Formule 1

Ik ga jullie vast voorspellen dat Hamilton wereldkampioen wordt. De man maakt amper fouten en met z'n nieuwe motor rijdt hij Max het snot voor de ogen.
Hamilton is al wereldkampioen. Max Verstappen wordt wereldkampioen.
Hamilton wordt de dupe van fouten van anderen. :cautious:

We zullen het zien. :geek:
 
Ik ga jullie vast voorspellen dat Hamilton wereldkampioen wordt. De man maakt amper fouten en met z'n nieuwe motor rijdt hij Max het snot voor de ogen.
Hij heeft behoorlijk wat foutjes gemaakt dit seizoen anders. Die keren had hij dan wel weer elke keer mazzel met safetycars etc. Als hij de titel pakt is dat in ieder geval niet te danken aan zijn rijderskwaliteiten, maar vooral aan de uitvalbeurten van Verstappen, waarvan er 2 door Mercedes zelf zijn veroorzaakt. Er was maar 1 coureur die dit jaar beter was dan alle anderen en dat was Max.
 
Schijnbaar gaat Hamilton in S-A zijn supermotor weer gebruiken. Die lag er blijkbaar gisteren niet in. Dat belooft niet veel goeds voor Max.
Zoiets wat Verstappen overkwam in Baku; helaas is Lucky Lewis niet voor pech weggelegd. De keren dat hij de afgelopen 7 jaar uit is gevallen met panne (geen crash) is volgens mij op 1 hand te tellen. #irritantbetrouwbaar
Ook raketmotoren ploffen wel eens.

 

Mercedes laat straks bij noodstop de banden leeglopen​

link

:unsure: Gaan ze dit testen op de F1 auto van Hamilton? :rolleyes:
Er is nog hoop voor Verstappen. ;)
 
Komende race maakt Max geen enkele kans. Er kan volgens mij bijna niet worden ingehaald (muv evt DRS?) en het is zo'n beetje helemaal volgas.


Geen rijderscircuit, maar een engine power-circuit
 
Mercheaters weer te snel
Komende race maakt Max geen enkele kans. Er kan volgens mij bijna niet worden ingehaald (muv evt DRS?) en het is zo'n beetje helemaal volgas.


Geen rijderscircuit, maar een engine power-circuit
Laten we toch maar hopen op een ontzettend pech weekend voor Lulu. Die valsspelende jankerd gun ik echt helemaal niks. Dat hij maar voor koning Max gaat knielen!!
 
Mercheaters weer te snel

Laten we toch maar hopen op een ontzettend pech weekend voor Lulu. Die valsspelende jankerd gun ik echt helemaal niks. Dat hij maar voor koning Max gaat knielen!!
Dat sowieso, die jankbal heeft al genoeg geluk gehad dit seizoen! Maar Honda gaat de motor van RB remappen voor meer vermogen om het verschil met Mercedes te verkleinen. Daarnaast heeft RB het DRS probleem opgelost wat als prettige bijwerking heeft blijkbaar dat er meer snelheid in de auto zit. Een 2e en 1e plek zal dus voldoende zijn. Vorig seizoen ging Max ook met de overwinning aan de haal in Abu Dhabi dus ik heb er wel vertrouwen in. En anders kan iemand Zeur Lewis er altijd nog 'per ongeluk' afketsen :ROFL:
 
Dat sowieso, die jankbal heeft al genoeg geluk gehad dit seizoen! Maar Honda gaat de motor van RB remappen voor meer vermogen om het verschil met Mercedes te verkleinen. Daarnaast heeft RB het DRS probleem opgelost wat als prettige bijwerking heeft blijkbaar dat er meer snelheid in de auto zit. Een 2e en 1e plek zal dus voldoende zijn. Vorig seizoen ging Max ook met de overwinning aan de haal in Abu Dhabi dus ik heb er wel vertrouwen in. En anders kan iemand Zeur Lewis er altijd nog 'per ongeluk' afketsen :ROFL:
Duurde effe (het hele seizoen), maar dan heb je (misschien) ook wat.
 

Williams-oprichter Frank Williams overleden (1942-2021)

link

Frank Williams, de oprichter en lange tijd ook teambaas van het Williams-team, is overleden. Dat heeft de renstal die nog altijd zijn naam draagt bekendgemaakt.

Williams is 79 jaar geworden. De Brit, een ridder in de Britse orde, was decennialang een vaste waarde in de Formule 1. Na een relatief korte carrière als coureur, besloot Williams het in de jaren zestig als teameigenaar en -baas te proberen. Na enkele jaren in de Formule 2, maakte zijn Frank Williams Racing Cars in 1969 in de Grand Prix van Monaco haar Formule 1-debuut met Piers Courage achter het stuur.

RIP
 
Hij zegt hier niets vreemds. Droom is om wereldkampioen te worden. Het zegt niet dat hij direct stopt mocht hij het direct worden.
True, maar misschien had ik meer gehoopt op een antwoord van, "ik wil alle records breken" oid. Wat Der Jaufe zegt lijkt me overigens ook wel leuk. Dat hij voor de Triple Crown gaat oid.
 
True, maar misschien had ik meer gehoopt op een antwoord van, "ik wil alle records breken" oid. Wat Der Jaufe zegt lijkt me overigens ook wel leuk. Dat hij voor de Triple Crown gaat oid.
Misschien vergeten we ook te makkelijk dat Max ondanks dat ie slechts 24 is het gros van zijn leven van de sport heeft geleefd, kan mij voorstellen dat je daar op een gegeven moment ook klaar mee bent. Heb het gevoel dat F1 coureur ook net ff een groter beslag op je leven legt dan het zijn van een profvoetballer in de Europese top, maar dat is wel een aanname.
 
Misschien vergeten we ook te makkelijk dat Max ondanks dat ie slechts 24 is het gros van zijn leven van de sport heeft geleefd, kan mij voorstellen dat je daar op een gegeven moment ook klaar mee bent. Heb het gevoel dat F1 coureur ook net ff een groter beslag op je leven legt dan het zijn van een profvoetballer in de Europese top, maar dat is wel een aanname.
Hij is gek op racen mr de bekendheid en rompslomp eromheen vindt ie helemaal niks heb ik gelezen. Maar hij zal nog wel even rijden vermoed ik zo. Maar met minder druk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan