Formule 1

Leclerc under investigation. Er is iets niet in orde met de hoeveelheid benzine.

EKs74OhX0AEgddF.jpg:large

Leclerc heeft waarschijnlijk een auto die niet voldoet aan de regels, maar er wordt pas gecontroleerd na de race. :zien: :sick: :braak:
 
Laatst bewerkt:
Horner: "Zie geen reden waarom Leclerc niet gediskwalificeerd moet worden"

link

Christian Horner heeft zich duidelijk uitgesproken over het vermeende brandstofvergrijp van Ferrari en Charles Leclerc. De teambaas van Red Bull Racing verwacht niets anders dan een diskwalificatie na afloop van de race.

"Ik heb het document net gezien en ze gebruikten het woord significant", verklaarde Horner tegenover Sky Sports F1. Volgens Horner bestaat er geen grijs gebied tussen legaal en illegaal. "Het gaat om een significante hoeveelheid. De auto is legaal of illegaal en ik zie geen reden waarom hij na de race niet gediskwalificeerd wordt."
 
Horner: "Zie geen reden waarom Leclerc niet gediskwalificeerd moet worden"

link

Christian Horner heeft zich duidelijk uitgesproken over het vermeende brandstofvergrijp van Ferrari en Charles Leclerc. De teambaas van Red Bull Racing verwacht niets anders dan een diskwalificatie na afloop van de race.

"Ik heb het document net gezien en ze gebruikten het woord significant", verklaarde Horner tegenover Sky Sports F1. Volgens Horner bestaat er geen grijs gebied tussen legaal en illegaal. "Het gaat om een significante hoeveelheid. De auto is legaal of illegaal en ik zie geen reden waarom hij na de race niet gediskwalificeerd wordt."
Puut voor t commerciële belang dat ie wel mag starten als je t mij vraagt.
 
Leclerc rijdt wel bijna 22 seconden voor Vettel, maar hij zal wel gediskwalificeerd worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan