Formule 1

Ik heb het niet over wat Hamilton deed maar over mensen die nu wegduiken als Max niets zegt of niet gaat. Maar de voetballers kregen zoveel bagger over zich heen en Penalty die op mijn post niet reageert maar jou een like geeft nu, was en is de grote tegenstander van een WK in Qatar! En al die mensen die overal riepen dat het een schande is dat oranje naar Qatar gaat, staan nu op de banken voor Max. Dat is pas hypocriet. En Hamilton overigens ook.
Tsja, er blijft ook heel weinig over als je niet hypocriet wilt zijn. (Of tenminste niet als je ergens iets van moraal hebt) Misschien ergens in een klein hutje zitten en overleven op je eigen aardappels en uien. Aan al het andere zit ergens al snel een bezwaar.
En het is ook lastig dat de meeste grote sportevenementen al snel in twijfelachtige landen worden gehouden. En ja, Beatrix ging netjes naar de sjeik z‘n begrafenis, dus het zal wel goed zitten. Zij wist altijd alles van moraal in haar kersttoespraken. ;)
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Tsja, er blijft ook heel weinig over als je niet hypocriet wilt zijn. (Of tenminste niet als je ergens iets van moraal hebt) Misschien ergens in een klein hutje zitten en overleven op je eigen aardappels en uien. Aan al het andere zit ergens al snel een bezwaar.
En het is ook lastig dat de meeste grote sportevenementen al snel in twijfelachtige landen worden gehouden. En ja, Beatrix ging netjes naar de sjeik z‘n begrafenis, dus het zal wel goed zitten. Zij wist altijd alles van moraal in haar kersttoespraken. ;)
Precies mijn betoog tegen al die hypocrieten die zo over de voetballers heen vielen en van de gekkigheid niet wisten hoe ze Gini en de rest moesten beschimpen.
 
Ik heb het niet over wat Hamilton deed maar over mensen die nu wegduiken als Max niets zegt of niet gaat. Maar de voetballers kregen zoveel bagger over zich heen en Penalty die op mijn post niet reageert maar jou een like geeft nu, was en is de grote tegenstander van een WK in Qatar! En al die mensen die overal riepen dat het een schande is dat oranje naar Qatar gaat, staan nu op de banken voor Max. Dat is pas hypocriet. En Hamilton overigens ook.
:unsure: Staat er een termijn op hoe snel je op een post mag reageren of zoals jij wil moet reageren? :confused:
 
Precies mijn betoog tegen al die hypocrieten die zo over de voetballers heen vielen en van de gekkigheid niet wisten hoe ze Gini en de rest moesten beschimpen.
Vooral Gini moesten beschimpen, je zou haast denken dat zijn huidskleur daar nog weer een rol in speelt..
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Jij als de man tegen de toernooien in Qatar of gelijksoortige landen en de man die vond dat de voetballers zich daarover moesten uitspreken, zou eigenlijk erg blij moeten zijn met Hamilton en juist iemand als Max een virtuele pak slaag moeten geven. Ik weet het, het is in dit topic vloeken in de kerk maar dat doe ik graag.
Waar heb ik gezegd dat voetballers zich daarover moesten uitspreken?
 
Waar heb ik gezegd dat voetballers zich daarover moesten uitspreken?
Nee dat heb je misschien niet gezegd maar je was heel erg fel tegen dat toernooi. Maar ik heb je niet gehoord over autoracen in Qatar of Saudie Arabië. Dat was meer mijn punt.
 
Laten we alsjeblieft niet meteen weer die racisme kaart trekken.
Ach, als Meiland rare zaken roept en Nivea daar de handen van aftrekken gilt men moord en brand. Als een vreedzame groep staat te demonstreren in Volendam klapt men voor de oma die eieren naar de groep gooit. Er wordt hier in het algemeen in NL weldegelijk met 2 maten gemeten.
 
Ja want dan staat Rob natuurlijk gelijk op de barricade :maniac::ROFL:

Nouja, ik vind het in deze nou niet echt nodig. Als mensen echt racistisch waren dan hadden ze het ook niet opgenomen voor de moslims met een donkerder kleurtje in Qatar toch ;)
 
Nee dat heb je misschien niet gezegd maar je was heel erg fel tegen dat toernooi. Maar ik heb je niet gehoord over autoracen in Qatar of Saudie Arabië. Dat was meer mijn punt.
Daar ben ik ook tegen, maar ze gaan het niet cancelen omdat ik dat wil.
Als je graag wil dat ik in dit Forum ga typen waar ik overal tegen ben dan overtref ik de 1000 pagina's van het Corona-topic. ;)
Ik ben overigens ook tegen Hamilton. :geek:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Nouja, ik vind het in deze nou niet echt nodig. Als mensen echt racistisch waren dan hadden ze het ook niet opgenomen voor de moslims met een donkerder kleurtje in Qatar toch ;)
Nee klopt maar Wijnaldum heeft wel erg veel last gehad van racisme. Ik denk dat Der Jaufe dat daarom zo zegt.
 
Ach, als Meiland rare zaken roept en Nivea daar de handen van aftrekken gilt men moord en brand. Als een vreedzame groep staat te demonstreren in Volendam klapt men voor de oma die eieren naar de groep gooit. Er wordt hier in het algemeen in NL weldegelijk met 2 maten gemeten.

De laatste tijd heb ik wel het idee dat de schreeuwende minderheid bepaalt. Ik denk dat minimaal 85% van NL er oprecht allemaal geen fuck om geeft. Vind het zowel bijzonder dat mensen nog protesteren tegen Zwarte Piet (de acceptie is veel hoger, grote zenders pakken het anders aan en de kinderen vinden het allemaal best) en mensen nog moeilijk gaan doen om de mensen die daartegen demonstreren. Volendam kun je sowieso niet serieus nemen.
 
Nee klopt maar Wijnaldum heeft wel erg gehad van racisme. Ik denk dat Der Jaufe dat daarom zo zegt.
Nou, in NL is slechts ruimte voor de knuffelbuitenlanders (zoals Ali B.) of hen die hun eigen volk volledig afzeiken (bv Ebru). Voor mondige buitenlanders met een afwijkende mening die net ff afwijkt van de standaard hier is weinig ruimte.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Terug
Bovenaan Onderaan