Fortuna Sittard - PSV | Zaterdag 18 augustus | Eindstand 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Van dit Fortuna moet je gewoon winnen Punt

Kom op zeg, we gaan toch hier niet punten laten liggen?

Ik heb ze in samenvatting gezien tegen Excelsior, en het was niet veel. Scoren de 1-1 met veel geluk, want het was als voorzet bedoelt. Toen daarna kreeg Excelsior snel rood, en dan nog kreeg Excelsior de grootste kans op de 2-1.

Het spel maken, kunnen ze niet. Tis het is zaak om snel 0-1 te maken. En ik mag ook hopen dat PSV niet al met hun gedachte bij BATE Borisov zitten. Eerst Fortuna.

Verwacht verder dezelfde opstelling als tegen Utrecht.
 
Ik verwacht een moeilijke wedstrijd Fortuna speelt haar eerste thuiswedstrijd dit seizoen dus zijn ze zeer gemotiveerd om het publiek een goede wedstrijd voor te schotelen en gaan er fel opzitten .Dit type spel ligt Ons Psv niet zo goed gevolg geirriteerde spelers en moeizaam spel ik hoop toch dat we uiteindelijk met 1-2 winnen doelpunten Luuk en Lozano
 
En Minimiliano zit ook niet eens bij de selectie, nu moet die 2 maanden herstellen van zijn 6 gespeelde minuten vorig week :fever:
 
Opstelling PSV

Dk5msXOU4AADBsw.jpg
 
De 11 in de basis zijn goed tot bruikbaar, maar als je de bank zit pff, als er straks blessures komen dan gaan we zwaar met punten morsen.
 
Ik snap niet dat er uberhaupt een spits op de reservebank zit. Piroe had daar toch kunnen staan,omdat Romero gister 90 minuten heeft gevoetbald. 3 centrale verdedigers lijkt me een beetje overdreven op de bank.
 
Ik snap niet dat er uberhaupt een spits op de reservebank zit. Piroe had daar toch kunnen staan,omdat Romero gister 90 minuten heeft gevoetbald. 3 centrale verdedigers lijkt me een beetje overdreven op de bank.
Denk ook dat obispo er meer zit voor de linkervleuger. Mocht daar een blesurre o.i.d gebeuren.
 
Lozano gaat 2 man voorbij en psv mag ingooien bij de cornervlag. Fortuna verdedigd uit en psv mag weer opbouwen. Lozano neergehaald en psv mag op 2 meter afstamd van de 16 een vrije trap nemen. Keeper stompt weg, counter van fortuna word vroeg stop gezet
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan