Formule 1

George Russell vol lof over Max Verstappen: ‘Hij verdient zo veel meer’​

link

George Russell is een geschikte vent en kan racen als de beste.
 
Hamilton kan hoogstwaarschijnlijk niet deelnemen aan de race in Abu Dhabi.
Sky Sports verslaggever Ted Kravitz: ""Er is een brief van de FIA in omloop van de afgevaardigde die de coronazaken behandelt. Daarin staat dat Lewis Hamilton niet naar Abu Dhabi mag reizen vanwege iedereen die in Bahrein corona heeft opgelopen, niet toegestaan is naar Abu Dhabi af te reizen."

Mooi. :D
 
Albon: "Het was een hele vreemde en onsamenhangende race. Ik weet niet precies hoe het allemaal verliep maar ik ben van de twaalfde plaats naar de zesde plaats opgeklommen. Ondanks die P6 had ik op meer gehoopt vandaag maar we hadden al verwacht dat we langzaam zouden zijn op de rechte stukken. Ik had grote moeite om bij de andere auto's te blijven, zelfs met DRS. het is echt heel moeilijk om op dit circuit in te halen."

o.O

Die kun je toch niet serieus nemen die jongen. :ROFL: :lmao:
 
Albon: "Het was een hele vreemde en onsamenhangende race. Ik weet niet precies hoe het allemaal verliep maar ik ben van de twaalfde plaats naar de zesde plaats opgeklommen. Ondanks die P6 had ik op meer gehoopt vandaag maar we hadden al verwacht dat we langzaam zouden zijn op de rechte stukken. Ik had grote moeite om bij de andere auto's te blijven, zelfs met DRS. het is echt heel moeilijk om op dit circuit in te halen."

o.O

Die kun je toch niet serieus nemen die jongen. :ROFL: :lmao:
Nice guys finish last :sneaky:
 

'Red Bull wil George Russell contracteren als teamgenoot Verstappen'​

link

Red Bull Racing wil een grote stunt uithalen door George Russell te contracteren.

Als dit allemaal waar is zal dit geweldig nieuws zijn.
George Russell en Max Verstappen samen racen tegen Hamilton. :D
Sws lekker drama nu, want Bottas heeft alles van Mercedes van social media verwijderd, en Willliams ook van Russell.

[drama activated]
 
Lewis van de partij in Abu Dhabi.

Jammer voor Russell. Dat wordt weer achterin rijden. Stiekem hoop ik ergens dat Russell in 2021 al in die Mercedes mag, maar dat zal wel niet.
 
Lewis van de partij in Abu Dhabi.

Jammer voor Russell. Dat wordt weer achterin rijden. Stiekem hoop ik ergens dat Russell in 2021 al in die Mercedes mag, maar dat zal wel niet.

Komt vanzelf. Russell heeft de toekomst. Viel me bij Drive to Survive al op. Gedreven, scherp, intelligent. Zit bij team briefings van Williams met de bravoure van een F1 kampioen. En houdt van een lolletje. Ik gun het hem. Erg jammer als hij geen kans zou krijgen bij een topteam en hij heeft de connectie al met Mercedes. Zou wel leuk zijn als de F1 dusdanig verandert dat ook als Russell bij Mercedes eindigt het een gelijke strijd wordt met de overige top teams en dat Verstappen ook nog een kampioenschap pakt, want ook zijn instelling zie ik graag beloond. Hate it or love it, maar Verstappen is een racer die er bij een opening altijd voor gaat.
 
Echt belachelijk, totaal niet in lijn met het nieuwe rijden...

Tja, het heeft hem de bijnaam Crashtappen opgeleverd al zwakt dat gelukkig al af en begint zelfs bij de grootste criticasters een beetje waardering te komen. Wel 5 (?) DNF's dit seizoen. Zijn schuld of niet, dat is veel teveel. Mag niet gebeuren. Iemand moet zich achter de oren krabben bij Red Bull. Of meerderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan