Formule 1

Blijft een bizar ongeval... en zonder die halo was hij zijn hoofd kwijt geweest... die helm had nooit de impact van die vangrail kunnen opvangen :eek:
 
Blijft een bizar ongeval... en zonder die halo was hij zijn hoofd kwijt geweest... die helm had nooit de impact van die vangrail kunnen opvangen :eek:
Nee en hij was zelf flink tegenstander van de Halo toen die werd ingevoerd maar denkt daar nu wel anders over.
 
Nee en hij was zelf flink tegenstander van de Halo toen die werd ingevoerd maar denkt daar nu wel anders over.
Voortschrijdend inzicht. Niks mis mee.
Heel Nederland ging op z'n achterste poten toen de autogordel verplicht werd, inmiddels volstrekt normaal en ingeburgerd omdat we allemaal hebben gezien hoe belangrijk ze zijn.
Soms moet je iets even in de praktijk zijn voor je overtuigd voorstander wordt.
 
Heel Nederland ging op z'n achterste poten toen de autogordel verplicht werd, inmiddels volstrekt normaal en ingeburgerd omdat we allemaal hebben gezien hoe belangrijk ze zijn.
Soms moet je iets even in de praktijk zijn voor je overtuigd voorstander wordt.

Klopt als een bus, en sinds ik een keer van de zijkant goed geramd ben door een auto die door rood knalde ben ik er nog een stuk strenger op geworden bij medepassagiers dat ze de gordel dragen.
 

Dit is de nieuwe Red Bull RB16B van Max Verstappen​

link

SI202102230041_news_cec5a7870ed110198cefa527308d9a45.jpg

SI202102230042_hires_jpeg_24bit_rgb_cec5a7870ed110198cefa527308d9a45.jpg
 
Ik zie geen verschil
Dat is er ook niet of nauwelijks. Het verschil zit vooral in de motor naar het schijnt.
Qua uiterlijk lijkt het zeer vel op de auto van vorig jaar. Als straks de 1e Grand prix gereden word zullen er allerlei aerodynamische veranderingen te zien zin die ze nu nog niet aan de concurrentie willen laten zien. Maar dat zal voor alle teams gelden.
 
Het Amerikaanse team HAAS presenteerde gister hun nieuwe auto, waar Mick Schumacher en de omstreden rus Mazepin in gaan rijden.

haas.jpg

Als je het hebt over je ziel verkopen o.O
 
Terug
Bovenaan Onderaan