Formule 1

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
Max Verstappen 6e tijd in de kwalificatie van de Grand Prix van Maleisië.

Knappe prestatie. :clap:
 
Lekker Max, lekker lekker!

Overigens McLaren is ook geen schim meer van wat het geweest, dat terwijl ze met twee toppers rijden..
 
Max op P6, en daarmee evenaart hij de beste startpositie van zijn vader!

En dat in zijn tweede race (lol)
 
Lekker Max, lekker lekker!

Overigens McLaren is ook geen schim meer van wat het geweest, dat terwijl ze met twee toppers rijden..

Heeft niets met die 2 toppers te maken , McLaren en Honda komen echt wel weer bij de top
 
Morgen! Ik zit er klaar voor. Gelukkig zendt BBC ook zo nu en dan een wedstrijd uit.
 
Laatst bewerkt:
Hier voor het eerst in jaren dat ik bewust een F1 race ga kijken. :D

Voordat het naar Sport 1 ging keek ik vrijwel alle wedstrijden. Stond ook speciaal op voor bijvoorbeeld Australië. Maar sinds het op Sport 1 is, zie ik nog maar weinig. Zo nu en dan een wedstrijd op BBC.
 
Ik kijk ook voor het eerst in jaren weer eens een wedstrijdje. Het is niet meer het spektakel van vroeger, maar ach, er doet weer een Verstappen mee, dus ik vind het leuk. :)
Moet zeggen dat ik de stream van Sky van bijzonder goede kwaliteit vind.
 
Verstappen is nu wel lekker aan het racen. (Y)
Ja, top! :)
Moet zeggen dat er toch wel veel gebeurt, hoewel er weinig uitvallers zijn. Ik mis alleen het geluid ontzettend...:D

De Duitse RTL heeft ook een goede stream op televisie :D
Ik hoor liever een Brit praten dan een Duitser. Niet omdat ik een hekel heb aan Duits hoor, maar mijn Engels is vele malen beter dan mijn Duits, dus ik hoef niet na te denken tijdens het luisteren. :)
Daar komt bij dat ik op mijn pc zit te kijken en ik geen idee heb of er überhaupt een RTL-stream is. :p
 
Ik altijd denken dat Vettel een Tsjech was... nu hoor ik "enthousiaste" Duitsers, blijkt het een Duitser te zijn
 
Verstappen is de jongste coureur ooit, die punten wist te halen in een F1-race. Dat is toch wel een heel knappe prestatie. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan