Formule 1

WK Stand

1 Verstappen 170
2 Perez 117
3 Alonso 99
4 Hamilton 87
5 Russell 65
6 Sainz 58
7 Leclerc 42
8 Stroll 35
Vergelijk het met vorig jaar na 7 races

1. Verstappen 125
2. Leclerc 116
3. Perez 110
4. Russel 85
5. Sainz 83

Staat geen maat op Max dit seizoen
 
Vergelijk het met vorig jaar na 7 races

1. Verstappen 125
2. Leclerc 116
3. Perez 110
4. Russel 85
5. Sainz 83

Staat geen maat op Max dit seizoen
Vorig jaar ook al niet. In de eerste 7 races van 2022 viel Verstappen 2 x uit. Dan mis je een heleboel punten.
 

Alonso maakt zich niet druk om Mercedes: "In Canada slopen we ze"​


In gesprek met het Spaanse AS laat Alonso zich uit over de voortgang van Mercedes sinds ze upgrades hebben doorgevoerd in Monaco. “Het is maar één race. In Canada slopen we ze.

:D
 
352196238_1289706994964816_2821384344880692816_n.jpg


And counting.
 
Haha ik moet echt soms lachen om mensen, collega van mij zegt aandelen van Viaplay zijn ingestort, dus ik ga mijn ziggo toch houden want F1 komt straks terug naar Ziggo :lmao:
Ja Viaplay heeft flinke tik gehad, maar ze kunnen F1 nooit afstoten of verkopen want dan is hun hoofdgerecht weg en is de hele platform definitief dood. Dus die gaan er alles aan doen om F1 te hebben en houden, voor hun is het kwestie van overleven door/met F1 dus niks te kiezen, al moeten ze nog dieper in rood duiken F1 moet ten koste van alles blijven.
 
Haha ik moet echt soms lachen om mensen, collega van mij zegt aandelen van Viaplay zijn ingestort, dus ik ga mijn ziggo toch houden want F1 komt straks terug naar Ziggo :lmao:
Ja Viaplay heeft flinke tik gehad, maar ze kunnen F1 nooit afstoten of verkopen want dan is hun hoofdgerecht weg en is de hele platform definitief dood. Dus die gaan er alles aan doen om F1 te hebben en houden, voor hun is het kwestie van overleven door/met F1 dus niks te kiezen, al moeten ze nog dieper in rood duiken F1 moet ten koste van alles blijven.
Ze kunnen hun F1 rechten in bepaalde landen verkopen. De kans dat NL verliesgevend is is aanwezig.
 
Piastri in de muur, rode vlag. Stand nu 1 Max, 2 Hulkenberg en 3 Alonso. En de baan wordt nog natter. Dus dit kan zomaar de eindstand zijn.
 
Piastri in de muur, rode vlag. Stand nu 1 Max, 2 Hulkenberg en 3 Alonso. En de baan wordt nog natter. Dus dit kan zomaar de eindstand zijn.
Het is de eindstand. Er wordt geen tijd meer verbeterd.
1 Verstappen
2 Hülkenberg
3 Alonso
4 Hamilton
5 Russell
 
Het is de eindstand. Er wordt geen tijd meer verbeterd.
1 Verstappen
2 Hülkenberg
3 Alonso
4 Hamilton
5 Russell
Heel slim gedaan van RBR om Verstappen als eerste de pits uit de sturen. Die voelden de bui al hangen. Easy pole voor Verstappen. Hopelijk een leuk gevecht met Alonso morgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan