Formule 1

Geef Hamilton maar de zwarte vlag. Dat is pas een statement van de FIA. :fb:
Kan Hamilton gaan knielen en met de zwarte vlag gaan zwaaien i.p.v. met een T-shirt met tekst op het podium. :fy: :bye:
 
Hamilton krijgt een "tijdstraf" van 5 seconden.
Hij rijdt in een Mercedes ... Dat is dus een straf van niets. :FP:
Dat rijdt hij op de baan zo weg.

Edit: Hij krijgt 2 straffen van 5 seconden, omdat hij 2 x op een verkeerde plek een proefstart heeft gemaakt. In totaal 10 seconden tijdstraf.
 
Hamilton krijgt een "tijdstraf" van 5 seconden.
Hij rijdt in een Mercedes ... Dat is dus een straf van niets. :FP:
Dat rijdt hij op de baan zo weg.

Edit: Hij krijgt 2 straffen van 5 seconden, omdat hij 2 x op een verkeerde plek een proefstart heeft gemaakt. In totaal 10 seconden tijdstraf.
Plus het feit dat hij op de softs moest starten, ben ik benieuwd hoe het gaat lopen. Wellicht is het ijdele hoop, maar toch.
 
1601206998734.png

Hopelijk wordt hij een race geschorst. Dat zal hem leren. Hij lapt de laatste tijd vrijwel iedere race de regels aan zijn laars.
 
Hamilton maakt een pitstop. 10 seconden straftijd worden ingelost voor de bandenwissel naar de harde banden. Hij komt op de 11e plaats terug op de baan achter Vettel.
 
Hamilton kent blijkbaar de reglementen niet. Hij klaagt over de boordradio.
"Waarom de tijdstraf tijdens de pitstop en niet aan het einde van de race?" :rolleyes: :maniac:
Lees dan het reglementenboek eens door klojo. :p Desnoods knielend met een zwart T-shirt aan. :ROFL: :lmao:
 
Max Verstappen maakt een heel snelle pitstop. 1.9 seconden 4 wielen wisselen. Bizar.
Ja, ik ben d'r wel klaar mee hoeveel mijn garage rekent, beetje doorwerken en je kan ruim 300 auto's per uur doen. Reken je aan arbeidsloon €4 dan nog pakken de mannen per persoon €300 per uur :sneaky:
 
Ricciardo krijgt een tijdstraf van 5 seconden. Ocon laat hem voorbij, maar Ricciardo komt buiten de baan terecht. Niet zo'n slimme actie van Renault. :lmao:
 
Hamilton is alweer terug op plaats 4. Die tijdstraf deert hem niet echt.
Het enige gevolg is dat Bottas zal winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan