Formule 1

295570339_609035950583836_6040672074249643030_n.jpg

Lando Norris:
"A guy I looked up to since I started, literally.
Thanks for being the role model we need and improving the sport we love. Danke Seb"

:D
 
Kennemerland is inderdaad een natura 2000 gebied. Maar ja Bernhard slaat er wat miljoenen tegenaan en we kunnen vrolijk verder.:rolleyes:
Ik verwacht niet dat de rechter rekening gaat houden met de achternaam van de eigenaar. Hooguit dat er al teveel kostten gemaakt zijn om het op redelijkheidsgronden voor dit seizoen nog af te blazen. Al hoop ik persoonlijk dat het snel is afgelopen met die F1 in Nederland.
 
Ik verwacht niet dat de rechter rekening gaat houden met de achternaam van de eigenaar. Hooguit dat er al teveel kostten gemaakt zijn om het op redelijkheidsgronden voor dit seizoen nog af te blazen. Al hoop ik persoonlijk dat het snel is afgelopen met die F1 in Nederland.
Die kans is aanwezig, echter, wanneer is de zaak ingezet en wanneer zijn de meeste kosten gemaakt.
 

Men mag door, vindt de redenatie wat makkelijk, voorheen 365 dagen racen nu slechts 337 dagen dus minder uitstoot. Ga je voorbij aan de aantrekkende werking van het F1 weekend, dat genereert vermoedelijk meer verkeer dan die 28 vervallen dagen.
Lastige is dat verkeer voor evenementen en evenementlocaties theoretisch lastig te bepalen is, loop ik in mijn werk ook met regelmaat tegenaan. Wordt dan al snel een gevalletje 'expert-judgement' waarin men naar eer en geweten (ik wel, een ander misschien niet) de situatie zo goed mogelijk tracht te benaderen.

In 2023 wordt de zaak opnieuw bekeken, verwacht dat ivm voorbereiding etc. de F1 in 2023 dan ook gewoon door kan gaan. Als ie er daarna afvalt is dat ergens wel jammer, zeker omdat Spa mogelijk ook verdwijnt. Heb je geen F1 om de hoek meer voor de NLse fans.

Aanvulling: nav het stuk van de Raad van State zelf zie ik dat het alsvolgt is. Men heeft puur naar de vergunde situatie gekeken, niet naar daadwerkelijk gebruik. Theoretisch was het mogelijk om iedere dag een groot race-event te houden, nu is dat 28 dagen minder dus minder uitstoot. Gezien de wijze waarop de RvS zaken benaderd is deze uitspraak niet heel vreemd.
 
Laatst bewerkt:
Men mag door, vindt de redenatie wat makkelijk, voorheen 365 dagen racen nu slechts 337 dagen dus minder uitstoot.

Stel het werd verboden, dan was NL echt het pispaaltje van de wereld, drank drugs prostitutie en alles is prima, maar 1 weekend racen puhhpuhhhhh
 

Dan ben je een debiel, sukkel, kneusje, prutser als land gewoon. Men lacht je uit en er staan 30 andere die graag jou plek innemen, maar men wilt goed voor het milieu zijn en de wereld redden in zuid holland, je hebt er dan echt veel mee bereikt dan :clap:
 
Dan ben je een debiel, sukkel, kneusje, prutser als land gewoon. Men lacht je uit en er staan 30 andere die graag jou plek innemen, maar men wilt goed voor het milieu zijn en de wereld redden in zuid holland, je hebt er dan echt veel mee bereikt dan :clap:
Grammaticaal onjuist, geografisch onjuist.

En dan nog, dan vind men iets van je, boeiend, mensen die zich iets aantrekken van de mening van anderen heb ik weinig mee, zijn vaak slappelingen.
 
En dan nog, dan vind men iets van je, boeiend, mensen die zich iets aantrekken van de mening van anderen heb ik weinig mee, zijn vaak slappelingen.

Ik hou van serieus problemen oplossen, en niet dat wannabe bullshit. Of we kappen allemaal met F1 of niemand, 1 die kapt en 30 die je willen vervangen is geen probleem oplossen maar puur schuiven, je benadeeld je zelf en ander iemand lacht zich suf met schijt aan het hele kut milieu. En dan zit je dan met je goed gedrag, leeg weekend en gezonde lucht in Zandvoort :shrug:

En de mensen die dan zeggen wij zijn goed bezig, wij zijn de eerste(enige) blanbla dat zijn slappelingen, naaien zich zelf met hun principes en rest lacht je uit en doet het foute met een big smile en vervangt je, maar ja jij bent goed bezig dan.. :love:
 
Ik hou van serieus problemen oplossen, en niet dat wannabe bullshit. Of we kappen allemaal met F1 of niemand, 1 die kapt en 30 die je willen vervangen is geen probleem oplossen maar puur schuiven, je benadeeld je zelf en ander iemand lacht zich suf met schijt aan het hele kut milieu. En dan zit je dan met je goed gedrag, leeg weekend en gezonde lucht in Zandvoort :shrug:

En de mensen die dan zeggen wij zijn goed bezig, wij zijn de eerste(enige) blanbla dat zijn slappelingen, naaien zich zelf met hun principes en rest lacht je uit en doet het foute met een big smile en vervangt je, maar ja jij bent goed bezig dan.. :love:
Het gaat er niet om dat F1 an sich schadelijk is. Maar de locatie tussen de duinen is ruk. Hadden ze ff nagedacht dan waren ze direct voor Assen gegaan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan