Formule 1

Nee, dat komt gewoon door de dominantie van de Mercedes motor. En die bleek vandaag niet zo aanwezig als voorgaande seizoenen.

Ik heb er zin an!
Zonder inhaalacties om de 1e plaats is er geen reet aan. Te klinisch te weinig sensatie. En vrijwel totaal geen verrassingen.
 
Positief bekeken, met 40 ronden buiten de lijntjes kleuren weet Ham maar net aan te winnen.

Vraag voor de kenners, was dit in de afgelopen jaren meer een MER of RB circuit?
 
Net even de samenvatting bekeken, maar ben het met Fittipaldi eens; de wedstrijdleiding zat ernaast met de beslissing om Verstappen te dwingen zijn positie af te staan, want hij was al met zijn neus en voorwielen aan voorbij nog voordat hij de track limits overschreedt. Dus hij "didn't gain a position", aangezien hij er al voor lag, maar goed. Het is gedaan.
 
Wat een kutsport, ik had dus 20e gezet op dat beide Redbulls niet in top 6 zouden eindigen, in eerste ronde viel Perez al uit dus ik begon al me 20 euro winst uit te geven, we weten nu op welk plek hij geindigd is en dat ik 40 euro armer ben :sleep:

Nooit meer gokken echt... #zegikvoorde746927 keer
 
Wat een kutsport, ik had dus 20e gezet op dat beide Redbulls niet in top 6 zouden eindigen, in eerste ronde viel Perez al uit dus ik begon al me 20 euro winst uit te geven, we weten nu op welk plek hij geindigd is en dat ik 40 euro armer ben :sleep:

Nooit meer gokken echt... #zegikvoorde746927 keer

Er was echt geen enkele reden om aan te nemen dat ze allebei buiten de top 6 zouden eindigen. Dus ik ga er vanuit dat je die 40 euro alvast had weggestreept en als je gelijk had gekregen dik had verdiend?
 
Terug
Bovenaan Onderaan