Frans voetbal

Volgens mij passen ze het eerder als een verkapt boetemechanisme toe, waarvan nu vragen naar boven komen of dat wel mag. Normaliter zou het normaal salaris zijn, maar op deze manier kan de club ervoor zorgen dat al die spelers zich wel enigszins als professionals gedragen, anders krijgen ze die 'bonus' niet. (Juridisch) makkelijker dan een boete geven als iemand zich misdraagt, zoals Verrati die laatst met drank op achter het stuur opgepakt werd. Dan kan PSG simpelweg die bonus niet uitkeren, waardoor ook dit soort duurbetaalde profs nog een beetje in hun portemonnee geraakt worden.

Ik vind verder het klagen over dat ze teveel betaald krijgen een beetje nutteloos. Zeker aangezien wij net zelf de groep mensen zijn die het voetbal met veel belangstelling volgen, en dus mede de markt en vraag creëren waar dit uiteindelijk op gebaseerd is.
 
Paris Saint Germain zal niet blij zijn met de interlandperiode. Neymar is uitgevallen met een liesblessure en Mbappé is uitgevallen met een schouder uit de kom. 28-11 staat de CL wedstrijd tegen Liverpool op het programma. Het is maar de vraag of beide spelers mee kunnen doen.
 
Paris Saint Germain zal niet blij zijn met de interlandperiode. Neymar is uitgevallen met een liesblessure en Mbappé is uitgevallen met een schouder uit de kom. 28-11 staat de CL wedstrijd tegen Liverpool op het programma. Het is maar de vraag of beide spelers mee kunnen doen.

Ik hoop dat Liverpool ze vernedert. Tot op het bot.
 
Beetje dom van Memphis om zon video op te nemen na een prachtige periode waar iedereen weer vrij positief was over hem. Op zich niets mis met het vieren dat je nu 5 miljoen volgers hebt en te gaan rappen, maar een dikke sigaar aansteken en daarbij gaan roken, doet de topclubs schrikken... Die kijken uiteraard eerst naar je prestaties bij het scouten maar wanneer je 3 mindere wedstrijdjes speelt, dan zal dit beeld weer voor hun netvlies komen. Het lijkt of deze jongen altijd heeft geleerd dat iets niet heel lang goed mag gaan, dat je dan destructief moet optreden om alles wat opgebouwd is weer teniet te doen. In de ontwikkelingspsychologie noem je dat destructief gedrag als gevolg van zeer onveilig hechting in je kindertijd. Wil niet zeggen dat het op hem van toepassing is maar gezien zijn geschiedenis zou dat niet eens zo gek zijn.
 
Beetje dom van Memphis om zon video op te nemen na een prachtige periode waar iedereen weer vrij positief was over hem. Op zich niets mis met het vieren dat je nu 5 miljoen volgers hebt en te gaan rappen, maar een dikke sigaar aansteken en daarbij gaan roken, doet de topclubs schrikken... Die kijken uiteraard eerst naar je prestaties bij het scouten maar wanneer je 3 mindere wedstrijdjes speelt, dan zal dit beeld weer voor hun netvlies komen. Het lijkt of deze jongen altijd heeft geleerd dat iets niet heel lang goed mag gaan, dat je dan destructief moet optreden om alles wat opgebouwd is weer teniet te doen. In de ontwikkelingspsychologie noem je dat destructief gedrag als gevolg van zeer onveilig hechting in je kindertijd. Wil niet zeggen dat het op hem van toepassing is maar gezien zijn geschiedenis zou dat niet eens zo gek zijn.
Hoorde dat Van der Vaart vond dat zijn omgeving hem er op moest aanspreken. Maar toen zijn omgeving hem aansprak over de bittergarnituur was het ook weer niet goed...

En Memphis, ach, t is niet mijn muziek, maar laat die jongen toch.
 
Hoorde dat Van der Vaart vond dat zijn omgeving hem er op moest aanspreken. Maar toen zijn omgeving hem aansprak over de bittergarnituur was het ook weer niet goed...

En Memphis, ach, t is niet mijn muziek, maar laat die jongen toch.
Vd Vaart is idd de laatste die iets moet zeggen over discipline enz. Maar een dikke sigaar opsteken en dat filmen komt heel dom en onprofessioneel over. Als hij nou de hele wereld verovert met zijn voetbal dan neemt man dit alles voor lief. Maar Memphis moet weten dat ie eigenlijk mislukt is in een grote competitie en nu pas een carierre begint te maken. Dit moet niet passen in zijn plaatje van “hierna ga ik voor Madrid spelen”. Het ging ook niet om zijn muziek.
 
Vd Vaart is idd de laatste die iets moet zeggen over discipline enz. Maar een dikke sigaar opsteken en dat filmen komt heel dom en onprofessioneel over. Als hij nou de hele wereld verovert met zijn voetbal dan neemt man dit alles voor lief. Maar Memphis moet weten dat ie eigenlijk mislukt is in een grote competitie en nu pas een carierre begint te maken. Dit moet niet passen in zijn plaatje van “hierna ga ik voor Madrid spelen”. Het ging ook niet om zijn muziek.
Ach bij Madrid ben je ook welkom als je je niet aan de regels van de dopingcontrole houdt ;)

Die sigaar is niet handig, maar t is niet dat je m dagelijks met een sigaar ziet, t is voor de show. Laten we ajb niet roomser dan de paus worden (is daar een islam tegenhanger voor, kalifatischer dan de ayatolla ofzo? ;))
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Lille - Olympique Lyon 2-2

17' :BALL: 1-0 Remy
28' :BALL: 2-0 Pépé
48' (Gemiste Penalty) Memphis :FP: Hoog over geschoten. :zien:
63' :BALL: 2-1 Traoré (assist Memphis)
86' :BALL: 2-2 Dembélé

Memphis maar geen Penalty meer laten nemen. :rolleyes:
 
Lille - Olympique Lyon 2-2

17' :BALL: 1-0 Remy
28' :BALL: 2-0 Pépé
48' (Gemiste Penalty) Memphis :FP: Hoog over geschoten. :zien:
63' :BALL: 2-1 Traoré (assist Memphis)
86' :BALL: 2-2 Dembélé

Memphis maar geen Penalty meer laten nemen. :rolleyes:
Heeft Bacchus het shirtje van Memphis nog gekregen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan