Formule 1

Hoeveel ik ook een hekel heb aan het rattengedrag en de hypocrisie van Hamilton, en ondanks dat hij zijn eigen acties op Silverstone lijkt te zijn vergeten, moet ik Hamilton toch gelijk geven m.b.t. deze crash. Het was best lelijk van Verstappen, die voor mij iig duidelijk zijn frustraties over die verrotte pitstop zo tot uiting bracht. Hij was te laat en had die tweede bocht natuurlijk nooit kunnen halen (iig niet zonder Hamilton aan te tikken) als hij binnen de lijntjes was gebleven. Tegelijkertijd vond ik het ook een 'goeie zet', omdat Verstappen na die pitstop een verloren race reed, en anders Hamilton voor zich had moeten dulden en daarmee ook meer punten zou zien vergaren. De pech moet bij Hamilton afgedwongen worden, dat gebeurt niet vanzelf, zeker niet gezien de slechts 2(!) DNF's sinds 2014.
 
Of jij zet je anti Max modus uit. Het is maar goed dat er niet ene Maxsimovic mee doet volgens mij..

Waar zie je mij anti max zijn? Je zit echt op heel bijzondere drugs zo in de middag
Ik heb de gave om zonder brillen te kijken en oordelen, of het nou over Max, PSV of andere helden is die hier gevoelig liggen. Ik kan er veel respect en bewondering voor hebben en net zo veel schijt op ze hebben ook. Leer dat ook eens maakt het leven stukke leuker.
 
Waar zie je mij anti max zijn? Je zit echt op heel bijzondere drugs zo in de middag
Ik heb de gave om zonder brillen te kijken en oordelen, of het nou over Max, PSV of andere helden is die hier gevoelig liggen. Ik kan er veel respect en bewondering voor hebben en net zo veel schijt op ze hebben ook. Leer dat ook eens maakt het leven stukke leuker.

Praat me niet van drugs of sigaretten. Never nooit gebruikt.
Helaas is het knopje onrecht aangeraakt zoals dat ook steeds tegen Ajax/KNVB wordt aangeraakt.

Heel toevallig dat dat ook de bond en de rijkste is. Toevallig of niet?
 
Dat ie schuldig is, lijkt me dan in het filmpje redelijk goed onderbouwd. Waarom hij zwaarder gestraft wordt dan Hamilton op Silverstone is dan weer vreemd.
 
Dat ie schuldig is, lijkt me dan in het filmpje redelijk goed onderbouwd. Waarom hij zwaarder gestraft wordt dan Hamilton op Silverstone is dan weer vreemd.

Tja, was natuurlijk niet exact hetzelfde. Maar goed. Dat de discussie erover gaat is niet vreemd. En gelukkig maakt het uiteindelijk weinig uit. Toch al grote kans dat RB op Sochi voor de motorwissel zou kiezen.
 
Dat ie schuldig is, lijkt me dan in het filmpje redelijk goed onderbouwd. Waarom hij zwaarder gestraft wordt dan Hamilton op Silverstone is dan weer vreemd.
Max Verstappen had ook 10 seconden straftijd moeten krijgen.
Bij Hamilton maakte die 10 seconden ook niets uit.
De FIA doet maar iets. De straffen zijn totale willekeur.
Hopelijk wordt het kampioenschap wel op de baan beslist en niet achter de jurytafel. :cautious:
 
Max Verstappen had ook 10 seconden straftijd moeten krijgen.
Bij Hamilton maakte die 10 seconden ook niets uit.
De FIA doet maar iets. De straffen zijn totale willekeur.
Hopelijk wordt het kampioenschap wel op de baan beslist en niet achter de jurytafel. :cautious:
Vraag me wel af of 3 gridplaatsen of 10 seconden wat zwaarder is in Rusland. Als Verstappen 1ste kwalificatie heeft. Bij de start twee coureurs kan pakken dan zou die 10 seconden weer veel nadeliger zijn.

Die 10 seconden straf was wel een grap omdat juist Verstappen eruit was.😭
 

Veel regen verwacht tijdens Grand Prix van Rusland​

link

Herhaling van de Grand Prix van België. 2 rondjes achter de safety-car. :cautious:
 
Formule 1 commentator Marc Priestley vindt het niet kunnen dat Verstappen weg gaat komen met zijn gridstraf. Hij vindt dat er naar gekeken moet worden omdat zijn gridstraf door de motorwissel teniet wordt gedaan.

Heb hem niet gehoord toen Hamilton wegkwam met zijn 10 seconden stop and go penalty e.d. :rolleyes:
 
Formule 1 commentator Marc Priestley vindt het niet kunnen dat Verstappen weg gaat komen met zijn gridstraf. Hij vindt dat er naar gekeken moet worden omdat zijn gridstraf door de motorwissel teniet wordt gedaan.

Heb hem niet gehoord toen Hamilton wegkwam met zijn 10 seconden stop and go penalty e.d. :rolleyes:
Ergens heeft hij wel een punt dat de straf vervalt, doordat nu ook de motor wordt gewisseld.
 
Ja, das waar. Maar dat is dan weer de magere straf van Hamilton. Het ging nu om de straf van Verstappen.
Nee het punt is dat als Hamilton hem niet getorpedeerd had op Silverstone hij de motor nog straffeloos had kunnen vervangen. Nu zat er een extra vervangbeurt in omdat ie buiten zijn schuld aan baklappen gereden was.
 
Nee het punt is dat als Hamilton hem niet getorpedeerd had op Silverstone hij de motor nog straffeloos had kunnen vervangen. Nu zat er een extra vervangbeurt in omdat ie buiten zijn schuld aan baklappen gereden was.
Maar dat is niet waar de eerste discussie over ging. Is het fair dat Verstappen zijn straf kan camoufleren met een motorwissel?
 
Terug
Bovenaan Onderaan