Fortuna Sittard - PSV | Zondag 7 maart | Eindstand: 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zit ik net ff Pec-PSV vrouwenvoetbal te kijken, mijn god je moet echt levensmoe zijn wil je dat 90 minuten kijken :FP: Zo snel mogelijk dat afschaffen of van TV halen, dit kan echt niet gewoon
Ik zag ook een stukje, mij kan het nog niet bekoren. Het niveau is inderdaad amateuristisch maar ik denk dat dit tijd nodig heeft en er veel winst te behalen valt. Dat jongens en meisjes samen zoveel voetballen op pleintjes is geloof ik ook nog maar een paar jaar zo. Misschien dat we daar pas de vruchten van plukken over een jaar of 15 of zo iets.
Vrouwen kunnen namelijk prima sporten. Kijk maar naar de sprint waar de vrouwen misschien een seconde langzamer lopen op de 100 meter. Dat is ontzettend veel maar ze zijn tegelijkertijd nog steeds belachelijk snel. Vrouwen kunnen ook vechten of een goede marathon tijd neer zetten dus ik zie ze ook wel goed kunnen voetballen.
 
Vrouwen kunnen ook vechten of een goede marathon tijd neer zetten dus ik zie ze ook wel goed kunnen voetballen.

Ik kijk veel UFC, dan zie je ook geregeld een vrouwenmatch, is ook om niet aan te gluren, hoe graag ze ook met de mannen willen optrekken gewoon niet. Hou het op atletiek en aanrecht daar kan alles maar voetbal & vechten gewoon niet doen, in aankomende 100 jaar... Verder hou ik van vrouwen maar ze moeten hun plek weten :love:
 
Ik zag ook een stukje, mij kan het nog niet bekoren. Het niveau is inderdaad amateuristisch maar ik denk dat dit tijd nodig heeft en er veel winst te behalen valt. Dat jongens en meisjes samen zoveel voetballen op pleintjes is geloof ik ook nog maar een paar jaar zo. Misschien dat we daar pas de vruchten van plukken over een jaar of 15 of zo iets.
Vrouwen kunnen namelijk prima sporten. Kijk maar naar de sprint waar de vrouwen misschien een seconde langzamer lopen op de 100 meter. Dat is ontzettend veel maar ze zijn tegelijkertijd nog steeds belachelijk snel. Vrouwen kunnen ook vechten of een goede marathon tijd neer zetten dus ik zie ze ook wel goed kunnen voetballen.
Het blijft hoe dan ook altijd minder dan de mannen, omdat vrouwen fysiek nu eenmaal anders in elkaar steken (spierdichtheid, borsten etc.); dat is puur fysiologie en biologie, hoe graag de huidige wereld die feiten ook maar probeert te ontkennen en de boel kunstmatig gelijk te trekken. Het zal altijd het verschil Eredivisie (mannen) Eerste Divisie KKD (vrouwen) blijven. Er is wel publiek te vinden voor de Eerste Divisie, maar het blijft altijd minder dan de Eredivisie, omdat dat de top is en blijft. Ze kunnen de kijkcijfers hooguit opkrikken door wat wulpse rokjes te dragen (vrouwentennis) of er op een andere manier sexy uit te zien, maar dat was het dan wel.
 
Ik kijk veel UFC, dan zie je ook geregeld een vrouwenmatch, is ook om niet aan te gluren, hoe graag ze ook met de mannen willen optrekken gewoon niet. Hou het op atletiek en aanrecht daar kan alles maar voetbal & vechten gewoon niet doen, in aankomende 100 jaar... Verder hou ik van vrouwen maar ze moeten hun plek weten :love:
En waarom gaat het voetbal er niet beter op worden?
 
Het blijft hoe dan ook altijd minder dan de mannen, omdat vrouwen fysiek nu eenmaal anders in elkaar steken; dat is puur fysiologie en biologie, hoe graag de huidige wereld die feiten ook maar probeert te ontkennen en de boel kunstmatig gelijk te trekken. Het zal altijd het verschil Eredivisie (mannen) Eerste Divisie KKD (vrouwen) blijven. Er is wel publiek te vinden voor de Eerste Divisie, maar het blijft altijd minder dan de Eredivisie, omdat dat de top is en blijft. Ze kunnen de kijkcijfers hooguit opkrikken doort wat wulpse rokjes te dragen (vrouwentennis) of er op een andere manier sexy uit te zien, maar dat was het dan wel.
Maar als vrouwen kunnen dansen, turnen een 10,5 op de 100 meter kunnen rennen(wat overigens een krachtsport is) waarom zouden ze dan niet goede voetballers kunnen worden? Dat getal is een feit, ondanks hun mindere fysiologie en het biologisch wat anders zijn.
Ik mis vooral de verfijnde techniek die ik bij de mannen wel zie. Ik denk echt dat dit veel beter kan en gaat worden over een aantal jaar. Maar gelijk niveau denk ik niet nee
 
Maar als vrouwen kunnen dansen, turnen een 10,5 op de 100 meter kunnen rennen(wat overigens een krachtsport is) waarom zouden ze dan niet goede voetballers kunnen worden? Dat is een feit, ondanks hun mindere fysiologie en het biologisch wat anders zijn.
Ik mis vooral de verfijnde techniek die ik bij de mannen wel zie. Ik denk echt dat dit veel beter kan en gaat worden over een aantal jaar. Maar gelijk niveau denk ik niet nee
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat wat ze ook proberen, ze zullen nooit hetzelfde niveau gaan halen als mannen. De Messi onder de vrouwen zal hooguit gelijk worden aan een bovengemiddelde voetballer onder de mannen. Wel toepasselijk trouwens, iets totaal anders gaan bespreken in een des-keizers-baard-wedstrijdtopic:lmao:
 
Dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat wat ze ook proberen, ze zullen nooit hetzelfde niveau gaan halen als mannen. De Messi onder de vrouwen zal hooguit gelijk worden aan een bovengemiddelde voetballer onder de mannen. Wel toepasselijk trouwens, iets totaal anders gaan bespreken in een des-keizers-baard-wedstrijdtopic:lmao:
We didn't start the fire, moet je bij onze Derksen bewonderaar zijn
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan