Formule 1

Ik zou als RB het toch eens aanvechten. Als dit de trend word ben je de sjaak.. Je mag in beroep. Als Hamilton van achter Verstappen hem eruit tikt uit Silverstone en er vanaf komt met 10 seconden, slaat dit alleen al als strafmaat nergens op. Zijn er nog Amsterdammers die hier nog over Calimero willen beginnen?
 
E_GWnbLXsAI10AU
 
Tja, als je de opbouw van het eindoordeel leest klopt het toch gewoon, dat het schuld is van 33 en of het nu bewust of onbewust is. Over straf valt te praten maar de schuldigeverhaal klopt toch in het eindoordeel
 
Corrupt hoe anders...

Of het is een race incident of Lewis zijn fout maar dit ongelooflijk. Alles is gewoon geoorloofd. Dit zal niet de laatste zijn.
En dan die Toto die zegt dat het opzet is..
 
Tja, als je de opbouw van het eindoordeel leest klopt het toch gewoon, dat het schuld is van 33 en of het nu bewust of onbewust is. Over straf valt te praten maar de schuldigeverhaal klopt toch in het eindoordeel
Ik vond het toch meer een race incident. Beide konden kiezen voor een veilige optie en beide kozen koppig te zijn en dus pech te hebben.

Hamilton liet totaal geen ruimte over. Waarbij hij echt wel iets naar rechts kon gaan. En ja Max kon rechtdoor. Maar werd wel door Hamilton in die positie gebracht. Dus ook wel begrijpelijk dat hij de bocht probeerde te maken.
 
Ik vond het toch meer een race incident. Beide konden kiezen voor een veilige optie en beide kozen koppig te zijn en dus pech te hebben.

Hamilton liet totaal geen ruimte over. Waarbij hij echt wel iets naar rechts kon gaan. En ja Max kon rechtdoor. Maar werd wel door Hamilton in die positie gebracht. Dus ook wel begrijpelijk dat hij de bocht probeerde te maken.

Zo zie ik het ook.
 
Ik vond het toch meer een race incident. Beide konden kiezen voor een veilige optie en beide kozen koppig te zijn en dus pech te hebben.

Hamilton liet totaal geen ruimte over. Waarbij hij echt wel iets naar rechts kon gaan. En ja Max kon rechtdoor. Maar werd wel door Hamilton in die positie gebracht. Dus ook wel begrijpelijk dat hij de bocht probeerde te maken.
Ze geven elkaar geen ruimte en dat zullen ze ook niet doen in de toekomstige races.
Ze rijden nog liever tegen elkaar aan dan dat ze elkaar voor laten gaan.
Dit zal waarschijnlijk niet de laatste botsing zijn dit seizoen.
 
fernando-alonso-ziet-geen-gevaar-bij-crash-verstappen-en-hamilton-ze-rijden-40-kilometer-per-uur

 
fernando-alonso-ziet-geen-gevaar-bij-crash-verstappen-en-hamilton-ze-rijden-40-kilometer-per-uur

Alonso heeft een hekel aan Hamilton en dat kleurt zijn blik wellicht een beetje.
 
We kunnen nog eeuwig bakkelijen over dat moment of de straf, maar dat gaat het niet veranderen. Het enige wat telt, zijn de komende races. Hoppa, volle vizier op Rusland.
 
Of jij doet ff je fanmodus uit, nu.nl heeft het eindrapport gewoon samengevat in 1 filmpje, ze verzinnen niet het verhaal zelf.
Hoe moeilijk het voor sommige ook is om te geloven dat Max ook fouten kan maken ( of pech kan hebben )
Of jij zet je anti Max modus uit. Het is maar goed dat er niet ene Maxsimovic mee doet volgens mij..

Niets is zo hypocriet als een Ajacied uhhh Hammie "hij kijkt niet naar mij om"

Ontopic: gridstraf direct maar wegstrepen tegen motorwissel. Geen schade!
 
Terug
Bovenaan Onderaan