Formule 1

Russell haalt Noriss in en ligt nu achter Bottas. Helaas te weinig tijd om hem nog in te halen.
 
Perez wint de race met een beetje dank aan Max Verstappen die niet tegen Perez gebotst is toen Leclerc Perez torpedeerde. Deze keer zat voor Perez alles mee.
Hij verdient deze zege wel, maar ik had nog liever Russell zien winnen.
 
Perez wint de race met een beetje dank aan Max Verstappen die niet tegen Perez gebotst is toen Leclerc Perez torpedeerde. Deze keer zat voor Perez alles mee.
Hij verdient deze zege wel, maar ik had nog liever Russell zien winnen.
Ja, als Russel had gewonnen had ik dat nog mooier gevonden, maar die had echt idioot veel pech vandaag. Iets wat bij Hamilton nooit gebeurt...Dat is op zich wel weer vreemd.
 
Ja, als Russel had gewonnen had ik dat nog mooier gevonden, maar die had echt idioot veel pech vandaag. Iets wat bij Hamilton nooit gebeurt...Dat is op zich wel weer vreemd.
Tja, en op deze manier RP een plaats laten stijgen in t constructeursklassement.
 
Zou het manipulatie van Mercedes zijn geweest? :cautious: :sneaky:
Russell reed de snelste ronde op het moment dat hij die melding kreeg. Niet iets wat past bij een langzaam leeglopende band, toch? Dus ik moet toegeven dat jouw opmerking heel even door mijn gedachten schoot.
 
Russell reed de snelste ronde op het moment dat hij die melding kreeg. Niet iets wat past bij een langzaam leeglopende band, toch? Dus ik moet toegeven dat jouw opmerking heel even door mijn gedachten schoot.
Ach, iedereen heeft gezien dat Russell Bottas er helemaal uit heeft gereden. Of ie nou 1e of 9e werd, het was niet minder genant.
 
Als Mercedes ballen heeft, zetten ze die Russell volgend jaar in die Mercedes en niet Bottas.

Wat een kleurloze rijder is die Bottas ook. Jonges kom op zeg.
Dit roep ik ook al tijden.... Die Bottas moeten ze gewoon lekker naar WIlliams sturen en dan kan Russell het Hamilton moeilijk maken.
 
Het is ook jammer dat Russel vandaag niet kon racen tegen Max Verstappen. Dat had spectaculair kunnen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan