemen van vanavond."
o.O
Welke malloot verzint zoiets? :FP: Gezamenlijk op vakantie naar Ibiza. :ROFL: :lmao:
Theoretisch gezien zou dat slim moeten zijn. Dan blijf je in je bubbel. Moet je natuurlijk geen anderen je bubbel binnenhalen.
 
Theoretisch gezien zou dat slim moeten zijn. Dan blijf je in je bubbel. Moet je natuurlijk geen anderen je bubbel binnenhalen.

:unsure: Een bubbel op Ibiza. :rolleyes:

1599809479666.jpeg

images
 
Theoretisch gezien zou dat slim moeten zijn. Dan blijf je in je bubbel. Moet je natuurlijk geen anderen je bubbel binnenhalen.
Je bubbel 100% gesloten gouden is een utopie. Daarbij zalde spelersgroep zich veilig hebben gevoeld waardoor verdere verspreiding nadat 1 persoon het heeft snel kan gaan.

Zullen dit jaar vreemde uitslagen voorkomen. In alle competities ten gevolge van ziekte bij 1 van de teams.
 
Terug
Bovenaan Onderaan