Frans voetbal

Olympique Lyon - Paris Saint Germain 2-1.
Dit is dit seizoen de eerste nederlaag voor Paris Saint Germain.
 
Bekerfinale
Coupe De France Finale

Stades Rennes - Paris Saint Germain 2-2 na verlenging
Kylian Mbappé krijgt 2 minuten voor het einde van de verlenging een rode kaart voor een smerige overtreding.

De 1e 11 Penalty's gaan erin, maar dan schiet Nkunku hoog over. :oops:
Stades Rennes wint op Penalty's met 6-5. :lmao::CHEER:
 
Haha die Tuchel.

1 prijsje gewonnen met al die miljoenen op het veld. Dan moet je je wel ff kapot gaan schamen hoor. Met zo selectie, hoor je alles te winnen in je eigen land.
 
Haha die Tuchel.

1 prijsje gewonnen met al die miljoenen op het veld. Dan moet je je wel ff kapot gaan schamen hoor. Met zo selectie, hoor je alles te winnen in je eigen land.
En niet alleen in eigen land. Zij horen de CL te winnen of minimaal in de finale te staan. Maar telkens worden zij in een vroeg stadium uitgeschakeld. Leuk voor Neymar die Barca verliet omdat hij een Messi-rol elders wilde, namelijk de man zijn bij het winnen van de prijzen.
 
Ben Arfa trekt zeer lange neus richting PSG

link

Voor één speler bij Stade Rennes smaakte de overwinning op Paris Saint-Germain in de bekerfinale extra zoet. Hatem Ben Arfa leeft al langer in onmin met de club en dus kon hij het niet laten om na afloop van de wedstrijd een sneer uit te delen.

'Dit is fantastisch en heel speciaal. Dit is zeker een signaal richting Nasser. Je moet je tegenstander namelijk nooit onderschatten, want op een dag komen ze sterker terug.' 'Dit is een Remontada, maar dat is PSG inmiddels wel gewend', riep Ben Arfa na de overwinning in het toernooi om de Coupe de France.
Wie slecht doet, slecht ontmoet. Ik heb niets tegen de club, alleen tegen de mensen die de club leiden', aldus Ben Arfa.


:D :p
 
PSG gaat het nog moeilijk krijgen om de kikkers in de kruiwagen te houden: Neymar op de vuist, Mbappe rode kaart, Cavani en Di Maria die weg willen, nou.....en dan zijn dit nog de opvallendste namen in de selectie. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer, iets minder bekende spelers, die graag weg willen uit Parijs.....PSG zal vermoed ik, als een kaartenhuis in elkaar storten na dit seizoen....
 
PSG gaat het nog moeilijk krijgen om de kikkers in de kruiwagen te houden: Neymar op de vuist, Mbappe rode kaart, Cavani en Di Maria die weg willen, nou.....en dan zijn dit nog de opvallendste namen in de selectie. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer, iets minder bekende spelers, die graag weg willen uit Parijs.....PSG zal vermoed ik, als een kaartenhuis in elkaar storten na dit seizoen....


Laten we het hopen.
 
PSG gaat het nog moeilijk krijgen om de kikkers in de kruiwagen te houden: Neymar op de vuist, Mbappe rode kaart, Cavani en Di Maria die weg willen, nou.....en dan zijn dit nog de opvallendste namen in de selectie. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer, iets minder bekende spelers, die graag weg willen uit Parijs.....PSG zal vermoed ik, als een Notre Dame in elkaar storten na dit seizoen....
Verbeterd
 
PSG gaat het nog moeilijk krijgen om de kikkers in de kruiwagen te houden: Neymar op de vuist, Mbappe rode kaart, Cavani en Di Maria die weg willen, nou.....en dan zijn dit nog de opvallendste namen in de selectie. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer, iets minder bekende spelers, die graag weg willen uit Parijs.....PSG zal vermoed ik, als een kaartenhuis in elkaar storten na dit seizoen....
Kikkers ? Kruiwagens ? Hoe kom je erop ? :ROFL:
 
OL. Lyon heeft gisteren met 6-0 gewonnen van Angers. Memphis scoorde 2 doelpunten, nadat hij in de vorige wedstrijd ook al had gescoord.
Kan Lyon de Franse competitie eindelijk weer spannend maken?
 
OL. Lyon heeft gisteren met 6-0 gewonnen van Angers. Memphis scoorde 2 doelpunten, nadat hij in de vorige wedstrijd ook al had gescoord.
Kan Lyon de Franse competitie eindelijk weer spannend maken?
Ze hebben hun sterren (behoudens Memphis) verkocht. Is het te verwachten?
 
Terug
Bovenaan Onderaan