Fortuna Sittard

Jaa dit heeft natuurlijk helemaal niks met Ultee te maken. Maar ik denk dat die vrij snel weer aan de bak komt. Zonde, dit soort zalen maken Fortuna er niet sympathieker op.
 
Jaa dit heeft natuurlijk helemaal niks met Ultee te maken. Maar ik denk dat die vrij snel weer aan de bak komt. Zonde, dit soort zalen maken Fortuna er niet sympathieker op.
Ik vermoed dat na een interim dit wel eens een baantje voor Dirk Kuijt (die het bij Ado niet lang gaat volhouden) kan worden, toch ook een verleden in Turkije en vast binnen enkele weken beschikbaar.
 

'Chaos compleet in Sittard: woede-uitbarsting Yilmaz, details over Ultee-ontslag'​

link

Volgens getuigen kwam het voor het Abe Lenstra Stadion tot een woede-uitbarsting van Yilmaz in de richting van Demouge. "Het was te schandalig voor woorden", aldus een niet nader genoemde Fortuna-speler.

Ultee zou zijn ontslagen, omdat hij weigerde de opstelling aan te passen aan de wensen van de eigenaren.

Ultee deed geen beroep op de Turkse middenvelder Dogan Erdogan. Dit was tegen het zere been van Isitan Gün en diens rechterhand Ogan Tarhan. Daarnaast bleef Ultee vasthouden aan Yannick van Osch onder de lat, terwijl Fortuna Ivor Pandur had gekocht. 'Ultee toonde zich loyaal aan Van Osch, met alle gevolgen van dien.'

Tsja ... De Turken maken er een zooitje van. Tot mislukken gedoemd. :cautious:
 
Terug
Bovenaan Onderaan