Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 november | Eindstand: 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ligt eraan waarnaar we kijken. Over alle competities staat een Zahavi bijv op 8 (ook niet heel hoog). Maar in de eredivisie staat onze topscoorder(s) (Zahavi en Bruma) op 4 en hebben idd een hoop verschillende spelers gescoord. De opvallendste speler die (nog) niet in de eredivisie heeft gescoord is Götze. Verder zijn idd Mwene, Teze, Max, Mauro JR , Obispo, Romero en Guti nog doelpuntloos van de veldspelers. Maar goed een Mauro, Romero en Guti hebben ook nog niet heel veel gespeeld om ze hierop af te rekenen.

Dacht vast leuk om te weten.
En dan zijn de vele eigen doelpunten er nog niet eens van afgetrokken.
 
Zit wat in hoor, maar denk nog eens aan vroeger. Bv kezman die scoorde zo’n beetje elke wedstrijd de tegenstander weet dat ook. Je staat bijkans al met 1-0 voor
Kez stond ook een tijd droog.. volgens mij Europees. Er was toen ook kritiek in ieder geval
 
Ligt eraan waarnaar we kijken. Over alle competities staat een Zahavi bijv op 8 (ook niet heel hoog). Maar in de eredivisie staat onze topscoorder(s) (Zahavi en Bruma) op 4 en hebben idd een hoop verschillende spelers gescoord. De opvallendste speler die (nog) niet in de eredivisie heeft gescoord is Götze. Verder zijn idd Mwene, Teze, Max, Mauro JR , Obispo, Romero en Guti nog doelpuntloos van de veldspelers. Maar goed een Mauro, Romero en Guti hebben ook nog niet heel veel gespeeld om ze hierop af te rekenen.

Dacht vast leuk om te weten.

Vooral Max is wel bijzonder, want volgens mij scoorde hij vorig jaar veel vaker en gaf veel vaker assists.
 
Dat is juist het stomme. Vorig seizoen veel kritiek dat Dumfries en Max tevaak voorin waren tegelijk. Nu gebeurt dat minder maar toch meer tegengoals:unsure: Daarom twijfel is ook aan Schmidt. Is hij en de leiding bij PSV wel meegegaan met de ontwikkelingen in het voetbal. Wij staan stil als je naar clubs als AZ, Utrecht, Vitesse en Feyenoord (dit seizoen kijkt) Ook weten we alleen maar aanvallers te verkopen. Alleen Lozano is volgens mij basis basisspeler bij zijn club.:unsure:
Ik zie Dumfries eigenlijk nooit meer voorin staan :unsure: :drool: Maar is dat zo dat de backs minder tegelijk opkomen? Ik weet het eigenlijk niet. Beiden lopen nog steeds veel naar voren, toch? Maar goed, dat doen ze bij Ajax ook..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan