Formule 1

Lekker Max/Vettel, verder een geweldige race, heb genoten!
 
Max rijdt zich weer in de punten als de Renaultmotor heel blijft. Mercedes zal wel weer 1 en 2 worden. Met een recht stuk van meer dan 1 kilometer lopen ze elke ronde uit.
 
De Renaultmotor is geploft 2 ronden voor het einde. :wtf:
Max lag op de 8e plaats en had diverse uitstekende inhaalacties laten zien.
 
De Renaultmotor is geploft 2 ronden voor het einde. :wtf:
Max lag op de 8e plaats en had diverse uitstekende inhaalacties laten zien.

Maakt allemaal niet uit. Hij laat nu al een paar races zien dat hij thuishoort in de F1. Snoert de sceptici de mond. Mechanische problemen doen daar niets aan af.
 
Dat met punten beloond zien, maakt het wel wat leuker.
Leuker, voor nu, inderdaad. Maar zijn prestaties tot aan het technisch mankement zorgen ervoor dat hij geen punten achter z'n naam hoeft te hebben, om aandacht te trekken van de grote teams. Als hij zo blijft rijden komt het helemaal goed met die jongen.
 
Klopt. Hij maakt indruk over de hele wereld. Knap.

Bij de BBC zijn ze ook groot fan van hem, als die lui de kans krijgen praten ze het liefst de hele tijd over hem in plaats van coureurs als Lewis Hamilton/Jenson Button. Als hij deze lijn weet door te zetten, wie weet waar het dan eindigt, de sky is de limit in dit geval.
 
Max naar de zesde tijd gereden in de vrije training
De tweede training werd hij 16e. In de eerste training stond hij 0.6 seconden achter de snelste, bij de tweede training 2.2 seconden. Ik had het liever andersom gezien, eerlijk gezegd. ;)
 
Hij start als vijftiende, ploeggenoot Sainz is knap negende geworden in de kwalificatie. Om het maar weer eens origineel te maken, start Lewis Hamilton vanaf pole position.
 
Hij start als vijftiende, ploeggenoot Sainz is knap negende geworden in de kwalificatie. Om het maar weer eens origineel te maken, start Lewis Hamilton vanaf pole position.
Hij had last van onderstuur en na de bijstelling schoot dat door naar overstuur...Dan wordt het lastig racen. Ik hoop dat ze de afstelling vandaag goed krijgen.
Ik ga de race niet zien, want ik kijk natuurlijk gewoon de huldiging van PSV op Fox.
 
Hij had last van onderstuur en na de bijstelling schoot dat door naar overstuur...Dan wordt het lastig racen. Ik hoop dat ze de afstelling vandaag goed krijgen.
Ik ga de race niet zoen, want ik kijk natuurlijk gewoon de huldiging van PSV op Fox.

Ja hopelijk krijgen ze de auto eindelijk eens 100% goed dan kunnen we weer mooie inhaalacties zien van Max. Ik ga de race opnemen. De huldiging van PSV gaat natuurlijk voor. :supp:
 
En die rotauto van Max is er weer mee gekapt, hier heeft ie ook vrij weinig aan..
 
En die rotauto van Max is er weer mee gekapt, hier heeft ie ook vrij weinig aan..
Ik heb er niks van gezien, maar ik kan me voorstellen dat er zo langzamerhand mensen pissig beginnen te worden bij de Red Bull-jongens.
 
Ik heb er niks van gezien, maar ik kan me voorstellen dat er zo langzamerhand mensen pissig beginnen te worden bij de Red Bull-jongens.

Geen enkele concurrentie. Die Renaultmotor gaat voor geen meter. Ze halen niet of nauwelijks de finish. Het is enkel een "strijd" tussen 2 Mercedessen en 2 Feraris. Als Renault de motoren niet snel in orde krijgt wordt het een heel saai seizoen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan