Formule 1

Goeiendag zeg, wat een crash bij de F3.

Klik

Bizar. Gelukkig stapt die uit de auto alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Maar jonges toch.
 
En longen die t niet goed doen.
Daar heb je een beademingsapparaat voor. Een vriend van mij werd een kleine twee maanden in een kunstmatig coma gehouden. Hoewel hij flarden van wat er om zich heen gebeurde hoorde (en daar in zijn semi droomtoestand de meest vreemde verhalen van maakte) heeft hij weinig herinneringen aan die tijd en is hij volledig genezen.
 
Verstappen kwalificeert zich niet. Het geluid stond uit op m'n tv, maar gok technisch probleem.

Morgen achteraan starten.
 
Leclerc start van pole. In Q3 wachten ze vrijwel allemaal zo lang dat ze te laat bij de finishlijn zijn om nog een poging te kunnen wagen om hun tijd te verbeteren. Op Leclerc en Sainz na worden ze afgevlagd. :maniac: Het is wel een anti-climax zo.
Ik heb al vaker gezegd dat ik het totaal niet snap dat ze zo lang wachten. :FP: Lekker de deksel op de neus krijgen. :p
 
Vettel heeft een stop (10 seconden) and go Penalty gekregen.
Dan zal Stroll dat ook wel krijgen.
Stroll krijgt een Drive trrough Penalty. Dan hebben ze enige compassie. Waarschijnlijk vinden ze dat hij al gestraft is doordat Vettel hem aangereden heeft.
 
Raikonen krijgt een stop en go Penalty. hij is op de verkeerde banden gestart.
Wat een blunders worden er gemaakt deze Grand Prix. :FP:
 
Ik vind dat Max vandaag moeite heeft met inhalen van auto's die ie normaliter vrij eenvoudig voorbij blaast. Toch niet genoeg vermogen, of gewoon z'n dag niet echt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan